Äsken työterveystarkastuksessa: "Odotas kun käyn hakemassa isomman painesiteen" -verenpainemittaus
Sama kävi itselle. Mansetit sopi max. 36cm käsivarteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äsken työterveystarkastuksessa: "Odotas kun käyn hakemassa isomman painesiteen" -verenpainemittaus
Sama kävi itselle. Mansetit sopi max. 36cm käsivarteen.
Oon tätä monesti ihmetelly foorumilla. Mulle on aina käyny käteen, vaikka tiukka olisikin ollu. Ja on mulla reilusti isompi hanska, kuin 36 cm :D
Oon tätä monesti ihmetelly foorumilla. Mulle on aina käyny käteen, vaikka tiukka olisikin ollu. Ja on mulla reilusti isompi hanska, kuin 36 cm :D
Nii vaa jos toi 36cm on käsi suorana ja löysänä niinkuin se verenpaine mitataan?
Kaveri luki lehteä ja tokas mulle yhtäkkiä "Hei tässä lehes on tämmönen artikkeli mis sanotaa et liian lihaksikkaat miehet ei viehätä naisii, sun kandeis lukee tää"
"Sun kroppa on tosi ihana, ihan kun jollain tosi kovakuntoisella 24 vuotiaalla"
Näin sanoi äsken eräs nainen jonka kanssa kävin suihkussa viikonloppuna. Tavallaan lämmittää mieltä, en oo tosin varma millanen on "kovakuntoisen 24 vuotiaan kroppa"
' Älä oo koko ajan keittiössä tiellä' :D
' Älä oo koko ajan keittiössä tiellä' :D
Valitin faijalle paskaa penkkitulosta muihin liikkeisin verrattuna. "Osta penkkipaita".
Just joo