Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En tiiä liittyykö tämä punttailuharrastukseeni ja sitä kautta ulkoiseen habitukseeni vai mihinkä, mutta naispuoleiset opiskelukaverini sanoivat mulle tässä jokunen aika sitten, että: "Onneksi et oo luonteeltas tommonen, ku ulkokuores antaa ymmärtää." :D

(pieni lisäinfo: meitä on kaks miestä ryhmässä, naispuoleisia taas 28 kpl...)

Erään naisen suusta:

"Näytä rintalihakses, niin minä näytän omat"

En näyttänyt.

Hyvä kun et alistunut moiseen esineellistämiseen! Mulle on kyllä käyny pari kertaa hullusti, kun naiset on väkisin vienyt paidan päältä :(

En tiiä liittyykö tämä punttailuharrastukseeni ja sitä kautta ulkoiseen habitukseeni vai mihinkä, mutta naispuoleiset opiskelukaverini sanoivat mulle tässä jokunen aika sitten, että: "Onneksi et oo luonteeltas tommonen, ku ulkokuores antaa ymmärtää." :D

Joskus saunaillassa yks kaveriporukkaan myöhemmin tullut jätkä: "Aluksi aattelin, että oot semmonen ylimielinen ja vittumainen, mutta nyt ku suhun on tutustunu nii ootki aivan hyvä jätkä :)"
Meidän äiskä se on taas kauhean huolissaan omasta pojasta kun on aloittanut tämän bodausharrastuksen... Tänään sai taas kuunnella kuinka sairas ja epänormaali olen kun punnitsen ruokani ja käytän "kaikenmaailman jauhoja ja pillereitä".

Olen kuulemma vielä häävuoteessakin puntarin kanssa :D

Onneksi oma äiskä ymmärtää omien tavotteiden perään.

"Sun kädet on,kuin tukit"

"X kertoi, että haluaisi nähdä sut livenä, että ootko ihan kehonrakentajan näköinen"
"Kai kerroit, etten vielä?"
"Joo mä sanoin, etten ole huomannut sussa mitään eroa" :face: Kiitos vaan...

Hyvä kun et alistunut moiseen esineellistämiseen! Mulle on kyllä käyny pari kertaa hullusti, kun naiset on väkisin vienyt paidan päältä :(

Itsellänikin aluksi lopputulos oli samainen, mutta nykyisin tuommoisia tilanteita tulee sen verran paljon vastaan, että tällä hetkellä nuo osaa hoitaa todella ammattimaisesti. Naiset toki joutuvat pettymään, mutta minkäs teet. Bodarin on tehtävä, mitä bodarin täytyy.

tää on kyl ihme juttu, jos on yhtään lihaksia täytyy olla täys mulkku :DD

tää on kyl ihme juttu, jos on yhtään lihaksia täytyy olla täys mulkku :DD

No tottahan se on, ootko huomannu kuinka tälläkin palstalla jengi vaan vittuilee toisilleen ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ahihihi. Kaveri jota valitettavasti näen nykyään harvemmin:

"Moi! Mmmm.... kyllähän sulle tota muotoa on vähän viime näkemältä tullu!" :) Tuntui kivalta, vaikka varmasti osittain meni ihan kohteliaisuuksiin. :)

Ahihihi. Kaveri jota valitettavasti näen nykyään harvemmin:

"Moi! Mmmm.... kyllähän sulle tota muotoa on vähän viime näkemältä tullu!" :) Tuntui kivalta, vaikka varmasti osittain meni ihan kohteliaisuuksiin. :)

Kesällä oli visiin keppana ja makkara maistunut? Paljon tuli kiloja jos saan udella?

Yks puolituttu, saksasta suomeen tullut, tyyppi osoitteli mun käsivarsia ja sanoi hoonolla soomella , että sulla aika isot nämä.. Minä siinä, että kyllähän minä oon salilla käyny:) Mut sit se osotteli minun mahaa ja sano, että makkara maistuu vähän liikaa:face:

Yhden bodarin suusta joskus:
En ole kauniimpaa etukyykkyä kyllä nähnyt.

Eilen illalla salilla:
hän: Hei kauanko oot käyny salilla?
mä: jaa-a reilu 9v..
hän: sen kyllä huomaa (no homo :D)
mä: mites se sit näkyy?
hän: no vaikket niin hirveen iso ole niin sulla on tollane hyvä all-round-kondis

Joskus kun juttelin yhden illan tuttavuuden kanssa jälkeenpäin:
hän: Huomasin et kyl säkin oot jotain urheiluu vissiin harrastanu joskus?
mä: Joo-o.. jotain joskus.. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom