Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Useampaan otteeseen kuullut: "Miten sä syöt noin paljo, mut oot silti ton kokonen?"

Onneksi sentään kuulen positiivista useammin! :D. Mulla kun sattuu olemaan pyöräily ja punttis lempiharrastuksia ja ne eivät oikein kulje käsi kädessä. Pyöräilyä tulee 150-200km viikossa ja puntilla sitten käyn 3-4-krt viikkoon (ihan miten duunit sopii). Syönyt läpi kesän keskimäärin 4000kcal eikä paino ole noussut kuin kilon. Aika pitkään olen treenaillut, mutta kaikennäköset vammat rajottanut punttaamista. Esim. penkissä yms. oli vuoden tauko :/

Vanha herrasmies salilla "Kuinkas paljon sä J.. painat?" Vastaan: "X kg" ja sain vastaukseks: "Mä olin sua 3kiloa painavampi, kun tulin maaliin maratonissa."

Vanha herrasmies salilla "Kuinkas paljon sä J.. painat?" Vastaan: "X kg" ja sain vastaukseks: "Mä olin sua 3kiloa painavampi, kun tulin maaliin maratonissa."

Tässähän meni melkein koko into kun tuota äksää ei voi ratkaista :(

koulus pukkaris kaveri yhtäkkii sanoo et jumalauta mitä sä oot vetäny ku jätkä vähä kasvanu ::::D vastasin vaa et syöny ja pari hassuu kertaa salil ;D

Pakkasin treenikassia eteisessä:

Porukat: Mihis sä oot taas menossa?
Minä: Puntille.
Porukat: Säähän vallan asut siellä... Älä sitten treenaa tällä kertaa niin rajusti, että valitat taas kolme päivää lihaskivuistas...

...treenasin kuitenkin :D

Ensimmäinen kerta kun joku sanoo edes jotain kuntoiluun viittaavaan yhteydessäni niin pakko laittaa ;)

Istuskelin metrossa kun eräs idän perusjuopoista kysyi, että harrastanko vapaaottelua vai kehonrakennusta. Siinä hölmistyksissäni jotain sönkötin vastaukseksi.
Sanoi analysoivansa muita matkustajia ja päätteli minusta tuollaista. Perusteluja en kerennyt kyselemään ku pois piti jo jäädä.

Kyllä huomenna rauta nousee :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin vanhaa kaveria ensimmäistä kertaa varmaan ylä-asteen jälkeen. Peruskoulun päätyttyä olin n.187cm pitkä ja painoa oli noin huimat 60kg. Nyt reilu 35 kiloa myöhemmin ja pari senttiä pidempänä törmäsin tähän samaan kaveriin. Ilme oli kyllä näkemisen arvoinen :hyvä: kyllä sitä jonkun verran on lihaa varteen ehtinyt kuudessa vuodessa kertyä :)

Puvuntakkia sovittaessa dressmannilla myyjä sanoo että aika jännästi ottaa ensimmäisenä kiinni tästä puristaa hauista,takkihan ei siis ollut viellä kokonaan edes päällä vaan hauberi oli jossain olkapään paikalla ;) ,noh eipä löytynyt sopivan kokoista takkia koko kaupasta :D

Baaritiskillä tässä muutama kuukausi sitten olin yhden tyypin mielestä "mikki hiiri" ja tähän kommenttiin yhdistyi vielä etuilu yritys, joka ei kuitenkaan onnistunut :D

Tuli mieleen noin pari viikkoa vanha kommentti, joka tuli isoveljeni suusta.

Olimme kaupungilla veljeni ja hänen kaverin kanssaan ja valittelin hieman polveani, kun olin telonut sen edellisenä päivänä. Mulla oli shortsit jalassa ja sitten näytin siinä nopeasti missä kohtaa on pikkuveljellä jalassa pipi, niin isoveljeni sanoo:"Hitto sun polvi on turvonnu!!"

Säihkädin ja tajusin heti, että nyt on kyllä virhearvio ja vastasin:"Se on lihas, idiootti :D". Tähän tuli vastaukseksi:"En oo ikinä nähny tommost.."

Sain kyllä päivän naurut ja välillä vieläkin naureskelen mielessä tapahtumalle!

Kaverin kans kylälle käveltiin ja 2 juoppoo pysähty ja katto sanattomana varmaan sen 10-15 metriä ja ku oltiin niiden kohdalla "ä-ä-älkää vaan hakatko meitä" :lol2::lol2::lol2:

Ei hakattu :)

"Sä otit vaik kuin paljon ruokaa!" Joku ala-astelainen ja vielä sieltä nuorimmasta päästä, kertoi tämän totuuden mulle... Kääntyi vielä katsomaan perään :D

"Ootko säkin ruennu käyttämään niitä proteiineja.Ei kannattais kun voi hormonitoimintakin mennä sekasin.":face: "Elä pullista noita hauiksia kokoajan"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom