Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sitten vielä kun jyrkästi kiistää niin todetaan vain, että niinhän ne kaikki väittää. :jahas:

Pitäisi joskus heittää läpällä takaisin, et joo mä käytän sitä ja tätä ja kerran kokeilin viel totakin... Ois mukava nähdä millanen ilme kyselijälle tulee. Ei tietty kannata tätä tehdä, jos lääkäri tai oma mummi kysyy asiaa, ei välttämättä huumori riitä :D

Pitäisi joskus heittää läpällä takaisin, et joo mä käytän sitä ja tätä ja kerran kokeilin viel totakin... Ois mukava nähdä millanen ilme kyselijälle tulee. Ei tietty kannata tätä tehdä, jos lääkäri tai oma mummi kysyy asiaa, ei välttämättä huumori riitä :D
challenge accepted! :)

Uimahallilla vanha eläkeläismies tulee jutteleen ja hetken selitettyään tokaisee: Ai et olekkaan sama riskimies, jonka kanssa normaalisti juttelen. Hymyilytti tovin ja lämmitti mieltä kun tuli ekat positiiviset kommentit lihasten kasvusta pitkän treenitauon jälkeen.

mun mielestä roinaepäilyissä ei ole mitään hauskaa, otan ne loukkauksena mun älykkyyttä kohtaan. Ensimmäiset tuli puolen vuoden treenaamisen jälkeen :jahas:

lisäks kärsin lievästä aknesta, joten roina-akneehan se tietty on

mun mielestä roinaepäilyissä ei ole mitään hauskaa, otan ne loukkauksena mun älykkyyttä kohtaan. Ensimmäiset tuli puolen vuoden treenaamisen jälkeen :jahas:

Miten roinaaminen alentaa älykkyyttä? Eli siis sun logiikalla roinata voi ainoastaan aivottomat idiootit, vai tekeekö se roina peräti ihmisistä täysiä taukkeja?

Sinähän se pahin haukkuja olet kun leimaat roinaajat luupäiksi ;)

"Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä"

On se kyllä tosiaan aika ärsyttävää, kun natulle vihjaillaan roinan käytöstä. Suunnilleen sama kun sanois jollekin menestyvälle naisjohtajalle, että "persettä jakamallahan sinä tuon homman sait". ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tällei sivusta seuraajana vois melkein arvata, et ketkä roinaa ja ketkä ei. Lisätään nyt omat sotkut soppaan, en arvosta roinaavia urheilijoita pätkääkään. En _yhtään_. Bodareilla ymmärrän tietyllä tasolla roinaamisen.

Tällei sivusta seuraajana vois melkein arvata, et ketkä roinaa ja ketkä ei. Lisätään nyt omat sotkut soppaan, en arvosta roinaavia urheilijoita pätkääkään. En _yhtään_. Bodareilla ymmärrän tietyllä tasolla roinaamisen.

Miksi noin katkera? Ootko saanu kehässä kuonoon roinaroopelta?

On se kyllä tosiaan aika ärsyttävää, kun natulle vihjaillaan roinan käytöstä. Suunnilleen sama kun sanois jollekin menestyvälle naisjohtajalle, että "persettä jakamallahan sinä tuon homman sait". ;)

Öö.. ei ole sama. Jos perseen jakaminen olisi ainoa mahdollinen tapa menestyä naisille, niin ehkäpä sitten. Ammattibodauksessa roinaus on ainoa tapa menestyä.

roinata voi ainoastaan aivottomat idiootit
Eli kaikki prot on idiootteja: Cutler, Heath ja eräs kuvernöörikin? Kaikilla aivottoman idioottinen ura verrattuna natikoihin? Se on valintakysymys ja jotku ehkä hallitsevat valintojensa riskit paremmin. Miksi joku haluaisi olla sotilas, nyrkkeilijä tai tulennielijä kun niissäkin on riskinsä?

Öö.. ei ole sama. Jos perseen jakaminen olisi ainoa mahdollinen tapa menestyä naisille, niin ehkäpä sitten. Ammattibodauksessa roinaus on ainoa tapa menestyä.

Eli kaikki prot on idiootteja: Cutler, Heath ja eräs kuvernöörikin? Kaikilla aivottoman idioottinen ura verrattuna natikoihin? Se on valintakysymys ja jotku ehkä hallitsevat valintojensa riskit paremmin. Miksi joku haluaisi olla sotilas, nyrkkeilijä tai tulennielijä kun niissäkin on riskinsä?

Kukaan ei puhunut mistään vitun ammattibodareista, vaan tavallisista kuntosalillakävijöistä. Tänne on aika moni kirjoittanut noista ihmisten roinaepäilykommenteista ja enpä usko, että kovinkaan moni niistä kirjoittajista on ammattibodari. Ne jotka on natuja ei todellakaan halua tulla rinnastetuksi roinaajiin.

kyllä
en ymmärrä miten joku vois olla toista mieltä?

Pahoittelen offtopicia mutta jos roinaajat on aivottomia idiootteja niin millaisia imbesillejä ovat tupakoitsijat ja alkoholin käyttäjät? Käsittääkseni näihin nautintoaineisiin kuolee vuodessa miljoonia ihmisiä pallolla mutta roinaan kuolleiden määrä taitaa hipoa nollaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom