Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
respan PT: "taas täällä... onko sulla mitään jakoo?"
minä: "...häh? no välillä tuntuu kyllä ettei oo mitään jakoo" (masentuneesti)
respan PT: "eikun siis että millä jaolla treenaat... yläkroppa/alakroppa vai neljään osaan vai mitenkä?"
minä: "... yksjakosella."

Taas aivan pikkasen kahveella meikäläinen.

Paras huomautus tullut äidiltä selästä: hyi että, eikö toi ala menee jo vähän yli!
Tietysti myös nuorempien jannujen: "onks haba kasvanu?" kommentit jaksanu alukss naurattaa nyt tosin vain rasittavaa kuulla uudestaan ja uudestaan..

Tuli nojailtua tolppaan Herttoniemen metroasemalla, jolloin työkaveri tokaisi että: "varo ettei tolppa kaadu".

Huvittavia huomautuksia tulee välillä, varsinkin kun sitä mieltää itsensä vielä kovin normaalin kokoiseksi. :D

"Harvoin näkee nuoren naisen tekevän salilla kunnon dippejä."

Ei niinkään huomautus saati suora kehu, mutta lämmitti mieltä aika paljon. Joku keski-ikänen perus salijannu kyseessä.

Maanantaina salilla kuulin dippisarjan jälkeen, että "äijä on kyllä rautaisessa kunnossa". Menin sen verta hämilleni, että en oikein osannut vastata mitään...

Kuulen lähes joka arkipäivä samalta kaverilta, että 'Allusd noi sun kädet on kasvanu käsittämättömästi!' tms. Ennen jaksoi kiitellä ja sanoa, että kovalla treenillä ansaittu. Nykyään tyydyn vaan toteamaan, että 'kreatiini turvotusta.'

Mutsi kaverinsa kanssa viettämässä lievästi alkoholipitoista iltaa ja alkaa taas elämänviisauksien virta. Mutsin kaveri sitte siinä totesi, että hyvä kun jaksat noin kovin panostaa terveyteen ja opiskeluun. Olemalla mukava pääsee jo pitkälle, mutta kun on tollanen kroppa ja naama niin KYLLÄ SAA! Totaalinen hajoamine omalta osalta :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutsi kaverinsa kanssa viettämässä lievästi alkoholipitoista iltaa ja alkaa taas elämänviisauksien virta. Mutsin kaveri sitte siinä totesi, että hyvä kun jaksat noin kovin panostaa terveyteen ja opiskeluun. Olemalla mukava pääsee jo pitkälle, mutta kun on tollanen kroppa ja naama niin KYLLÄ SAA! Totaalinen hajoamine omalta osalta :lol2:

Minun kaverini äiti totesi joskus pienessä huppelissa, että "Tolla hymyllä ja noilla hiuksilla sun ei edes tarvitse käydä salilla!" :D

Humalaisia keski-ikäisiä naisia kannattaa vältellä. Kähmivät, vilauttelevat tissejään ja muuten vaan ahdistelevat. Tietysti eri juttu jos sitä itsekin haluaa.
t. ei enää ikinä samoihin juhliin äidin humalaisten ystävättärien kanssa.

Humalaisia keski-ikäisiä naisia kannattaa vältellä. Kähmivät, vilauttelevat tissejään ja muuten vaan ahdistelevat. Tietysti eri juttu jos sitä itsekin haluaa.
t. ei enää ikinä samoihin juhliin äidin humalaisten ystävättärien kanssa.

Tämän perusteella susta tulis hyvä MILF hunter, kunhan muutat asennetta :D

Tätä peruslinjaa, näin vanhan ala-asteaikaisen kaverin salilla, tai oikeestaan se näki mut, olin vaan jäädyttänyt ja kävellyt ohi kunnes kuulin oman nimeni huudettavan kolmatta kertaa, ja sieltä tuli ensimmäiseks ''jumalauta sähän oot käyny täällä enemmänkin'', jota ihmettelin koska itse pidän aika aloittelijan näkösenä itseäni ja lisäks takana oli taas vähän pidempi treenitauko sairasteluiden takia ja lihaspaine niin nollissa kuin voi olla :D

Tätä peruslinjaa, näin vanhan ala-asteaikaisen kaverin salilla, tai oikeestaan se näki mut, olin vaan jäädyttänyt ja kävellyt ohi kunnes kuulin oman nimeni huudettavan kolmatta kertaa, ja sieltä tuli ensimmäiseks ''jumalauta sähän oot käyny täällä enemmänkin'', jota ihmettelin koska itse pidän aika aloittelijan näkösenä itseäni ja lisäks takana oli taas vähän pidempi treenitauko sairasteluiden takia ja lihaspaine niin nollissa kuin voi olla :D

Ehkä se oli nähny sut aikasemminkin siellä salilla.

Ei ollu, nimenomaan en oo sitä nähnyt missään ehkä 5 vuoteen, joista samalla salilla käynyt 2 vuotta enkä koskaan ennen oo sitä siellä nähnyt. Voi tietenkin olla että hikisessä vaimarissani näytin lihaksikkaalta sen silmiin :D

Ei ollu, nimenomaan en oo sitä nähnyt missään ehkä 5 vuoteen, joista samalla salilla käynyt 2 vuotta enkä koskaan ennen oo sitä siellä nähnyt. Voi tietenkin olla että hikisessä vaimarissani näytin lihaksikkaalta sen silmiin :D

Olit varmaan aika lihaksikas jo ala-asteella :puntti:

Muiden syödessä leipomiani muffinsseja synttärikahveilla, totesi ystäväni minun näyttävän ihanan hoikalta mutta hieman onnettomalta.

(Arvaus oli kylläkin väärä, sillä saan äärettömästi nautintoa kieltäymyksestä ja lujana pysymisestä, ja epäilenkin, että ystävä vain projisoi omia onnettomia tuntemuksiaan minuun :rolleyes: )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom