Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"Selkäverxa in da house" totesi kaveri, kun sattui saapumaan salille, kun itsellä oli selkäjumppa lopuillaan. Kai se sitten porukalla treenatessa luo illuusion leveästä selästä, kun moni kaveri on nimenomaan "Penkki on paras. Ja hauiskääntö" tyyliin treenaavia, toisin kuin itse...

rakkaat mutta entiset mopoilukaverini näkyivät baarissa muinnoin ja kyselivät koska olen kasvanut ja anabolisia steroideja,
tää lämmitti mieltä kovasti.
ps. silloin selvinpäin baarissa

hahhah olin kahviautomaatilla selin muihin niin tehdaspäälikön suusta kuuluu " paljo nousee penkistä? " , samana päivänä hain trukilla simmosen kolmimetrisen lavan niin työnjohtaja tummas että " miks et kantanu sitä? " :) heh..hymyilytti..

Eilen katseltiin erään naispuolisen kaverini kanssa telkkaria ja hänen sohvansa oli pieni joten se joutu nojaan muhun. Se nojas rinnan kohdalle ja valitti et kuinka siinä on huono maata koska mun rintalihakset on niin isot et sen pää valuu aina mun rintojen väliin. Sekä myöhemmin se koitti hieroo mun epäkkäitä ja totes et oon sikaniska. Lämpesin :pano:

Olin reenannut jonkun vuoden, ei siis käytännössä juuri yhtään lihaa meikäläisessä niin äite oli jo että: "eks noi lihakset riitä jo sulle, oot jo tarpeeks iso".. :D Tosin se pitää normi kauniiden ja rohkeiden fitnessäijiä jo epänormaaleina ja Bullia se ei laske enää edes ihmiseks :D

Olin reenannut jonkun vuoden, ei siis käytännössä juuri yhtään lihaa meikäläisessä niin äite oli jo että: "eks noi lihakset riitä jo sulle, oot jo tarpeeks iso".. :D Tosin se pitää normi kauniiden ja rohkeiden fitnessäijiä jo epänormaaleina ja Bullia se ei laske enää edes ihmiseks :D

Eli äitees on täysin tavallinen. :)

Olin saunomassa parin sellasen kaverin kanssa joita en ollut ikinä nähnytkään, niin yhtäkkiä toinen hepuista tokaisee, että jätkä näyttää ihan Jouko Aholalta. Otin tuon erittäin suurena kohteliaisuutena :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Intin aikana tuli treenattua sen verran, mitä siellä kerkes ja jakso. Yksillä lomilla sit isosisko - jota en ollu nähny varmaan pariin kuukauteen - totes, että mulla on selkä leventyny ja perse kasvanu (siis hyvällä tavalla, että farkut istuu paremmin).

Enpä muista muita. Tässä nyt intin jälkeen tullu ihan vasta taas aloteltua salilla käyntiä. Katellaan, josko sitä oltais tavotepainoissa heinäkuussa, jos sais kerättyä ees parit katseet sit biitsillä loikoillessa. :D

Tänään salilla 2 junnuikäistä poikaa katso mua ja kuulin toisen sanovan jotain et, kato toi on puntti. Voi olla kyllä et tarkotti takanolevaa käsipainoa telineessä :(

Omasta mielestä tarkotti mua ;)

"Pitäisköhän sun rajottaa tota selän treenaamista?" tokas kaveri kun on kuulemma nöyrää että kaveriporukan ainoo muija on uskottavampi
kuin yksikään niistä äijistä jotka siihen kuuluu. Heille iskee kuulemma alemmuuskompleksi. :lol2:

"Vittu enhän mä varmaan pärjää sulle enää ollenkaan! Eiköhän tehdä sopimus, että toisiamme ei mätetä turpaan missään, mutta voidaan sitten porukalla "neuvotella" muita vastaan, jos tulee tarvetta." -Kaveri totesi tänään spontananisti ruokalan jonossa :hyvä:

Muutama vuosi sitten opiskelutoveri sano salilla että on hyvä rakenne ja pitäs alkaa kehariks. Nauroin sille vaan, että minäkö muka kun tarvii kauheat ruokavaliot olla yms..

"Et oo saatana mitään satujumppailua nähnykkään", sanoi joku herrasmies salilla ku tein supereita. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom