Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sanoin mummolleni tilaavani tukusta vitamiineja ja lisäravinteita mm.proteiinia ja palautusjuomaa, kun kyseli mihin säästän rahaa. Ensin se ei kommentoinut mitään, mutta illalla soitti äkäisenä että ''oletko nyt varmasti varmistanut että niissä ei oo mitään dopingia tai hormoneja, ne on vaarallisia''. Oli pakko jättää puhelin hetkeksi pöydälle ja mummo höpöttämään yksinään, kun ei pitänyt pokka :D uskoi se sitten, kun näytin tuotteiden sisällöt, mutta siihen tilauksen saapumiseen asti luuli, että tilaan hormoneja.

:D jokseenki hauska keskustelu. En haluaisi vetää omaa johtopäätöstä niin voisitko paljastaa taustasi?

ei olla mustalaisia. en tiedä mistä puntti-pena on kotoisin mut meillä päin voi puhua morasta vaikka et mustalainen olisikaan.
ja toi mitä äitini huomautti liittyy siihen että tulee liikuttua ulkomailla ja sellaisissakin maissa missä sen veitsen voi saada selkäänsä..

ei olla mustalaisia. en tiedä mistä puntti-pena on kotoisin mut meillä päin voi puhua morasta vaikka et mustalainen olisikaan.
ja toi mitä äitini huomautti liittyy siihen että tulee liikuttua ulkomailla ja sellaisissakin maissa missä sen veitsen voi saada selkäänsä..

aaaAAAaaa.... pohojanmaalta.

"Älä, älä treenaa, kato lopetat heti jos vähänkii sattuu, lihakseen tulee kato sellasia pieniä haavoja, älä, älä treenaa"

Kaverin kaveri sano. Oisin halunnu nähä ilmeeni siinä vaiheessa! :D

Tulin tuossa reilu tunti sitten jalkoja veivaamasta ja asettelin paidan kuivumaan..

Äiti: "Hei, miks sä oot kastellu ton paidan? Ei se hienhaju sillä vedellä lähe.."
Minä: "Ööh, olin jalkoja veivaamassa.."
Äiti: "Mutta miks se paita pitää vedellä kastella treenin jälkeen.. sehän on helmoihin asti märkä!"
Minä myhäillen: *Onneks äiti pesee pyykit, vielä..* :love:

Tää rupee olemaan jo melkeen eerjo1:n tasoa, kovaa settiä! Missähän eerjo muuten luuraa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Enpä voi olla laittamatta vaimon kannustavaa huomautusta. Seisoskelin olkkarissa ja pidin lasta toisella olkapäällä johon vaimo totes, että :"no nyt sä alat jo näyttämään siltä että treenaat".
No minähän siihen tietysti myhäilin tyytyväisenä , kunnes vaimo tokas hetken päästä : " tai sit se on vaan toi just leikattu tukka, joka tekee susta vähän erinäkösen".
Ah mitä maanpinnalle palauttelua...

Yks kauneimmista asioista, mitä miulle on sanottu: Siulla on miehiset kädet, joiden kosketus tuntuu hyvältä ja joita ei tarvii pelätä.

Eikä ollu treenikaverin vittuileva kommentti pystysparrin jälkeen.

Salia nyt vakavemmin takana joku 7-8kk sen pidemmän alkuhäröilyn jälkeen.
Oma äiti totesi että "on sulla kyllä posket pyöristyneet aikalailla" puhuttaessa salista. :jahas: No hyvä ettei vatsa. :jahas:

Palailen ketjuun kun tulee jotain parempaa huomautusta. :evil:

"Sä treenaat kuin ammattilainen."

"Sä oot tosi kova."

Meijän salilla ei paljoa käy naisia, jotka treenais samalla tavalla kun minä. Mä haluun tehä isoilla painoilla ja ähkin siellä naama punasena, ihan semmosta perussaleilua, mut muut muijat ei hirveesti sitä tee, niin varmaan oon jääny joidenki mieleen. Oli kiva, kun jotkut äijät sanoi noi lauseet mulle kerran. En todellakaan ole mikään viimesen päälle treenattu tms, lihakset on ehkä isommat kun naisilla yleensä mut ei ne näy kunnolla, kun on rasvaa päällä. Niin ihan mukava kuulla, että edes treenini näyttää kovalta vaikka minä en. :D

Miten muuten naiset suhtaudutte, jos teidän treeniä kehasee salilla? Viime viikolla teki mieli sanoa kyl yhelle mimosalle, että jumalauta, vetää maasta melkeen yhtä paljon, kuin minä ja jotain muutakin läppää siinä tuli mieleen. Onko paha?

No ei oo paha. Kyllä itse ainakin ottaisin pienet kehut (miksei isommatkin) ilolla vastaan. Samoin kuin esim. tekniikkavinkitkin. :) Sellanen jatkuva kommentointi on sitten asia erikseen.

Vaimo sano eilen kun tulin suihkusta et kun hetken vielä kyykkäät niin sulla alkaa oleen semmonen kunnon sheikkibooty :D

En tiedä kuinka imartelevaa tuo on kun olen kuitenkin mies, tai ainakin mikki hiiri.

Suositut

Back
Ylös Bottom