Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kukaan ei puhunut mistään vitun ammattibodareista, vaan tavallisista kuntosalillakävijöistä. Tänne on aika moni kirjoittanut noista ihmisten roinaepäilykommenteista ja enpä usko, että kovinkaan moni niistä kirjoittajista on ammattibodari. Ne jotka on natuja ei todellakaan halua tulla rinnastetuksi roinaajiin.
Kertoo kehityksen suunnasta jos on natu ja vihjataan steroidien käytöstä.

Kukaan ei puhunut mistään vitun ammattibodareista, vaan tavallisista kuntosalillakävijöistä. Tänne on aika moni kirjoittanut noista ihmisten roinaepäilykommenteista ja enpä usko, että kovinkaan moni niistä kirjoittajista on ammattibodari. Ne jotka on natuja ei todellakaan halua tulla rinnastetuksi roinaajiin.

Itse haluaisin lähinnä alleviivata natuiluani epäilijöille, mutta en kai voi olla vihainen/katkera/yms. synkistellä roinaepäilyistä, koska uskon että epäilevä osapuoli harvoin tietää bodaamisesta saatika sitten roinaamisesta yhtään mitään. Sori OT.

Ontopiccina voisin sanoa nyt vaikka: salinomistajan kanssa juteltiin pari päivää sitten (respects for her 100% :worship:) ja tokaisi että "Kohta sä oot salin ainoo lihaksikas.." I was like: Jeiiii!

Pahoittelen offtopicia mutta jos roinaajat on aivottomia idiootteja niin millaisia imbesillejä ovat tupakoitsijat ja alkoholin käyttäjät? Käsittääkseni näihin nautintoaineisiin kuolee vuodessa miljoonia ihmisiä pallolla mutta roinaan kuolleiden määrä taitaa hipoa nollaa.

jos nyt tarkotat "käyttäjällä" alkoholisteja ja 2 askia päivässä norttia vetäviä joilla ei ole mitään aikomustakaan lopettaa, niin kyllä, idiootteja nekin on.

Menee nimittäin aika vitun pahasti metsään.
aijaa no kerro nyt sit miksi roinaaminen on fiksua? En ole kuullut yhtäkään perustelua koskaan.
Äläkä käytä mitään ammattibodari-kortteja...

Se menee metsään että kaikki käyttäjät on idiootteja. En mä sano että roinaaminen olisi fiksua, kuten ei ole juominenkaan tai polttaminen, mutta silti monet tekee sitä. Se että käyttää jotain ei tee ihmisestä idioottia. Mä ainakin tunnen useita nykysiä ja entisiä roinaajia eikä kukaan niistä ole yhtään keskivertoa tyhmempi.

Salilla joku jamppa tuli kyselemään, että olenko kilpapyöräilijä, kun on niin isot reidet. Jäi vähän suu auki ihmettelmään, kun kerroin, että vuoden verran olen salilla käynyt.

Reisistä tulee aina silloin tällöin kehuja, toisaallta harmittaa, koska kyykkytulos on aivan mitätön niiden kokoon nähden.

aijaa no kerro nyt sit miksi roinaaminen on fiksua? En ole kuullut yhtäkään perustelua koskaan.
Äläkä käytä mitään ammattibodari-kortteja...

No minä roinaan koska elimistö ei itse tuota testosteronia lähes ollenkaan. Näin pystyn pitämään yllä normaalin olotilan, jossa en ole masentunut ja apaattinen koko ajan. Nämä roinat on myös peräisin suomalaisista apteekeista, joista käyn ostamassa ne lääkärin reseptillä. Olenko minä nyt idiootti?

No minä roinaan koska elimistö ei itse tuota testosteronia lähes ollenkaan. Näin pystyn pitämään yllä normaalin olotilan, jossa en ole masentunut ja apaattinen koko ajan. Nämä roinat on myös peräisin suomalaisista apteekeista, joista käyn ostamassa ne lääkärin reseptillä. Olenko minä nyt idiootti?
Olet, koska rinnastat korvaushoidon roinaamiseen.

Kukaan ei puhunut mistään vitun ammattibodareista, vaan tavallisista kuntosalillakävijöistä.

Itse vertasit omaa kuntoiluasi "menestyneeksi naisjohtajaksi". Kuvittelin että tämä vertaus viittaa menestykseesi bodauksen saralla. Päätä mihin itseäsi vertaat paremmin.

Olet, koska rinnastat korvaushoidon roinaamiseen.

Pohjimmiltaan kyse on täysin samasta asiasta, oman kehon toiminnan parantamisesta lääketieteellisin keinoin. Vaikka tuo onkin kärjistetty esimerkki, niin yhtä lailla viinan juomista on viikon ryyppyputki kuin perjantaipullokin.

Pohjimmiltaan kyse on täysin samasta asiasta, oman kehon toiminnan parantamisesta lääketieteellisin keinoin. Vaikka tuo onkin kärjistetty esimerkki, niin yhtä lailla viinan juomista on viikon ryyppyputki kuin perjantaipullokin.

Ethän sie paranna mitään, vaan lääkehoidolla palautat kehos tilaan mikä muilla on luonnostaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ethän sie paranna mitään, vaan lääkehoidolla palautat kehos tilaan mikä muilla on luonnostaan.

Parannan, sillä minun luonnollinen tila on alhainen. Parannan omaa tilaani, joka parannettuna on sama kuin muilla luonnostaan. Palauttaminen tarkoittaa että se joskus olisi ollut korkeampi, mutta kun ei, niin se on pelkkää parannusta.

Älä jankkaa, jokainen tajuu mitä roinaamisella tarkotetaan. Sieki voit käydä lukees http://fi.wikipedia.org/wiki/Doping .

Ja on topic:

"Siulla on kyl ihan jäätävät noi... noi... no noi himorunkkarin lihakset(hiveli käsillään omia forkkuja). Näkyy isona ku vedät leukoja."
Eikai siinä voinu muuten puolustautua, kun syyttämällä alhaista rasvaprosenttia. Elämäntapakynis kun olen.

Duunikaverit laitto tän soimaan kun astelin konttorille sisään:

:D

on kyllä niin paska biisi että itse oisin ottanu vittuiluna :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Parannan, sillä minun luonnollinen tila on alhainen. Parannan omaa tilaani, joka parannettuna on sama kuin muilla luonnostaan. Palauttaminen tarkoittaa että se joskus olisi ollut korkeampi, mutta kun ei, niin se on pelkkää parannusta.
Sama kun vertais morfiinin käyttämistä lääkinnällisistä syistä ja narkkaamis käytössä...

Omalle kohalle paras huomautus lienee se, kun viime viikolla yks kovakuntoinen veijari totes salilla et mä harrastan varmaan uintia kommentilla: "oot vaan sen näkönen"..
Kysyin kyllä miten pitäis ottaa, vittuiluna vai kehuina :D

Eräs liki 100-vuotias muori sanoi töissä, että "noilla hartioilla olisi hyvä kyntää peltoa".

Joo, kyllä, vaikka olikin taas ihan oma äiti vaan huomauttamassa ni kyllä se vähän rupes naurattmaan kuinka hän ihmetteli reisiäni. "Mitä sä oot sun reisilles oikeen tehny? Nehän on valtavat! Miten sulle enää löytyy housujakaan? Ooks sä treenannu jalkoja nyt jotenki erityisen paljon?"

Suositut

Back
Ylös Bottom