Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tavallisten paljon oot laihtunu? kyselyiden lisäksi on tullut tällaista:

Naapuri: Oho, ootko jo 50kg tiputtanu
Minä: ei ku 25 vasta
Naapuri: No sit oot kyllä kiinteytyny tosi paljon
(rakastan mun naapuria)

Mummi: "koskas sä meinaat lopettaa sen treenaamisen, eiks toi riitä jo ja varo ettei tuu anoreksiaa"

Kaveri jota olen nähnyt säännöllisesti koko 1,5v kun olen laihtunut
"ootko laihtunu?"
Minä: Joo 36kg

Kuitenki parasta on se että ne "oot laihtunut" kommentit on muuttuneet "näytät tosi jäntevältä, kiinteytyneeltä" kommenteiksi <3

Viimeksi muokattu:
Meidän äiskä se on taas kauhean huolissaan omasta pojasta kun on aloittanut tämän bodausharrastuksen... Tänään sai taas kuunnella kuinka sairas ja epänormaali olen kun punnitsen ruokani ja käytän "kaikenmaailman jauhoja ja pillereitä".

Olen kuulemma vielä häävuoteessakin puntarin kanssa :D

Ihan aiheestakin varmaan. Terve ihminen ei jauhoja ja pillereitä tarvi, eikä kyllä sairaskaan.

Terve ihminen ei jauhoja ja pillereitä tarvi, eikä kyllä sairaskaan.

Saa toki perustella... :)

Mutta siihen aiheeseen, opiskelukaveri sanoi palattuamme kesälomalta ja työharjoittelusta (3kk), että "jätkällähän on jäätävä hauberi, ootko treenannu?" Koomistahan tässä on se että olen vasta sen 3kk treenannu, ja tullaan väittämään jotain tuommosta :D

Vanha, mutta vaimo jatkaa tutulla linjalla ja kysyi "Onko sinulla nyt tarpeeksi niitä broilerijauhoja?"

Poikanen, 7v, tänään:

- Isä, saako tehdä näin? (Tökkii vatsaani.)
- No tee minun puolestani.
- Tuntuu kivalta kun tuo maha värähtelee.

Mietin 1) miten 7-vuotias tietää sanan värähdellä ja ennenkaikkea 2) pitääköhän tässä taas laihduttaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se legendaarinen tilanne, kun nainen tuli paikallisessa kehumaan rintalihaksia ja halusi kokeilla, että miltä tuntuu. Siinä sitten pyöriteltiin toistemme tisuja. Ihan kivasti lämmitti mieltä!

Entine koulukaveri tuli kapakassa taannoin vastaan ja vaihdettiin pari sanaa ja kaveri sit kehu että on tullu hieman kokoa.. No minä ylpeänä siitä että joku huomio kasvun tokaisin polleasti että onhan tässä muutama kymmen kilo tullut johon kaveri sitten vastasi että: Näytät nykyään ihan syöttösialta.. Olipahan mukavasti sanottu!:)

Kävin etelä ruotsis tanssi baarissa ja joku nätti tyär katseli vierestä mua tovin kunnes tuli ja otti kummallaki kädel habast kii ja anto suukon poskelle.. ah ruotsin naiset <3 :whip:

Se legendaarinen tilanne, kun nainen tuli paikallisessa kehumaan rintalihaksia ja halusi kokeilla, että miltä tuntuu. Siinä sitten pyöriteltiin toistemme tisuja. Ihan kivasti lämmitti mieltä!
tumblr_mbrj0mDKU91qh1nh8.gif

Sivukorvalla kuultua, nainen sanoi salinomistajalle: "Jännä homma että kun kuntosalille menee niin siellä on lihaksikkaita miehiä, mutta kun kotona pitäis jotain hommia tehdä niin ei meinaa tekijöitä löytyä."

Järkyttävää kuittailua tulee, kun treenailee vähän tiheämmin. Perjantaina taisin mainita salilla, että se oli sitten päivän toinen kyykkytreeni niin heti tuli kuittia, että "vielähän sä ehdit iltaysiltä käydä tekemässä pinnavetoja..." :D

"Sun asunto näyttää ihan metamfetamiinilabralta :wtf:" - Kaveri tullessa kylään kun keittiön lasipöydällä oli kymmeniä lisäravinne/vitamiini/piriste/buusteri jne purkkeja ja pillereitä joita jaoin eri kasoihin.

"Mä haluan kanssa tollaisen tosi ison ja ulostyöntyvän palloperseen. Miten sulla voi olla noin isot ja pyöreät pakaralihakset? Kato ne menee tästä ihan näin tälleen..." - ja samalla kaveri näytti ilmassa jättimäistä kaarta kuvitellun takapuolensa kohdalla jonka jälkeen tarrasi mua pakarasta kiinni. Mainittakoon että rasvaa on rutosti liikaa (fat ghettobooty), mutta kieltämättä takapaksi on suhteellisen pyöreälihainen että on siellä rasvan alla oikeestikin isot gluteus MAXIMUKSET!

"Sun pohkeet on tosi isot ja ihan kivikovat vaikka niissä on läskiä! Hullua!" - Kaveri nappasi jaloista kiinni kun sovittelin korkokenkiä.

"Ei ihmekään että penkki kulkee kun sun nostomatka on 10cm suorille käsille :jahas:" - Useampikin mieshenkilö, viimeksi viikko takaperin salilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom