Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulle sanottiin taas töissä: "Sun pittää lopettaa se punttisalilla käynti!" Kaapin ovenkahva jäi käteen... Joka kerta, ku rikon jotain tai väännän jotain liian kireälle, niin mulle sanotaan noin. :jahas:

Mua pyydettiin työpaikan sählyjoukkueeseen. :jahas:

Mulla lähestulkoon samanlaista..
Oltiin laivalla ja vietin siinä synttäreitä samalla ja kaveri oli hommannu sitten "kulta"mitalin jossa luki että "Maailman positiivisin tyyppi". Joku äijä sitten tuli kysymään baaritiskillä et missäs oon voittanu ja näytin sitä mitalia ni vastas "Luulin että oot voittanu kultaa sählyssä"

Kävin pitkästä aikaa uimahallissa ja suihkussa ollessani sisään suihkuhuoneeseen astui pari noin kolmekymppistä Esaa. Viereisessä suihkussa oli vanhempi herrasmies, jolla oli kunnon vanhan kansan vitjapallit. Tämä herrasmies alkoi kuurata oikein olan takaa kassejaan ja nämä Esat huomasivat tämän! Ja huusivat yhteen ääneen "kato kassi-Eki!". Kävivät kättelemässä ja kehuivat tämän kasseja eeppisiksi.:D

Kävin pitkästä aikaa uimahallissa ja suihkussa ollessani sisään suihkuhuoneeseen astui pari noin kolmekymppistä Esaa. Viereisessä suihkussa oli vanhempi herrasmies, jolla oli kunnon vanhan kansan vitjapallit. Tämä herrasmies alkoi kuurata oikein olan takaa kassejaan ja nämä Esat huomasivat tämän! Ja huusivat yhteen ääneen "kato kassi-Eki!". Kävivät kättelemässä ja kehuivat tämän kasseja eeppisiksi.:D

Epäilen, että olit vähintään puolikovana tämän jännitysnäytelmän tiimoilta! ;)

Epäilen, että olit vähintään puolikovana tämän jännitysnäytelmän tiimoilta! ;)

No helvetti! Kai se on myönnettävä, että ei tullut mieleenkään, koska viereisen alfa-uroksen kivekset olivat niin jättimäiset. Polvimallia muutenkin.

Tänään valittelin jumissa olevaa selkää eräälle työkaverille joka alkaa olla jo hieman seniili ja hän suositteli joskus käymään kuntosalilla kokeilemassa jotain vimpainta (hänen sanavalintansa), koska ne kuulemma auttavat. En ilmeisesti näytä pätkääkään siltä että harrastaisin jotain vakavasti otettavaa urheilua. Tästä turhautuneena kerroin samalle henkilölle myös että olen pudottanut tänä vuonna painoa aika paljon ja hän kysyi että olenko käynyt painonvartijoissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^Pieni spontaani repeäminen! :lol2:

Meikäläinen sai aika yllättävän kommentin eilen. Eräs kaveri heitti ihan satunnaisesti, kun seisoskeltiin viettämässä aikaa "Oletko harrastanut rubgya tai jotain vastaavaa, koska olet niin vahvannäköinen?" Alkuihmetyksen jälkeen selitin, että amerikkalaista jalkapalloa olen kyllä pelannut vuosia sitten mutten muuten. Kuulemma minun hartiat näyttävät vahvoilta, ja lopulta suositteli, että aloittaisin rugbyn. Tämä jätkä itse siis oli joskus harrastanut rugbyä, mutta lopetti pari vuotta sitten.

Tähän asti pelkästään lukenut tätä topicia, mutta tänään tuli niin spontaani heitto töissä että pakko laittaa :D

Iso painana tynnyri ei liikkunut kollegoiden avustuksella, siinä sitten hetken raapivat päätä ja yhtäkkiä kuuluu kovaan ääneen pomon ääni: Jumalauta, onhan teillä Orccu tuolla! :hyper:

tässä joku aika takaperin eräs nainen tokas baaritiskillä että oon vähän samannäkönen kun Hulk Hogan, tai ainaki yhtä iso...melkein samaan hengen vetoon sanoi, kun huomas käsivarren pullistuvat verisuonet että se näyttää ihan kyrvältä.. tuumasin vaan, että näkistpä kyrvän..

Sun kädet on jumalan veistämät.

Tänään valittelin jumissa olevaa selkää eräälle työkaverille joka alkaa olla jo hieman seniili ja hän suositteli joskus käymään kuntosalilla kokeilemassa jotain vimpainta (hänen sanavalintansa), koska ne kuulemma auttavat. En ilmeisesti näytä pätkääkään siltä että harrastaisin jotain vakavasti otettavaa urheilua. Tästä turhautuneena kerroin samalle henkilölle myös että olen pudottanut tänä vuonna painoa aika paljon ja hän kysyi että olenko käynyt painonvartijoissa.
Mäkin muistan ku pari vuotta sitten koulussa tuli jotain keskustelua liikunnasta, niin jossain vaiheessa kerroin, että tulee treenattua parisen tuntia salilla ja aerobiset päälle, johon luokkakaveri totes vaan, että: "Ai sinäkö?".:D

Se on hyvä välillä palata maan pinnalle.

ota jo se paita pois, ni mä nään sun kropan, mä olen koko illan odottanut, et sä otat paidan pois. Pakkoha se oli kun nainen noin kauniisti pyysi, jonka jälkeen kuulu: vittu sulla on seksikäs kroppa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom