Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"Auta nyt mua, mitä mä oikein sanon sille tytölle että annan sellaisen hyvän vaikutelman itsestäni?"
"No, kerro sille vaikka jotain kohteliaisuuksia"
"Jaa niinku mitä?"
"No, mitä sä sanoisit vaikka mulle?"
"Foxy, sun olkapäät on aika tykit!"

:face:

Olkapää meni tänään sijoiltaan pyörällä. Jatkuvasti sai kuulla ambulanssissa ja sairaalassa, että on liikaa lihasta ja ne on tiellä. Tässähän voi sitten varmaan lopettaa treenaamisen :D

Viiden viikon askeettisen dieetin jälkeen aamupaino pudonnut 87.6->83.4 ja kiristynyt huomattavasti. Menin tänään salille ja näin siinä käytävässä salikaverin, kenen kanssa en ole osunut varmaan koko dieetin aikana samaan aikaan salille. Hän ei edes moikannut, tokaisi vaan suoraan 'Sä oot kuihtunu!'

On muuten motivoiva sanavalinta, ai että. Taidanki taas ryhtyä bulkkaamaan, saatana. :face:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maastavetoa tehdessä kysyttiin missä sarjassa kilpailen kun noin kevyesti nousee, noiden sarjojen jälkeen. Ja kun selvisi että omaksi iloksi jumppailen, niin ihmetys oli suuri kun en kuulu mihinkään seuraan. Joku miettii kuitenkin niin tangossa 200kg / omapaino 78kg

Paita ostoksilla myyjä toteaa, että "muuten istuu hyvin, mutta tuolta selästä ottaa kainaloiden alta kiinni." Pikku hiljaa kehitystä tapahtuu, kun paitakoko kasvaa :puntti:

Onhan seki kehitystä jos vähä kylkiläskii kertyy :) Näin toissapäivän frendii dösäs, tuli istuu vieree ja painu samantein vittuu " vittu sä oot nii iso ettei vieree mahu istuu " eipä nyt paras mut olipahan jotai

Onhan seki kehitystä jos vähä kylkiläskii kertyy :) Näin toissapäivän frendii dösäs, tuli istuu vieree ja painu samantein vittuu " vittu sä oot nii iso ettei vieree mahu istuu " eipä nyt paras mut olipahan jotai
Onhan sekin kehitystä, jos on niin läski ettei bussissa mahdu viereen istumaan :)

Koulun käytävällä yks yläasteen aikanen kaveri tuli vastaan, se siinä katto vähän aikaa ja sano, että "vitttu sää oot iso, oisko heittää vinkkiä hartia treeniin". Mää olin niin otettu kun tää tuli sen yläasteen (ja nykysen lukion) komeimmalta kollilta. No homo just lil' gay!!!

Isoveli: "Nytkö sä laitat nää kuvat kuvakkeeseen, jotta pikkulissut saavat kuolata sun perääs?"

Minä: "En todellakaan, pakkikselle laittelen sinne Vip-kuvia ketjuun."

Isoveli:"Jos mä olisin noin kirees kunnos niin laittaisin itteni ilkan sivuulle näytille!"

:face:

Faija katsoi mua halveksuvasti ja sanoi että mun pitäisi taas ruveta treenaamaan, on kyllä ihan oikeassa.

Manasin vaimolle, että perhana kun ei tahdo enää nykyiset paidat ja housut vaatekaapista mahtua päälle kun on massaa tullut... Vaimo tokas "ne on vaan kutistunu pesussa".

Suositut

Back
Ylös Bottom