Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Funtsin tässä justiinsa että kuinkakohan suuri osa tän ketjun "parhaista huomautuksista" onkin piilovittuilua?

Ottaisin henkilökohtaisesti aika monet näistä "kehuista" vittuiluna.

Funtsin tässä justiinsa että kuinkakohan suuri osa tän ketjun "parhaista huomautuksista" onkin piilovittuilua?

Varmaan kaikki, mutta ei meatheadbodarit sitä ymmärrä, et kummasta on kyse :D

Vaan eihän ne piilovittuilut lähtis liikkeelle, ellei sinne bodyyn olisi ilmestynyt salin oheistuotteena jotain pikkupattia edes ;)

Toki myös työpaikan taukohuoneessa suurieleisesti nautitut ehrmannit ja protskusheikit antaa myös vinkkiä työkavereille sopivista huulen heiton aiheista :D

Muutin 16v kotoa pois ja vanhempia tullut sen jälkeen harvemmin nähtyä. Tuossa n.vuosi sitten tuli vanhukset morjenstamaan ja äitee totesi eteisessä heti että näytän varoituskolmiolta: "Perse pieni kuin mikä mutta hartiat niin leveät!"
Ja pitäis salilla käyminen lopettaa kun niska on kuulema kuin härällä..
170/75 :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viikonloppuna tuli paras koskaan.

Olin inttikavereiden tapaamisessa ja totta kai mentiin saunomaan. Kouluttajamme (187/122, eikä siis mitään läskiä vaan lihasta), jota katsoimme paskat housussa ylöspäin armeija-aikana, saapui kunnioittamaan tilaisuutta. Aikamme saunottuamme hän sitten totesi minulle: "Niin, Hönkänekin on siirtynyt voiman oikealle puolelle."

Tuli siellä kaikenlaista muutakin, mutta kovaa ja tuloksellisesti treenaavaan henkilön vilpittömät kehut ovat parasta, mitä voi olla.

Oli vielä loistava ukko muutenkin.

Miks sulla on tollasia patteja selässä? (Toivottavasti siellä on lihaksia eikä mitään kasvaimia) Isä heitti läpällä ja tuli tökkimään selkää...

Kato nyt salille tuli kunnon bodari! - Yks treenaja huusi, kun tulin pari viikkoa sitten treenaamaan

Sä et saa sit töissä mennä tekee hommia mikään hihaton paita päällä, kun muuten noi toimiston naiset on heti jäniksenkokoinen vaahto housuissa. - Palautetta työpaikan pukukopissa.

Kuulostat ihan Eerjo1 :D

Opiskeluaikana kävin vanhempien luona vierailulla ja äitini tokaisi: "Mites noi opintotuet, onko sulla rahaa syödä? Kun ranteeskin ihan sairaalloisen laihat." Thanks mom, lähti aika raivokas forkkutreeni sen jälkeen.

Leuan röntgenissä: "Sulla on liian leveät hartiat tähän laitteeseen kun kone ottaa kiinni. Tätä ei ole tehty isoja poikia varten"

bc7.png

Itellä ihan sama kun olin muutama viikko sitten Dressmanissa.
"Tuo väri sopii sinulle"

Mukavasti tuo motivaatiota!:puntti:

Voi perskule, Dressman menee liian pitkälle!

Tuossa jokin aika sitten myyjäneiti ehdotti tuommosta ihmeellistä väriä boxereille ja tokasi, että "tuo pukee sua".
Toisella kerralla kun hain kauluspaitaa, niin myyjätär kyseli kokoani. Kerroin että M tai L. Otin siinä sitten huomaamatta käteen jonku paidan siitä ja myyjä tokas vaan että "toi on sitten slim fit".

Eikä aikaakaan, kun kerroin kihlatulle,että juoksin lenkillä hetken aseman portaita edes takasin, niin tämä siihen sanomahan jottahan:
"siinä yhessä ohjelmassa seki läski juoksi niitä, et se on varmaan hyvää treeniä"

Kerroin penkkienkan, niin tää kaveri: "Joo jätkä on vetäny vähän aineita!" :D
Lämmitti mieltä, koska aktiivista treeniä vasta alle 2v. ja natuna :)

Tänää tuttu jonka viimeks nähny kesällä sano että "sähä oot kasvanu iha vitusti" ku näki mut tänää.Kyllä se mieltä lämmitti ku ite ei ainakaa nii hyvi kehitystä huomaa mutta hyvä jos edes joku huomaa : )

Olin koulussa paskalla ja jälkeeni WC:seen tuleva jätkä huusi perään "Hyi vittu mikä haju!" Se varmaan meinas että mulla on iso haba.

Hyvin todennäköstä! oon ite huomannu että osa ottaa tulitikun esiin ja tekee liekkimeren mun hauikselle paskan jälkeen vähä niinku Eminemin keikalla, mutta siellähän se tehdään paskan aikana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom