Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Exä totesi tänään että mun hauis on kasvanu. Teki mieli huutaa riemusta, etten suinkaan vain kuvittele lihasteni kasvavan vaan niin oikeasti tapahtuu! :D Äitikin totesi vähänaikaa sitten, että ompas sun jalat paksuuntunu :P

"Menee menee, melkein sait jo rinnalle!"
"Sitkee mies kun vaan yrittää ja yrittää muttei mee!"

Eräs salin vakiopatuista heitti huumorivaihteen päälle kun tein omaan "hieman" ronskiin tyyliini olankohautuksia 170:llä.

Tyttökaveri sivalsi kerran aika hyvin takaisin, kun olin joskus vähän sattunut irvailemaan hänelle.

Keskusteluhan alkoi siitä, kun juteltiin siitä että millainen on ihanne/täydellinen mies. Se päättyi se keskustelu sitten kutakuinkin näin:

M: Minua parempaa miestä saa etsiä

Ja vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä:

N: Ja varmasti löytyykin!

Vittu minä tykkään siitä naisesta! :worship: Oikea verbaalivittuilun aarreaitta.

Ite oon saanut lähinnä vinoilua, tyyliin "tuossahan on tuommoselle bodomiehelle tekemistä, hauis kasvaa", ja näytetään muutamaa tyhjää puista perunalaatikkoa, mitkä pitää kantaa varastoon jemmaan...

Tosin kerran on sanottu, että "sulla on hartiat levinny".

Kävin tässä yhtenä päivänä moikkaamassa vanhalla yläasteella silloista äidinkielen opettajaa, ja kun astuin luokkaan sisään, hän otti hauiksesta kiinni ja sanoi että jätkähän on kasvanut :hyvä: Tuli kyllä hyvä mieli että joku sentään huomauttaa, itsestä ku aina tuntuu että niin hidasta on kehitys :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin siis kyseinen henkilö on mies. :)

tuosta tuli väkisinkin tämä mieleen.

"Kahdeksasluokkalainen poika tuli koulusta kotiin ja äiti tavan mukaan kyseli, miten koulussa oli mennyt. Poika kertoi, että heillä oli ollut sukupuolivalistusta ja että hän oli rakastellut ensimmäisen kerran elämässään ja vielä opettajan kanssa. Äiti tietenkin kauhistui suunnattomasti, mutta isä oli ylpeä pojastaan, nyt pojasta oli tullut mies. Lähdettiin heti ostamaan maastopyörää, jota poika oli mankunut pitkin kevättä. Pyörä maksoi paljon, mutta isä maksoi mukisematta, pitäähän miehellä pyörä olla. Kotimatkalla isä kysyi pojaltaan, meinaako hän työntää pyörää koko matkan? Poika sanoi, että on tuo perse niin kipeä sen rakastelun jälkeen, ettei kärsi oikein ajella."

Höhhöh, salimme sekopää oli taas vauhdissa.

"Onks nää sun?" (näyttää vetoremmejä)
"Ei, emmä käytä tollasia"
"Ainiinjoo, eihän vahvat miehet tarvi remmejä"

"Näytät ihan narkkarilt"

Olin kyl just päässy tiputuksest ja kyynertaipeet täyn neulanjälkii verinäytteist, paino -9kg posket lommol et kaipa tuon ymmärtää.

Salilla vanhempi herra: "Sulle, J.., on näköjään tullu tota massaa ihan hyvin".

Tyttöystävä: "Onks sul tää lihas kasvanu?" Koitti olkapäätä.

^ :hyvä:
flags_0.jpg

Viime aikoina on tullut paljon kommenttia, mutta yksi erottuu joukosta: "Ei noi Davidumin housut oo seksikkäitä, DAVIDUM tekee niistä seksikkäät!"
hehe ty men

Tein pystäriä 20kg käppäreillä, joku muija sanoi et sä taidat treenata aika kovaa.. menin ihan jäähän, rupesin sönköttään jotain et no en mä oikeestaan, tai no niin kovaa ku pystyn mut pitää vähä varoa ku olkapää paskana. Kelasin kokoajan et kukaan ei ikinä uskaltais kirjottaa tänne tekevänsä noin pienillä painoilla :(

Salilla kysyttiin että onko mulla fb:ssä mitään fanisivua johon voi liittyä ja kysellä treeneistä :D Vitsillä tietenkin heitti, mutta ihan hyvä läppä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom