Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Funtsin tässä justiinsa että kuinkakohan suuri osa tän ketjun "parhaista huomautuksista" onkin piilovittuilua?
Ottaisin henkilökohtaisesti aika monet näistä "kehuista" vittuiluna.
Funtsin tässä justiinsa että kuinkakohan suuri osa tän ketjun "parhaista huomautuksista" onkin piilovittuilua?
Mäki oon joskus kysynyt yhdeltä asiakkaalta noin, kun mun kämmen meni sen olkavarren ympäri.Hehhee, lämmitti tänään paljon mieltä kun kouluterveydenhuoltaja kysyi että käynkö minä salilla kun on niin isot muskelit. :dance2:
Miks sulla on tollasia patteja selässä? (Toivottavasti siellä on lihaksia eikä mitään kasvaimia) Isä heitti läpällä ja tuli tökkimään selkää...
Kato nyt salille tuli kunnon bodari! - Yks treenaja huusi, kun tulin pari viikkoa sitten treenaamaan
Sä et saa sit töissä mennä tekee hommia mikään hihaton paita päällä, kun muuten noi toimiston naiset on heti jäniksenkokoinen vaahto housuissa. - Palautetta työpaikan pukukopissa.
Itellä ihan sama kun olin muutama viikko sitten Dressmanissa.
"Tuo väri sopii sinulle"
Mukavasti tuo motivaatiota!
Olin koulussa paskalla ja jälkeeni WC:seen tuleva jätkä huusi perään "Hyi vittu mikä haju!" Se varmaan meinas että mulla on iso haba.