Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"Saanko lainata näitä? Olet tosi vahva, jaksan hädin tuskin itse nostaa näitä."

Tein pystypunnerruksia käsipainoilla ja sain juuri sarjani loppuun, kun joku äijä tuli noin puhumaan minulle. Itse hän rupesi tekemään kyllä haukkoja painoillani, mutta mies oli iso, selvästi tiesi treenauksesta jotakin ja vaikka hän treenasi punnerruspainoillani "vain" haukkoja, niin oli kiva kuulla, että hänen mielestään olen vahva. : )

Ensimmäisenä tuli nyt mieleen kun viime syksynä lähdin käymään heti aamusta nopeesti kaupassa ja päällä oli pelkästään pitkähihanen peruspaita ja tuulipuvunhousut, noh kävellessä eräitten alkohoolin suurkuluttajien lähettyviltä sieltä eräs herra sanoi muille "hei jumalauta, kattokaa mikä maha!" ..siinä mulla hieman itsetunto meinas sadasosasekunniksi romahtaa, kun mietin että miten hemmetissä nuilla on varaa sanoo mun mahasta mitään :D mutta tajusin, että ne on saattanu viinapöhinöissään nähdä sellasia hallusinaatoita, että mulla olis paidan läpitte hieman paistanu ylävatsasta palaset... koska aamupalaakaan en ollu kerenny vielä ennen tätä suoritusta syömämään

sitten muita peruskommentteja:
"oo! sulla on tollaset saliolkapäät!" sanoi kaveri jota en ollu 3kk nähnyt
"niin, sä ootkin niin spartalainen ruokailus kanssa.." okei, ei liity kroppaan mutta äidin kanssa puhuin näistä sali ja ruoka-asioista ;)
"siinä on muuten hyvä perse" ja muut samanmoiset, mutta tämä oli hauska siinä mielin että tää kerrottiin mulle aivan randomin ohi ajavan auton ikkunasta,.. kiitos tiedosta! :)

"Saanko lainata näitä? Olet tosi vahva, jaksan hädin tuskin itse nostaa näitä."

Tein pystypunnerruksia käsipainoilla ja sain juuri sarjani loppuun, kun joku äijä tuli noin puhumaan minulle. Itse hän rupesi tekemään kyllä haukkoja painoillani, mutta mies oli iso, selvästi tiesi treenauksesta jotakin ja vaikka hän treenasi punnerruspainoillani "vain" haukkoja, niin oli kiva kuulla, että hänen mielestään olen vahva. : )

Ei pahal, mut ei varmaa ollu piilovittuilua :D
E. jaa ootkin muija, ei sit mitää...

Kävin moikkaamassa ala-asteella vanhoja työkavereita ja lapsia, joita en ole nähnyt muutamaan kuukauteen. Painoa olen ottanut pois tähän mennessä 16,5kg ja ilmeisesti yleinen olemus on muuttunut sen verran radikaalisti että ilmeet ja kommentit oli kyllä mahtavia. Parhaimman kuitenkin tokaisi yksi 2-luokkalainen tyttö joka ei meinannut minua tunnistaa ja sanoi että "sää et kyllä näytä Miikalta"

:)

Tein tänään voimapyörää salilla ja vieressä vatsalihaksia pungertanut nainen sanoi huokaisten: "saat tuon näyttämään niin helpolta!" :rolleyes:

Viime viikolla tehdessäni dippejä 40kg lisäpainoilla sarjan jälkeen joku vaihtari kehuskeli englanniksi ja ihmetteli painojen määrää :D Onhan se mukava, että joku joskus kehuukin vaikka aivan lastenpainoilla vielä väännetäänki :puntti:

"Mitä saatanan aineita sä oikein vedät?" totesi eräs kokeneempi salin hirmu, kun olin eka vetänyt 6*140kg maasta, sitten riveä 60kg asti ja menin prässiin pohkeita tekemään. Ei se ottanut kun 13,5kk, että sain ensimmäiset roinaepäilyt :rock:

Tosin nekin ihan läpällä

Äiteen kanssa lomalla käytiin testaamassa hotellin sali, jotain punnerrusta tein.

