Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Veljellistä piruilua ei voita mikään! Paino on pudonnut kesää kohti, ja tällainen sivallus tuli tällä kertaa

"Hei, sulla alkaa näkyä suonet jo käsivarsissa! Ei piru, se olikin sun hauis".

Sai hyvälle tuulelle :)

Oli amiskalla turvallisuusalan pääsykokeet nii kaveri tokas siihe: "Joo E pistetään sinne pääsykokeisiin ja sanotaa kaikille pääsykokeisiin tulleille, että jos selätätte E:n nii pääsette suoraan kakkoselle" :D

Sekä eilen satuin tulemaan ruokailuun normaalia myöhemmin nii kaverit oli jo lähössä nii sanoin, että venatkaa vähäse nii vetäsin ruuat nopeesti huiviin nii kaveri sano: "Susta tulee kyllä kilpasyöjä, sekä kehonrakentaja!"

Kynäniskoja vielä ollaan mutta kyllähän nuo mieltä lämmittää :)

Tänään makoiltiin yhden mimmin kanssa sohvalla ja tää tuijottaa mua hetken ja sanoo, että sä oot kyllä aika iso. En mä vielä, en mä vielä... mutta katotaan parin vuoden päästä. :D

Eilen töissä kun olin vaihtanut ikkunat erään noin 80 vuotiaan mummon asuntoon, niin mummo ei saanut keittiön pientä ikkunaa itse kiinni.
Tuli sitten pyytämään multa apua ja katsoi mua tarkkaan päästä varpaisiin ja tokaisi "Noh, et sinäkään kyllä kovin paljon minua isompi ole" :nolo: Mummo oli varmaan noin kaks päätä lyhyempi mutta kai se totuus sitten hänen suustaan tuli :(

Tänään makoiltiin yhden mimmin kanssa sohvalla ja tää tuijottaa mua hetken ja sanoo, että sä oot kyllä aika iso. En mä vielä, en mä vielä... mutta katotaan parin vuoden päästä. :D

Tuostapa tulikin mieleen, kun kerran loikoiltiin erään kertaluonteisen naistuttavuuden kanssa sängyllä ihan nakuina, niin emäntä totesi:
- näytät ihan siltä filmitähdeltä
minä (toiveikkaasti): ai, arnold schwarzeneggeriltä? :rock:
emäntä: ei.. en nyt muista nimeä.

Jälkikäteen hoksasin että se tarkoitti tietysti ron jeremyä :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan tähän pakko laittaa muutamia omia:

50v+ nainen ehkä noin 3 promillen kännissä yökerhossa lähestyi takaapäin, puristi perseestä ja sanoi: "Ai että miten hyvä perse. Sun pitäis käyttää semmoisia punaisia pillifarkkuja." (Ei tule tapahtumaan)

Samassa yökerhossa toisella kerralla - taas 50v+ nainen ihan umpitunnelissa, kävelee vastaan, hymyilee ja ottaa suoraan munista kiinni, sanoo "nam" ja kysyy, "lähdetäänkö meille?" Kaadoin melkein tuoppini, jäädyin totaalisesti enkä saanut mitään sanottua, mutten kyllä lähtenyt mukaankaan.

Edelleen samassa yökerhossa - Nainen kävelee kohti, hymyilee ja ottaa kummallakin kädellä rintakehästä kiinni ja sanoo, "sä oot treenannu". Olin kahden aiemman kokemuksen perusteella päättänyt, että vastaan samalla mitalla takaisin. Otin rinnoista kiinni, katsoin kysyvästi silmiin ja sanoin "sä varmaan et ole?". Sain avokämmenestä poskelle ja nainen käveli pois. Onko tämä sitä tasa-arvoa?

Olis kiva joskus saada niitä kohteliaisuuksia muiltakin kuin yli 50-vuotiailta, ylipainoisilta naisilta pikkujouluaikaan.

Samassa yökerhossa toisella kerralla - taas 50v+ nainen ihan umpitunnelissa, kävelee vastaan, hymyilee ja ottaa suoraan munista kiinni, sanoo "nam" ja kysyy, "lähdetäänkö meille?" Kaadoin melkein tuoppini, jäädyin totaalisesti enkä saanut mitään sanottua, mutten kyllä lähtenyt mukaankaan.

Höhöhö.. jätkä ois saanut!

Onhan tähän pakko laittaa muutamia omia:

50v+ nainen ehkä noin 3 promillen kännissä yökerhossa lähestyi takaapäin, puristi perseestä ja sanoi: "Ai että miten hyvä perse. Sun pitäis käyttää semmoisia punaisia pillifarkkuja." (Ei tule tapahtumaan)

Edelleen samassa yökerhossa - Nainen kävelee kohti, hymyilee ja ottaa kummallakin kädellä rintakehästä kiinni ja sanoo, "sä oot treenannu". Olin kahden aiemman kokemuksen perusteella päättänyt, että vastaan samalla mitalla takaisin. Otin rinnoista kiinni, katsoin kysyvästi silmiin ja sanoin "sä varmaan et ole?". Sain avokämmenestä poskelle ja nainen käveli pois. Onko tämä sitä tasa-arvoa?

Olis kiva joskus saada niitä kohteliaisuuksia muiltakin kuin yli 50-vuotiailta, ylipainoisilta naisilta pikkujouluaikaan.

Misä tällanen paikka on? Pohjoisessa päin?

Jyväskylässä. Paikan nimi on London, en suosittele.

No, perkele! Jyväskylässä parturitkin on omalaatuisia: Joku mamuakka piti parturia ja vannotti tulemaan toisenkin kerran saatesanoilla: "En minä aina näin huonosti leikkaa!" Etpä varmaan. Paikka oli jotakuinkin Londonin tienoilla, liekö ollut yksi londonin vakkareista ja ko. kiinnikävijöistä :)

Kyllä noi oli kaikki ihan kotimaista laatua. Vielä offtopikkina mainittakoon eräs hauska fakta, joka valottaa tuon paikan luonnetta paljon - Ylös pääsee rullaportailla, eli kunto voi olla jo sisälle mennessä aika huono.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom