Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kaikki on suhteellista;

Mies salilla toiselle: "Katso kun pieni kaveri nostaa, paljon rautaa ja liikkuu kuin kiskoilla."

Kaksi tyttöä kylpylässä:
Tyttö_1: "Onpa iso mies."
Tyttö_2: "Mitä isompi mies, sitä pienemmät munat."

Noniin, kaverit oli taas töissä hauskalla päällä ja laittoi tämän täysillä kaiuttimista tulemaan, kun kaivoin safkojani laukusta.....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eeppisintä mitä olen salilla käydessäni kuullut (muutama kuukausi takaperin): "Neidillä on kyllä perse- ja selkätreenit menneet perille, kun muodostavat niin viettelevän kaaren sivustapäin katsottuna." Onneksi omistan vain aika peruskuulon. :D Toinen hauska huomautus, jonka olen bongannut: "Ei naisten tarvitse treenata noin hifisti." Ihan normitreeniä tein, mutta jotain supersarjoja tai vastaavaa. :D

Naisen suusta: "Mä katoin tiistaina salilla, että hitto sulla on isot reidet."

Tänään kun näin vanhan tutun jota en ole vähään aikaan nähnyt totesi "Jumalauta ookko poika pinaattia ruenne vetämään ku vähä kehonrakenne muuttunu" Kyllä noista aina hyvä mieli tulee kun muut huomaa että jotain tullu oikein tehtyä.:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitättömistä kyynärvarsista ja varsinkin niiden suonista on tullut viimepäivinä palautetta suunnasta jos toisesta ja varsin ihmeellisissä paikoissa. Samoiten koko käsikalustosta, joka on henk. koht. aina liki säälittävällä tasolla, vaikka reenivuosia on kohta jo 20 takana. No ranteessa voi jotain olla, mutta siinä koko ukon osalta kaikki. Palautteeseen ei enää tiedä, että miten siihen suhtautuu. Luulen että suurin osa +30 tai jopa +25 porukasta on saanut sitä ihan tarpeekseen. Meikäläisen kyynärvarretkin on maliia Kipparikalle ja ovat olleet vuosia ihan samanlaiset, keskimääräukolla on varsin isommat.

edit. 36 senttiä jämäkimmältä kohdalta metrimitalla

Viimeksi muokattu:
Työkaveri: Sulla on kädet pirusti kasvanu ku aloit taas treenaamaan. Sillon kun ekaa kertaa nähtiin näytit semmoselta vittumaiselta ruipelolta, mutta nyt ootki ihan mukava ja paksut kädetki.

Kihlattu tuossa totesi että jalkoja pitäs sun treenata, kun oot tommonen tikkukoipi. "Sääret on pelkkää luuta ja karvaa." :D

Ei vissiin riitä kyykky ja mave enää, pitää alottaa taas jotain turhia pohjenypyttelyjä. ;)

Vaimo sanoi tänään salilla treenin jälkeen, että näytin ihan Uppo-Nallelta kun vääsin hauista taljassa maha pitkällä:jahas:

Jees, eli ihan normi la/pikkujoulu/muuten_vaan_ryyppäjäiset siis.

Tuli tänään alataljaa repiessäni mieleen huomautus, joka tuli jokunen aika sitten kun silloinkin revin kyseistä vekotinta. Siitä meni semmonen Forssan kokonen mörssäri ohi ja totesi jotenkin tähän malliin: 'kylläpä pysyy alaselkä hyvin paikallaan'. Tarkotti toivottavasti tolla, jotta ei oo semmosta soutuliikettä mitä näkee jossain kirkkovenetouhuissa. Toi kommentti lämmitti silloin ja lämmittää välillä vieläkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom