Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kävin porukoilla ja mutsi on sitä mieltä että pitäs lopettaa rinnan treenaus koska mulla on isommat tissit ku sillä xD Olkapäät on kuulemma "kauniit" mutta jalat liian "pökkelöt" (=isot?) :D

Mitä tuossa on niin hauskaa? Isäsihän antoi sinulle toimivan ratkaisun, jolla penkkitulos kasvaa. Ei se tietysti lihaksien voimaa auta, mutta enemmän rautaa nousee silti.

Tämä ketju on parhaat huomautukset, ei hauskat.

"Eikös ne jalostetut pihvihärät näytä just tollasilta samanlaisilta muskelikimpuilta kuin sä"

En tiedä, miten lounaskeskustelut harhailivat lehmiin ja härkiin...

Katottiin tyttöystävän kanssa voice of finlandia.
"Elastinen on saanu vähän lihasta, teillä on samankokoiset kädet."
Myönsi onneksi sen olleen vitsi ja sanoi vaan kiusatakseen. :)

Joo-o, eilen tuli käytyä pitkästä aikaa baarissa ja tuli kyllä taas aikamoisia keskustelun kultakimpaleita..

Ensin joku seinästä revästyn näköinen ämmä istuu viereen baaritiskille ja luennoi mulle viisi minuuttia siitä miten pitää katsoa ihmistä silmiin, kun puhutaan ja miten kukaan ei koskaan halua puhua mulle koska katson jonnekin muualle. Samalla se tietty toi naamansa 20 sentin päähän ja tuijotti mulkosilmillään(kiusallista, ei kai?). Sanoin sitten, että jos olen ekaa kertaa kahteen kuukauteen baarissa niin ei kiinnosta kuunnella käytöstapaluentoja tuntemattomilta ihmisiltä jolloin se tajus painua vittuun.

Sit seuraavana jonkun samaan pöytään eksyneen miespuolisen idiootin parhaat:
- Mitä bodari?
- Jos tuut joskus Lappiin niin voin järjestää sulle vähän seuraa
- Ketä noista meinaat vetää lättyyn?!(osoitti baaritiskillä istuvia ihmisiä)
- Oot mahtava mies x5
- Sä vaan bodailet ja sua ei kiinnosta vitun vertaa
- Jos tapetaan joku niin siitä ei sitten hiiskuta(yritin ehdottaa kokoajan, että jospa vaan juodaan olutta, kuunnellaan musiikkia eikä "vedetä lättyyn" ketään eikä varsinkaan tapeta ketään...)

Viimeisenä vuorossa lihava tuntematon nainen:
- tosi tyhmää turvottaa itseään tolla tavalla
- joo, sä oot kyllä vetänyt muutakin kuin tyroksiinia(tämä sen jälkeen kun sanoin, että mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja mun on pakko treenata kovaa tai musta tulee läskipallo)

Viimeisenä vuorossa lihava tuntematon nainen:
- tosi tyhmää turvottaa itseään tolla tavalla

Jäbällähän ollu vientiä. :D

Olisit sanonu että voisin sanoa susta täysin samaa. Tai heittäny vastakyssärin; Mitäs mieltä oot omasta turvottelusta? ja kattonu hymyillen kauniisti silmiin kerta siitäki oli tullu palautetta. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jäbällähän ollu vientiä. :D

Olisit sanonu että voisin sanoa susta täysin samaa. Tai heittäny vastakyssärin; Mitäs mieltä oot omasta turvottelusta? ja kattonu hymyillen kauniisti silmiin kerta siitäki oli tullu palautetta. :D

En kato tarvii tollasia, kun lapin jätkä "järjestää mulle seuraa". :D

Tänään ruokalassa voivottelin kaverille, et miten yks luokkalainen on ihan törkeän ujo, et ku joskus yritin puhua sen kanssa ni eihän siitä mitään tullut. Niin kaveri vastaa, että ei ihme, kun oot noin iso, ihan kauhea kaappi! ( saleen 175cm/80-81kg/20% rasvoilla). Se varmaan luuli, et jos vastaa väärin niin sä hakkaat sen. Vastapainona kuulin toiselta kaverilta tänään miten olen typerä ja läski :(

"Alkaaks kohta olee jo kisakunto?" :D Repesin, kun mult kysyttiin salilla, vaikka läpällähän toi oliki

"Sust ei saa ikinä tulla tollanen, ethän kasva tollaseks", äidin suusta, kun näki Bullin Superdieeteissä.

Tähän mennessä eniten mieltä on lämmittänyt se, kun joku jäbä teki tiukkaa penkkisarjaa jollain 120 kilolla ja pyys mua "nakkaamaan tangon pois" jos se sattuu jäämään rinnan päälle. Varmaan toi oli joku läppä tai strategista itsensä vähättelyä, mutta silti kun seuraavan kerran katsoin peiliin, niin sieltä kurkisti ainakin tuplasti isompi äijä ;D

Ainiin. Lääkäri kysyi entisistä treenimääristä puhuttuamme:
-Minkälaista "ekstraa" sä oot käyttäny?

Otin kehuna. Olis varmaa kaiken kieltämisen sijaan pitäny vastata että sellasta ekstraa mistä tulee tällänen läskimaha.

Exä tuli kylään. Olin just ollut salilla niin piti mennä suihkuun, jonka jälkeen hengailin hetken pelkissä boxereissa. Siinä hetken juteltiin niin huomasin tämän katseen harhailevan jossain muualla kuin miun silmissä. Annoin tästä noottia niin sain tällaisen kommentin:
- "Sä näytät jotenkin erilaiselta. Susta on tullut hulk!"

Myöhemmin kun pesin hampaita niin hän tuli halaamaan takaa ja totesi hiukan yllättyneenä: "Sulla on tosi paljon lihaksia"

Joo ja mitat on tyyliin 181/78, kauhee hulk :puntti: Nähtiin viimeksi viime viikonloppuna, mitä on tapahtunu? :wtf:

Suositut

Back
Ylös Bottom