Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Löit turpaan ja sanoit "mä oon kova jätkä ja sä oot säälittävä paska"

Rauhan miehenä jatkoin iltaani häntä huomioimatta (totta kai fantasioin miten yllätän hänet narikkajonossa kierrepotkulla). Seuraavan kerran kun nähtiin, oli kännissä silloinkin ja tuli pyytelemään anteeksi käytöstään. Kuulemma oli ongelmia omassa elämässä ja ahdisti niin oli pakko haastaa riitaa baareissa :D Tarjosin sitten kaljat miehelle ja kerroin miten elämän ongelmia käsitellään aikuisten tapaan :)

- - - Updated - - -

Vastasit tähän tapaan:

todella rasittava pätkä kun vähän ajan sisään rupeaa kuulemaan: I'm a ninja :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä Samboun kaapis on sellaisekki myrkyt että jos reeni ei näillä kulje niin ei sitten millään! -kaverit tuli käymässä, ja ensimmäisenä kaveri kurkkasi lääkekaappiin :D En tiedä onko hyvästä vai pahasta...

Oliko tää semmonen "kattokaa mä roinaan" -posti?

Verikokeissa:

sairaanhoitaja: sä vissiin nostelet puntteja?
minä: no kovasti ainakin yritän

sit kahen sekunnin päästä

sairaanhoitaja: muista hankkia ne lihakset luonnollisella tavalla

Oli vähän outo tunne, sillä samaan aikaan kun se sanoi noin niin se työnsi piikin suoneen : D

ukko tos pariviikkoo takaperi sano et ootko laihtunu? tosiaan liha vaihtunu lihakseks

tänää kaveri koulussa et rupee toi paitas jäähä jo kohta liia pieneks :D paita kokoo xl :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Baarissa tuli aika kyseenalaisia kohteliaisuuksia perus lihaksikkuusjuttujen lisäksi. Olen kuulemma ihana ja säteilen. Nämä yhdeltä naispuoliselta tutulta ja sen ystävättäreltä joiden välissä istuin pari tuntui kiusattavana. :nolo:

Luulen, että joku mies myös yritti iskea minua. Jos sanoo ensimmäisenä, että ei ole homo niin eikös se ole ilmiselvä homo?

Tuli tossa tällä vikolla työkaverin kanssa keskusteltua steroidien käytöstä yleisesti ottaen. Puolustelin siinä sitten näitä hormonihirmuja ja kaveri heittää "taiat itekii käyttää hormoneita, ku oot niin kova sälli reenaamaa." :hyvä:

Työkaveri - "Miten voit tolla ton kokoinen?"

Pomo - "Todella hyvin oot kehittynyt omaksi iloksi treenatessasi."

Kadulla joku narkkari juoksi mun perään kysy haluunko ostaa "kamaa". Sanoin että ei kiinnosta. Sitten se siinä ihmetteli ja sano että mä näytän ihan siltä että oisin voinu ostaa.

taannoin ikeassa mukava kokki sanoi että isoa poikaa ei varmaan haittaa jos laittaa pari ylimääräistä lihapullaa. Maksoin siis 20 pullasta ja sain 40. olin iloinen

Yliopiston salilla (julkinen sali siis, unisport), jalkatreeni takana ja olin juuri kaatanut palkkarijauhot sheikkeriin (pidän ko. jauhot siis pienessä muovipurkissa). Purkki tippui osuttuani siihen penkinreunalta toiselle puolelle (penkki jakaa pukuhuoneen kahtia). Toisella puolella istuva nelikymppinen mies nostaa rasian ja sanoo _tympeään_ sävyyn: "Kannattais varmaan treenata voiman hallintaakin."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom