Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Jätkä tuli varmaan panemasta, keskellä päivää"
Susta vois uskokki! Saatanan panomies! Tai jos mä olisin nainen ni mä ainakin antaisin sulle.
Not gay at all
Mutsi kaverinsa kanssa viettämässä lievästi alkoholipitoista iltaa ja alkaa taas elämänviisauksien virta. Mutsin kaveri sitte siinä totesi, että hyvä kun jaksat noin kovin panostaa terveyteen ja opiskeluun. Olemalla mukava pääsee jo pitkälle, mutta kun on tollanen kroppa ja naama niin KYLLÄ SAA! Totaalinen hajoamine omalta osalta :lol2:
Humalaisia keski-ikäisiä naisia kannattaa vältellä. Kähmivät, vilauttelevat tissejään ja muuten vaan ahdistelevat. Tietysti eri juttu jos sitä itsekin haluaa.
t. ei enää ikinä samoihin juhliin äidin humalaisten ystävättärien kanssa.
Humalaisia keski-ikäisiä naisia....Kähmivät, vilauttelevat tissejään....ahdistelevat....samoihin juhliin äidin humalaisten ystävättärien kanssa.
Tämän perusteella susta tulis hyvä MILF hunter, kunhan muutat asennetta :D
Tätä peruslinjaa, näin vanhan ala-asteaikaisen kaverin salilla, tai oikeestaan se näki mut, olin vaan jäädyttänyt ja kävellyt ohi kunnes kuulin oman nimeni huudettavan kolmatta kertaa, ja sieltä tuli ensimmäiseks ''jumalauta sähän oot käyny täällä enemmänkin'', jota ihmettelin koska itse pidän aika aloittelijan näkösenä itseäni ja lisäks takana oli taas vähän pidempi treenitauko sairasteluiden takia ja lihaspaine niin nollissa kuin voi olla :D
Ei ollu, nimenomaan en oo sitä nähnyt missään ehkä 5 vuoteen, joista samalla salilla käynyt 2 vuotta enkä koskaan ennen oo sitä siellä nähnyt. Voi tietenkin olla että hikisessä vaimarissani näytin lihaksikkaalta sen silmiin :D