Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aamulla hississä samaan aikaan jonku markkinointikissan kanssa.
"Did you bike to work"
minä: "no way, I did almost 50 miles on weekend. My legs are busted"
"wow, that must be why your legs look so good"
minä "thanks" o-O

Kaipa sitä vois jättää kyykyt, prässit, mavet jne. pois :D

Vaimo näytti naispuoliselle kaverilleen musta pullistelukuvan puhelimestaan, niin tämä tuumasi että kylläpä sun kelpaa köyriä! :nolo:. Hirveää esineellistämistä:(

Ei mikään punttijuttu, mutta viime talvena istuttiin Lahden Kamppiksella suunnittelemassa uutta logoa ja viereen pöllähti Lucio "Spartan" Linhares ja kehui logoa erinomaiseksi. Lämmitti mieltä. :D

Armeijan tarkastuksessa tuli se perus "käytätkö mitään lisäjuttuja kun oot selvästi saanu lihaksia" "juu ei kannata sustahan tulisi aivan hirveän kokone"...

....menin kotia peilin eteen ja tajusin, että tuollaisella yritetään pelkästään ennaltaehkäistä nuorten roinailujen aloittamista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tein DC-pohkeita istuen käsipainojen kanssa salilla. Sarjan pituus venyi sinne 8 minuuttiin ja sen jälkeen pidin vielä venytyksessä minuutin ajan. Kun sain heivattua painot jalkojen päältä pois, yksi kanssatreenaaja tuli juttelemaan:
Hän: "Oliko tossa sun jutussa joku jujukin?"
Minä: "Joo olihan siinä... Pohkeita tein vähän pidemmällä sarjalla ja hitailla negatiivisilla sekä venytyksillä"
Hän: "Jaajaa, ajattelin vaan, et aika huvittavan näköstä oli. Lataisit vaan prässin täyteen painoja ja tekisit sillä normi sarjan"

Ehkä mä sit vähän huvittavan näköinen olen, kun failureen saakka väännän ja sen jälkeen minuutin venytys. Ei siinä ainakaan kaikkein kauneimmalta näytä :D

Onko tollaset 8 minuutin sarjat DC:ssä ihan arkipäivää? Itsekin voisin kevyesti kummastella asiaa.

15 sekunttia venytystä alhaalla, 5 sek negatiivinen ja 15 sek pito ylhäällä. Kyllä tossa meni ihan mukavasti aikaa, kun tuli otettua vielä kaiken lisäksi hieman liian pienet painot niin noita toistojakin tuli se joku 14 kappaletta.

E: en tiiä onko DC:ssä arkipäivää tollanen, kun en Doggcrapilla treenaa. Muuten vain on tullut pohkeita kiusattua tolla.

Oonkohan mahtanu tän jo kertoa täällä, mut nyt tuli vaan mieleen. Oltiin kerran ruokapöydässä kummieni kanssa. Jotain siinä puhuttiin saliharrastuksestani ja että rahkaa ja kaurahiutaleita kuluu kilokaupalla. Kummisetäni kommentoi tähän: "Niin ja rypsiöljyä menee kans monta litraa viikossa... Katos kun täytyy öljytä itseään kokoajan." Ei oo kyllä kauheesti (lue: ikinä) tullu öljyttyä itseäni tai ketään muutakaan.

Emäntä alkaa oleen meikäläisestä ilmeisesti aika ylpeä kun olen saanut reilussa kuukaudessa tosi hyvin lihaa takaisin. Mulla on siis ollut monen vuoden treenitauko ja nyt kun aloitin uudestaan niin koko kroppa muuttui kuin taikaiskusta. Vanhat lihat ja voimat tulee kohisten takaisin. Sen oli viikko sitten pakko kehaista mua kaverilleen kun oltiin siellä käymässä ja käskytti vielä mua heittämään paidan pois ja näyttään miten oon muuttunu. No, pari kaljaa kun olin ottanut niin ei tarvinnut käskeä kuin kaksi kertaa. :D Heitin tuplat edestä ja kaveri kiljaisee heti: "Hyi saatana! Ja roinaakin menny varmaan sen edestä!" Emäntä kertoi että en ole roinannut, mutta lihasmuisti se on mikä toimii. Aina lämmittää mieltä kun kehutaan roinaajaksi. Tietää saaneensa jotain aikaan.

Haha nää on ollu hauskoja :D
Pakko jakaa yks tarina mikä ittellä kävi tossa salilla parisen viikkoo taaksepäin. Olin penkkaamassa ja vieressä samaa hommaa harrasti joku toinen nuori mies. Siinä sitten oli mulla itsellä sarjan viimeset toistot meneillään ja koitin saada viimesetkin poverit käyttöön ja vähän siinä sitten ähisin ja puhisin. Huomasin miten vieressä tuijotetaan mutta en sen kummemmin välittänyt. Meinas tanko pudota rinnalle kun miekkonen vieressä huomauttaa " lopeta pliis toi ähkintä, en oo saanu varmaan neljään kuukauteen ja tuun ihan just housuihini". Hipsin kiltisti pois penkkauspaikalta seuraavien liikkeitten pariin :D

Suositut

Back
Ylös Bottom