"NÄYTÄT IHAN SAMALTA KU VAUVANA ISTUESSAS POTALLA!!"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tämä tapahtui viime kesänä kun en koskaan mitään ollut treenannukkaan. Oltiin kaveri kanssa rannalla ja se kysy kuinka treenaan vatsalihakseni. aloitin salilla ramppaamisen vajaat 4kk sitten, joten mielenkiinnolla odotan mitä sanoo silloin :'D Viimeks kun nähtiin totes "sulla on kyllä hauis kasvanu"

Vatsasta tuli muuten mieleen kun olin uimahallissa niin joku random mummo käveli ohitse ja kulman taakse. Sitten se peruutti takaisin ja tuijotti vatsaani.. Oon varmaan viimeset 3 vuotta vetänyt vatsaa sisään 24/7 jäätävän turvotuksen takia, joten lihaksistoa on ilman treeniäkin :/

tämä tapahtui viime kesänä kun en koskaan mitään ollut treenannukkaan. Oltiin kaveri kanssa rannalla ja se kysy kuinka treenaan vatsalihakseni. aloitin salilla ramppaamisen vajaat 4kk sitten, joten mielenkiinnolla odotan mitä sanoo silloin :'D Viimeks kun nähtiin totes "sulla on kyllä hauis kasvanu"

Vatsasta tuli muuten mieleen kun olin uimahallissa niin joku random mummo käveli ohitse ja kulman taakse. Sitten se peruutti takaisin ja tuijotti vatsaani.. Oon varmaan viimeset 3 vuotta vetänyt vatsaa sisään 24/7 jäätävän turvotuksen takia, joten lihaksistoa on ilman treeniäkin :/
abs-on-a-skinny-guy.jpg

PS. ;)

"- - tytöt treeniä - - koskaan nähnyt - - kymppikiloinen - -"

Joku tällainen, tosin epämääräisesti kuulin naisporukasta. Tein vatsarullaa polviltaan ja oli 10 kg painolevy selän päällä. Elämäni toinen tämäntapainen huomautus.

Villeeeeee, päteekö sama tyttöihin? Puolustaidun sanomalla, että erotan vatsalihakset ja liiallisen laihuuden aiheuttaman "vatsalihasten" näkymisen :D

Edit: repesin kyl tekstille xDD niin totta

Vaimo kyllä osaa näköjään kuittailla mulle , muka täysin tahattomasti. Yks päivä keittiöstä kuului 'taasko sulla on ollut vaikeus hallita voimias?' , no minä kävelen keittiöön kysellen mitä nyt on hajonnut ja vaimo näyttää fairypullon korkkia. Siitä oli sellanen saatanan kahden millin muovinen osa mennyt poikki!! Mun ilme ollut varmaan aika priceless ja totesin maani myyneenä: 'joo , kaikilla voimillani avasin kerran ja vahingossa hajosi':face:

Treenattiin Honkalan Timon kanssa käsiä tänään niin joku oli menny tutulle sanomaan "hitto tolla on isot kädet, isommat kun honkalalla. Varmaan tunkenu hauiksiin syntholia" :D

Roinasta epäilty jo vuosia, mutta että synthol kädet :hyper: Ja ei oo lähellekään mun kädet turbon hanskoja vaikka timo ollu treenaamatta muutaman viikon.

Kaveri tokas: "ens kesänä grillataanki sit sun habaa ja rintapihvejä ni ei lopu syömine kesken". Lämmittihän tuo kieltämättä hiukan mieltä. :)

Eräs äärimmäisen timmissä kunnossa oleva suuririntainen nuori nainen ihaili salilla eilen pakaroitani ääneen ja muut treenaajat katsoivat ihaillen, kun tein 30 kg käsipainoilla pustypunnerrussarjaa.... vai v*ttu oliko se unta... kyllä se tais olla, unohtakaa tämä viesti.

Kuntokeskuksen hieroja totesi että taidat olla aika paljon reenannut, "päivän kovin". Olin viimeinen asiakas iltapäivällä.
Heh, näytti kyllä siltä että muu asiakaskunta koostuu senioreista.

Miks sulla on tollasia patteja selässä? (Toivottavasti siellä on lihaksia eikä mitään kasvaimia) Isä heitti läpällä ja tuli tökkimään selkää...

Kato nyt salille tuli kunnon bodari! - Yks treenaja huusi, kun tulin pari viikkoa sitten treenaamaan

Sä et saa sit töissä mennä tekee hommia mikään hihaton paita päällä, kun muuten noi toimiston naiset on heti jäniksenkokoinen vaahto housuissa. - Palautetta työpaikan pukukopissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom