Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suhteellisen tuoreessa parisuhteessa sanotaan noin kohteliaasti kun halutaan toisen tiputtavan vähän painoa.
Tänään makoiltiin yhden mimmin kanssa sohvalla ja tää tuijottaa mua hetken ja sanoo, että sä oot kyllä aika iso. En mä vielä, en mä vielä... mutta katotaan parin vuoden päästä. :D
Samassa yökerhossa toisella kerralla - taas 50v+ nainen ihan umpitunnelissa, kävelee vastaan, hymyilee ja ottaa suoraan munista kiinni, sanoo "nam" ja kysyy, "lähdetäänkö meille?" Kaadoin melkein tuoppini, jäädyin totaalisesti enkä saanut mitään sanottua, mutten kyllä lähtenyt mukaankaan.
Onhan tähän pakko laittaa muutamia omia:
50v+ nainen ehkä noin 3 promillen kännissä yökerhossa lähestyi takaapäin, puristi perseestä ja sanoi: "Ai että miten hyvä perse. Sun pitäis käyttää semmoisia punaisia pillifarkkuja." (Ei tule tapahtumaan)
Samassa yökerhossa toisella kerralla - taas 50v+ nainen ihan umpitunnelissa, kävelee vastaan, hymyilee ja ottaa suoraan munista kiinni, sanoo "nam" ja kysyy, "lähdetäänkö meille?" Kaadoin melkein tuoppini, jäädyin totaalisesti enkä saanut mitään sanottua, mutten kyllä lähtenyt mukaankaan.
Edelleen samassa yökerhossa - Nainen kävelee kohti, hymyilee ja ottaa kummallakin kädellä rintakehästä kiinni ja sanoo, "sä oot treenannu". Olin kahden aiemman kokemuksen perusteella päättänyt, että vastaan samalla mitalla takaisin. Otin rinnoista kiinni, katsoin kysyvästi silmiin ja sanoin "sä varmaan et ole?". Sain avokämmenestä poskelle ja nainen käveli pois. Onko tämä sitä tasa-arvoa?
Olis kiva joskus saada niitä kohteliaisuuksia muiltakin kuin yli 50-vuotiailta, ylipainoisilta naisilta pikkujouluaikaan.
Jyväskylässä. Paikan nimi on London, en suosittele.
Jyväskylässä. Paikan nimi on London, en suosittele.
Muuten vaa näytät viettävän siellä suurimman osan ajastas ;)