Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Työfyssärill olkapäätä näyttämässä ja sit siinä jotain jumppailtiin kuminauhan kanssa fyssäri sanoi: "Pää ylös teillä bodareilla on paha tapa painaa päätä alas tässä liikeessä"
Lämmitti pienen ihmisen mieltä kun bodariksi haukutaan :D

Äiti: "Sulla on ihan älyttöman leveet hartiat!"
Minä: "Joo ohan tuol salil vähän tullu käytyy..."
Äiti: "Eiku, sulla on vaan isot luut."

Niin ne luut vaa kasvaa vielä yli kahenkymmenen vuoden jälkeenkin.

"Siinä on riski mies" tuumasi työkaveri, kun harjoitin lihasperuna tyylistä voimailua töissä (nostin tiskikoneen toisen samanlaisen päälle yksin). No, eipä elektroniikka puljussa tartte ilmeisesti olla ees voimaa, niin on "riski".

Yksi arjen sankari, päihteiden väärinkäyttäjä, kovin epäili meikäläisen sekaantuneen hormoneihin. Kahteen kertaan asiasta vielä ilmoitti kovaan ääneen ostoskeskuksen käytävällä. Ilmoitin vaan että vittuaks sulle kuuluu :D kohteliaisuutena kuitenkin tällä kertaa otin :)

Huomautin kotona käydessä pikkuveljelle kun söi leipää margariinilla välipalaks, että menee ne sen salireenit vähän harakoille noilla eväillä ja et aattele et se ruoka on polttoainetta. Veli (165cm 55kg) katto hetken ihmeissään: "mä oonki tällänen hybridi"

huomautuksia tuli tänään ihan liikaa meikäläiselle. tässä kuitenkin niistä paras

olin siis salilla, laitoin lattialla pyörivän tangon takaisin telineeseen,koska se oli tiellä,katon sivusilmällä että siinä seisoo pari tuttua muijaa takana silmät pyöreenä. kysyin vaan että "mitä". "eiku katotaa vaan sun selkä lihaksii" vastasivat ja tulivat sitten katsomaan lähempää ja koittamaan näitä latissimus dorseja :D

tuli vähän vaivautunut olo kun salilla muita treenaavia ihmisiä.. :D

no okei alla oli pari sarjaa leuanvetoja ;)

Ai niin tääkin thread. Lomalla kirjotin ylös pari kommenttia:

"Sä oot vähän tuollainen tappajan näköinen mutta kun juttelee niin aika fiksu kuitenki"
"Jonkun lajin harrastajana sun pitäisi thaimaassa syödä 4 annosta kerralla"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Baarissa: "Sinä kun oot niin v*tun lihaksikas ja sillee, oot ollu pokena joskus kyllä minä tiedän, niin vahtisikko mun juomaa sillä välin ku käyn kusella ?" Saattoi kyllä olla ironiaa matkassa, tiedä häntä. Hitusen kuitenkin lämmitti mieltä :)

Baarissa: "Sinä kun oot niin v*tun lihaksikas ja sillee, oot ollu pokena joskus kyllä minä tiedän, niin vahtisikko mun juomaa sillä välin ku käyn kusella ?" Saattoi kyllä olla ironiaa matkassa, tiedä häntä. Hitusen kuitenkin lämmitti mieltä :)

Naiset sanovat baarissa vaikka sitä kaljamahaista keski-ikäistä kaljuuntuvaa miestä lihaksikkaaksi ja komeaksi jos saavat ilmaisen juotavan. Tai jos haluavat jonkun vahtivan Guccin laukkuja ja toisten ostamia Margaritoja samalla kun itse menevät tanssimaan Mustanmeren karvakäsien kanssa, jotka korostavat RHP tyyppisiä treenejään ylipienillä merkkipaidoilla ylisuurine v-aukkoineen. Ei silleenkö, että ois kokemusta... Kaveri kerto.

"Sun kroppa on tosi ihana, ihan kun jollain tosi kovakuntoisella 24 vuotiaalla"
Näin sanoi äsken eräs nainen jonka kanssa kävin suihkussa viikonloppuna. Tavallaan lämmittää mieltä, en oo tosin varma millanen on "kovakuntoisen 24 vuotiaan kroppa"

"Sun kroppa on tosi ihana, ihan kun jollain tosi kovakuntoisella 24 vuotiaalla"
Näin sanoi äsken eräs nainen jonka kanssa kävin suihkussa viikonloppuna. Tavallaan lämmittää mieltä, en oo tosin varma millanen on "kovakuntoisen 24 vuotiaan kroppa"

Käydäänkö kimppasuihkussa vertailemassa? Uskon kyllä olevani 30-vuotiaana paremmassa kunnossa kuin nyt, mutta 35-vuotiaasta en enää tiedä. Ehkä sekin on mahdollista :)

Pari vuotta taaksepäin kun asuin vielä porukoilla vedin ekan dieetin. 6vk oli dieettiä takana ja isä huomasi kun tulin suihkusta ja kysyi vakavana: "Et kai ole poika alkanut käyttämään hormooneita kun olet noin paljon saanut lihasta". Silloin tunsin pientä tyytyväisyyden tunnetta. Jälkeenpäin selitin että kiitos kuuluu ehrmannille.

Tänään eräs 8v lapsi sanoi että voisin esittää "Salkkareiden Joonatania". Mietin että onkohan Joonatan kovassa kunnossa, en seuraa sarjaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom