Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nelosluokan tytöt kysyivät että paljonko painan. Vastasin että 93kg ja odotin jo tuon ikäisten kapeaan katsantoon kuuluvia kauhisteluja, miten kamalan paljon on painoa mutta sitten yksi tokaisi että "oot liian kevyt 23-vuotiaaksi". :(

eerjo1 <3

eerjolle ja sen jutuille vois vääntää oman ketjun, kerta ilmeisesti kaikki mahdolliset salitreeniin tai syömiseen liittyvät huomautukset on "parhaita huomautuksia"

(toisaalta on täällä saatanan monilla muillakin tyyliin "mitä ikinä olen kuullutkaan, joka edes epäsuorasti liittyy salitreeniin")

"Näytät paljon vahvemmalta"
Tänään meikäläisellä oli penkkipäivä ja tangossa oli omaan ennätykseen oikeuttavat raudat. Pyysin yhden kaverin varmistamaan ja kaveri suorastaan häkeltyi ja tokaisi em. kommentin kun rauda jäi rinnalle. Varmistaja kuvitteli että teen pitempääkin sarjaa sellaisilla painoilla. Tavallaan kuitenkin lähes imartelevaa, että mua edes pidetään vahvan näköisenä :)
Oisko tää sittenkin ennemmin salikomedia-kamaa?

eerjolle ja sen jutuille vois vääntää oman ketjun, kerta ilmeisesti kaikki mahdolliset salitreeniin tai syömiseen liittyvät huomautukset on "parhaita huomautuksia"

(toisaalta on täällä saatanan monilla muillakin tyyliin "mitä ikinä olen kuullutkaan, joka edes epäsuorasti liittyy salitreeniin")

Toisaalta eerjo saa juuri nämäkin kommentit muuttumaan parhaiksi huomautuksiksi... Sen verran alle vielä menee :D Joka taas sitten tekee eerjonkin läpistä hauskaa ja eerjosta yhden palstan piristäjistä.

Kuuluiskohan tämä nyt tänne, mutta olin eilen parin kaverin kans paikallisessa ja valomerkin jälkeen tulee sitten yks juntti, joka on vittuillu mun treenailuista aina päissään kun ollaan törmätty.
Sellainen rotevahko vajaa 100kg jamppa siis kyseessä. Katsoo mua semmonen jännä voitokas ilme naamalla ja tokasee:"Nyt väännetään muuten kättä!" Sanoin heti suoraan, että ei muuten varmaan väännetä. Siitä sitte alkaa semmonen eipäsjoopas -keskustelu. Seuraavaksi vedetään se perus "et tohdi" kortti pöytään. Sanoin, että se ei nyt vaan ole tohtimisesta kiinni. En jaksanu alkaa selittään sen enempiä.

Muu porukka huomaa sen keskustelun ja tottakai riemastuvat, tyhjentävät pöydän siihen valmiiksi ja tulee porukkaa ympärille kahtomaan. Alkoi muuten ärsyttää koko tilanne aika suunnattomasti. Lopulta sitten suostuin..
Kaveri nauroi sille, miten nopeasti se voitonriemuinen ilme muuttui katkeraksi, kun paukahtikin käsi pöytään. Piti vääntää useampaan kertaan ja aina sama lopputulos. Alkoi tulla vaikka ja mitä selitystä, oltiin sovittu ennen skabaa että päästään samalla kyydillä kun sillä oli auto ja kuljettajakin.--> Sain soittaa taksin itselleni, kun ei kyytiin enää ottanutkaan. :D

Tää ei nyt varsinaisesti ole kummoinen juttuna eikä edes mahdu parhaimpien kommenttien joukkoon mitä olen saanut, mutta silti tää on tavallaan "paras", koska faija on aina vaan vittuillut salilla käymisestä. No se sai joululahjaks verenpainemittarin, koska sillä on siihen lääkkeet jne. se on ollut aina hyvin vittuuntunut asiasta niin tässä oon sen tukena mittaillut pari päivää kanssa omaa verenpainetta. Tänään kun mutsi sano mulle, et se vyö pitää olla ylempänä ja sanoin ettei se kyllä mene ni siihen faija heitti et "eikai se nyt mene kun niiden kavereiden kanssa käyt siellä salilla ja nyt on kauheet lihakset". Sivuhuomautuksena hauiksen ympärysmitta on 39/43.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään vetelin maasta kahdellasadalla vitosia ja lepäilin siinä aika väsyneenä penkillä niin joku vanha kääkkä tuli kyselemään oikein sellasella vittumaisella äänellä, että "onko liikaa painoa?" :(

Tänään vetelin maasta kahdellasadalla vitosia ja lepäilin siinä aika väsyneenä penkillä niin joku vanha kääkkä tuli kyselemään oikein sellasella vittumaisella äänellä, että "onko liikaa painoa?" :(
Koskaan ei ole liikaa painoa. On vain liian vähän voimaa:)

Olin pitkästä aikaa treffeillä. Käytiin sitten tämmöinen keskustelu:

deitti: Mä olin ennen kasvissyöjä, mut nykyään syön kyl ihan lihaakin. Oot sä kasvissyöjä?
mä: No, en.
deitti: Jaa, no sä kyl näytät kasvissyöjältä.
mä: .........

(Ps. Huomatus liittyi kylläkin "hippimäiseen" olemukseeni... :jahas:)

Menin kaverin kanssa käymään paikallisella salilla. Kaveri oli noin 10m edellä mennessämme salille. Astuessani hieman jäljessä ovesta sisään huomasin, kun kaveri auttoi yksinäistä soturia, joka rimpuili tangon ja penkin välissä. Kun tilanteesta oltiin selvitty ja kiusallista hiljaisuutta oli kestänyt muutaman sekunnin, niin juuri tangon ja penkin välistä pelastettu henkilö sanoi: "Olisi ne siitä kallistamallakin lähtenyt." :D Sellainen kiitos tällä kertaa...

Olen vielä hyvin pienkokoneinen niin ei ole kehuja kauheasti tullut. Mieleen jäänny nyt jotain perus ylä-aste kaveria tullut vastaan muutaman vuoden jälkeen ja ekat sanat luokkaa "onks jätkä bodaillu ? näytät silt." Sit näit perus sukulaisii kylässä ja kävelen ohitse niin tulee jotain kommenttia "oletpas sinä vahvan näköisessä kunnossa, alkaiskohan se meidänkin poika salilla käymään?" ja kysellään nää perus et kuinka kauan salilla on sitten käyty perään tietty. Pahottelen paskaa kieltä joka johtuu (kai?) kellon ajasta

Ostin R-kioskista proteiinipatukoita kun oli tarjouksessa ja myyjä kysyi että olenko aloittamassa bodauksen...
56307d1348599090-memes-okay-okay-meme.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom