Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tänään eräs 8v lapsi sanoi että voisin esittää "Salkkareiden Joonatania". Mietin että onkohan Joonatan kovassa kunnossa, en seuraa sarjaa.

638657.webp

En minä kyllä noin hyvässä kunnossa ole.

"Jumalauta sä oot iso" .. "Sulla, kun on tota massaa"

- - - Updated - - -

"Jumalauta sä oot iso" .. "Sulla, kun on tota massaa"

Naiset sanovat baarissa vaikka sitä kaljamahaista keski-ikäistä kaljuuntuvaa miestä lihaksikkaaksi ja komeaksi jos saavat ilmaisen juotavan. Tai jos haluavat jonkun vahtivan Guccin laukkuja ja toisten ostamia Margaritoja samalla kun itse menevät tanssimaan Mustanmeren karvakäsien kanssa, jotka korostavat RHP tyyppisiä treenejään ylipienillä merkkipaidoilla ylisuurine v-aukkoineen. Ei silleenkö, että ois kokemusta... Kaveri kerto.

No huhhei, sentään JOTAIN itsekunnioitusta tässä vielä naisena löytyy... :rock: Aivan tasan en ensimmäisellekään kaljamahamiehelle kehuja heitä, kävelen välittömästi ohi baaritiskille ja ostan ihan itse ne juomat. Ohessa voin zoomailla, josko paikalla olisi ihan oikeita treenanneita miehiä, joille voin vaikka itse tarjota yhden, parhalle jopa pari.

"Toivottavasti et koskaan näytä tolta." - Brock Lesnarin UFC videota katellessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Iskä, miten sulla voi olla tollainen pömppämaha vaikka käyt joka päivä salilla?" kysyi 11v tytär kun saunan jälkeen kävelin pyyhe ympärillä ja varmaan jouduin vähän pullottamaan vatsaa että pysyi pyyhe paremmi päällä :-). Siinä saattoi olla myös yksi nykyisen treeni-innon ja dieetin laukaisija.

Tulin tuossa reilu tunti sitten jalkoja veivaamasta ja asettelin paidan kuivumaan..

Äiti: "Hei, miks sä oot kastellu ton paidan? Ei se hienhaju sillä vedellä lähe.."
Minä: "Ööh, olin jalkoja veivaamassa.."
Äiti: "Mutta miks se paita pitää vedellä kastella treenin jälkeen.. sehän on helmoihin asti märkä!"
Minä myhäillen: *Onneks äiti pesee pyykit, vielä..* :love:

''Miks sä syöt tota heraproteiinia? Kaikki tarvittava proteiini tulee kuitenki ruuasta ja sitku lopetat tollaset kalliit herat, nii kaikki lihakset lähtee kuitenki''

Joskus tälläisiin aivopieruihin vielä jaksasi sönköttää jotain, mutta kun aina se kuuntelijan ilme on samanlainen kuin kuuntelisi alkoholistin selittelyjä juomisestaan.

oma mutsi. kauankos vielä meinaat reenata??? minä siihen että mitenniin??? mutsi: kattelin tossa että eikö tohon selkää jo mora pysähdy :D rupes naurattaan ja tokasin et sitte on hyvä ku luoti pysähtyy selkään :hyper:

oma mutsi. kauankos vielä meinaat reenata??? minä siihen että mitenniin??? mutsi: kattelin tossa että eikö tohon selkää jo mora pysähdy :D rupes naurattaan ja tokasin et sitte on hyvä ku luoti pysähtyy selkään :hyper:
Oletteko kenties mustalaisia?

Pari tuttua naista todennut mut nähdessään, että oon "aika skrode". Onhan tuo pistänyt hymyilyttämään, mut oon tokassut.. että en mä vielä.. en mä vielä. :D

Huhun mukaan kaverille sanottiin kun käytti hanskoja salilla: ''Onko sulla kylmä vai minkä takia sulla on rukkaset?''

Ei oo sen koommin käyttänyt.

Ollessani vaihto-oppilaana isäntäperheen emännällä oli toisinaan tapana laukoa yhtä sun toista elämänviisautta. Yks aika mieliinpainuva oli mulle osoitettu: "Sä et sit salilla saa niinku tehdä missään niissä semmosis laitteissa mitään kun kuntopyöräs ja juoksumatol vaan, ku muuten susta tulee niinku ihan miehen näkönen. Sulla on semmone selkäki jo."
Ja tätä elämänohjetta oon noudattanut tasan 0 päivää.
Sama täti myös taputti kerran mua hartioille ja kavahti taaksepäin huutaen: "Ei jumalauta sää oot kova! Jos sä löisit mua niin mä olisin kuollu!"
Jälkimmäinen lämmitti mieltä... ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom