Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"Mie näin kerran, ku Wilmo otti paidan pois ja se oli ihan sairas hunksi" (c) työkaveri
Väännettiin (taas vaihteeks... aina ku kaverit ottaa kuppia, ni joku haluu vääntää väkisin kättä miun kanssa) kättä kaverin kanssa, toinen ihaili miun t-paidan hihan alta näkyvää bicepsiä. "Ei vittu, äijän haba on ku jollai Hulkilla!"
Ja sit kommentti, mikä ei ehkä niinkään liity ulkonäköön, mut lämmitti sitäkin enemmän. Töissä "asiakas" sano, et "Sie oot yllättävän mukava näin pikasen tutustumisen jälkeen, et läheskään niin mulkku ku mie ekaks aattelin.". Noh, ensivaikutelmat voi pettää.

Ja sit kommentti, mikä ei ehkä niinkään liity ulkonäköön, mut lämmitti sitäkin enemmän. Töissä "asiakas" sano, et "Sie oot yllättävän mukava näin pikasen tutustumisen jälkeen, et läheskään niin mulkku ku mie ekaks aattelin.". Noh, ensivaikutelmat voi pettää.

Mää kuulen tätä vähän liiankin usein. Oon yrittänyt miettiä, että mitä voisin olemuksessani muuttaa etten aina saisi samanlaista palautetta : /

Autoin postin jakelumiestä tjsp kantamaan meille sisälle uutta pesukonetta ja samalla ku kannetaan ni tää tokasee "onneks sattu olemaan voimamies paikalla" tjsp. Minä ihan täpinöissäni että jes on se voima tainnu vähä tarttuu, mutta karu totuus paljastu kun hoksaan että mullahan on päällä porukoitten entisen kuntosalin vanha paita ja jätkä varmaan siitä keksi viitata. :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään olin siinä alottelemassa toista kässäripenkkisarjaa ja kaks vanhempaa punttipatua siinä vieressä keskustelevat niitä näitä kunnes toinen vilkasee mua ja sanoo toiselle, että on ne isoja nää jampat nykyää ja rautakin liikkuu nätisti :):puntti:

"Jalat menee jotenkin villisti."

Houkuttelin salille ja vapaiden painojen puolelle kaverin, joka katsoi kun tein maastavetoa. Ajattelin että jotain meni väärin ja yritin selvittää taipuiko polvi sisäänpäin tms. Selvisi, että tämä tarkoitti pohjelihaksen jännittymistä, joka sitten kai näytti oudolta.

Kai se pitää kehuna ottaa. Tuntuu siltä, että rasva on minussa polvien ja kyynärpäiden välisellä alueella, pohkeesta voisi ehkä luulla minua lihaksikkaaksi.

"Pitiks sun ottaa se paita pois et noi pojat näkee kuka oikeesti treenaa"

Joukkuekaveri sählyn jälkee.

:face:

Ootko lukenu ollenkaa mitä weakin viesteis lukee lopuks?

-------------------------------
JP Fux: "Tänään eräs akka kysy töissä, että miten on mahdollista että siulla ei ole tyttöystävää. En kehdannut ruveta selittämään miten bodarilla ei ole aikaa moiseen hömpötykseen, joten tyydyin vain toteamaan olevani homo."
-------------------------------

"Ope, ei saa ottaa noin paljon ruokaa. Ruokaa ei saa jättää niin pitää ottaa vaan sen verran ku jaksaa.
- Kyllä mä ajattelin syödä ihan koko tän annoksen.
- ... *kuiskaten kaverille* toi ope syö enemmän ku mun isi..."

:jahas: Jollain on aika pieniruokanen isi.

"Ope, ei saa ottaa noin paljon ruokaa. Ruokaa ei saa jättää niin pitää ottaa vaan sen verran ku jaksaa.
- Kyllä mä ajattelin syödä ihan koko tän annoksen.
- ... *kuiskaten kaverille* toi ope syö enemmän ku mun isi..."

:jahas: Jollain on aika pieniruokanen isi.

Myönnä vaa, että syöt ku mikäki ryhävalas

Meidän äiskä se on taas kauhean huolissaan omasta pojasta kun on aloittanut tämän bodausharrastuksen... Tänään sai taas kuunnella kuinka sairas ja epänormaali olen kun punnitsen ruokani ja käytän "kaikenmaailman jauhoja ja pillereitä".

Olen kuulemma vielä häävuoteessakin puntarin kanssa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom