Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jukolaute. Vaimo kehui! Tai siis vaimot ovat toki kehuneet, mutta tällä kertaa oma!

"Olet nykyään hoikka."

(Vyö on kyllä samassa reiässä -- ergo, vaikutelma tullee hartiapuolen pienestä kasvusta.)

Kevyt viikko. Kyykkyä, painot max 90kg, vitosen sarjoja. Ajattelin sen kunniaksi revitellä ja ottaa niin syvältä kun vain suinkin pystyn. Hidas laskeutuminen pohjaan, stoppi ja räjähtävästi ylös.

Ohi kävelee nainen:
"En oo kyllä ikinä nähny noin komeita kyykkyjä! Itse en varmasti edes pääsis noin syvälle. Ja vielä niin kevyesti ylös!"

=> Punastuminen ja typerää änkytystä hädissäni virnuillen.

Kesällä salilla eläkeläismummo kysyi, että "meinasitko jaksaa nostaa tuon"...

Olin silloin tekemässä maastavetoa ja onneksi oli vielä kevyet painot käytössä, että jaksoin nostaa useamman toiston. Samalta mummelilta on kuulunut muitakin huvittavia kommentteja varmasti jokaiselle ko. salilla käyvälle :D

Juu kyllä aika paljon positiivista palaututte tullu, mut sitku kulkee vaimarilla niin porukka rupee vittuilee raskausarvista ja siitä ku ne ei lähe koskaan pois :D

Yks kaveri (naispuolinen) teki yhelle tyypille kerran jonkun jutun (silleen vitsinä siis), että se puristi sitä tosta polven yläpuolelta ja sen pitäisi kuulemman sattua jotenkin helposti. Mä kysyin, että mistä sen muka pitäis sattua (kun en itse löytänyt itseltäni sellasta paikkaa) ja vastaukseks sain "no ei se sul varmaan tunnu missään ku sulla on siel jotain lihaksia".

Tämä nyt ei varsinaisesti ollut huomautus, mutta juttelin ekaa kertaa yhelle tyypille tossa viime viikolla ja jostain soittamisesta (harrastuksista) puhuttiin. Sitte hän kysy, että "sä käyt kans salilla vai?". Tietääkseni hän ei missään oo kuullu, että käyn salilla, eli on mahdollisuus, että hän vaan huomas sen minusta. Mistäköhän...

Yks kaveri (naispuolinen) teki yhelle tyypille kerran jonkun jutun (silleen vitsinä siis), että se puristi sitä tosta polven yläpuolelta ja sen pitäisi kuulemman sattua jotenkin helposti. Mä kysyin, että mistä sen muka pitäis sattua (kun en itse löytänyt itseltäni sellasta paikkaa) ja vastaukseks sain "no ei se sul varmaan tunnu missään ku sulla on siel jotain lihaksia".

Tämä nyt ei varsinaisesti ollut huomautus, mutta juttelin ekaa kertaa yhelle tyypille tossa viime viikolla ja jostain soittamisesta (harrastuksista) puhuttiin. Sitte hän kysy, että "sä käyt kans salilla vai?". Tietääkseni hän ei missään oo kuullu, että käyn salilla, eli on mahdollisuus, että hän vaan huomas sen minusta. Mistäköhän...

...osa näistä "PARHAISTA huomautuksista" on "mitä tahansa olen kuullut joka sivusi saliharrastustani.

Täällä Samboun kaapis on sellaisekki myrkyt että jos reeni ei näillä kulje niin ei sitten millään! -kaverit tuli käymässä, ja ensimmäisenä kaveri kurkkasi lääkekaappiin :D En tiedä onko hyvästä vai pahasta...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kävin hammaslääkärissä ja koska olin uusi potilas, ottivat röntgenkuvan purukalustosta. asetuin koneeseen ja härveli alkoi pyörimään pääni ympäri kunnes yhtäkkiä kone pysähtyi. Hoitajat supisivat keskenään "osuikohan se noihin hartioihin". :)

Kävin hammaslääkärissä ja koska olin uusi potilas, ottivat röntgenkuvan purukalustosta. asetuin koneeseen ja härveli alkoi pyörimään pääni ympäri kunnes yhtäkkiä kone pysähtyi. Hoitajat supisivat keskenään "osuikohan se noihin hartioihin". :)

Mandariinit pois kainaloista sielä röntkenissä ettei kalliit laitteet hajoa.

Työkaveri sano että sähän oot tommonen pulkannaru :itku: Luulin että on ees vähän lihaksia mutta vissiin olin väärässä :D

Niin ja salilla joku voimamies kehu mun penkkitekniikkaa :)

ikuinen suosikki: menin pitkästä aikaa käymään kotikylässä, yläasteen aikainen "kova jätkä" ja minun vihamies tuli kännissä sanomaan että luuletko olevasi kovakin jätkä kun oot noin lihaksikas. Ja sisko kysyi joskus mitkä nuo on ja osoitti siipiä <3

Suositut

Back
Ylös Bottom