Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tässä tuli nähtyä kavereita 8kk tauon jälkeen. Viimeks kun nähtiin oli bulkki päällä ja nyt oli kesädietti ja 2kk plussilla takana. Tässä ehkä parhaat kommentit. "ota noi vessapaperit paidan alta, ihan jäätävät rintalihakset sulla nykyään", oltiin baarissa parilla bissellä ja kaveri tuli hakemaan, ni toiset kaverit oli et "et sä voi lähteä, ku me saadaan turpaan ilman sua, kuka meitä sit suojelee", sit tuli kaikkea perus juttuja, et vähä oot kasvanu, paljo penkki ja kyykky. Paras systeriltä ja takas maan pinnalle "vähän sä oot laihtunut pieneksi".

Faija ei tunnistanu lentokentällä vaik käveli vastaan :(

"Sun reidet toimi mulle inspiraationa. Siis jos naisella on tollaset jalat..."

Olin rautakaupassa töissä, yritin voimapihdeillä katkaista paksua harjaterästä asiakkaan kanssa. Sanoin sille että "ei meinaa katketa vaikka kuinka painan koko 110 kilon painolla." Sain ne sitten lopulta katkottua ja nostin harjateräkset asiakkaan peräkärryille, minkä jälkeen asiakas ojensi jonkun laihdutusjoogaesitteen ja lähti pois.

"JUMALAUTA sulla on leveet hartiat!!! sä nostat varmaan hirveesti penkistä ku sulla on noin leveet hartiat!!" asiakas huusi nähtyään mut ollessani joku vuosi sitten baarissa töissä.

Ei oo kukaan vieras sanonu yhtään mitään :( 4kk vasta reenannu mutta kyllä itse olen huomannut jotta hartiat on leventyny ja tullu jos jonkinmoista pattia joka paikkaan. Olkapäät näyttäs reenaantuneen kaikista eniten.

Kerran emäntä tökkäs etusormella olkapäähän ja sano "on sulla tohon tommonen pieni patti kasvanu" :D hehh...

Tänää oli tj100 ja sen kunniaksi laitoimme eilen lapsuuden sekä nykyhetken kuvia meistä abeista seinälle. Itsellä viimeisin kunnon kuva oli heinäkuussa Pariisissa otettu kuva, jossa teen Frank Zane posen (se kädet ylhäällä) Eiffel-tornin edessä. Mul on kyl siin ihan vaatteet päällä, ettei oo mitkään posetangat vaa...

No eilen sitten vielä koulun jälkeen oli kuulemma jotkut ala-astelaiset pikkupojat olleet katselemassa kuvia ja jutelleet "Kattokaa ton pojan lihaksii, sil on ihan valtavat kädet!" Eräs kaverini oli vielä istuskellut siinä niin pojat olivat kysyneet häneltä "Tunneks sä ton?" Kaverini siihen: "Joo se on yks J.." Pikkupojat: "Sil on ihan valtavat muskelit!"

Samasta kuvasta eräs toinen kaverini sitten tokaisi tänään: "On sulla kädet kasvanu sitten viime näkemän ja on tullu kehitystä ainaki tosta" (osoitti lapsuuden kuvaa, jossa oon 4v.)

Tuli töissä "pieni" kivien nakkelu operaatio, kun ei koneella lähelle päässyt. Kiveä oli aika isoakin siirrettävänä. Pomo siinä ojan reunalla totesi että: "tässä on bodimiehelle hyvä duuni". Tyydyin kysymään että missä se BODImies sitten on. Kuulemma minä :jahas:

Sanoin että epäreilua kun diabetes tulee 35-vuotiaalle 10 kg ylipainoiselle, vaikka pitäisi vasta 45-vuotiaalle 20 kg ylipainoiselle. Tuttava sitten sanoi että ilman sitä minusta ei olisi tullut tällaista supermiestä.

Oudohko kommentti, koska lihakseni vastaavat ehkä tavanomaista ikäistäni fyysistä perustyötä tekevää ihmistä.

Sukulaismies kysyi kerran:"Miten sä olet tullut noin isoksi ?" Vastasin sille:" Oon vähentänyt paskalla käyntejä." Yllättäen keskustelu päättyi siihen.:D

Söpön korealaisen tytön suusta: "Is this your first time doing these exercises?" ... :jahas: (kyseessä oli kyykky)

Johon vastasin: "No it isn't, been working out for a few years already."

Korea: "Cool, so I can ask you for help with exercising!" Yees. ;)

Tyttö sattui olemaan englannin opettaja, mistä johtuen puhuttiin samaa kieltä. Muuten täällä mennään paikallisten kanssa elekielellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Söpön korealaisen tytön suusta: "Is this your first time doing these exercises?" ... :jahas: (kyseessä oli kyykky)

Tyttö sattui olemaan englannin opettaja, mistä johtuen puhuttiin samaa kieltä. Muuten täällä mennään paikallisten kanssa elekielellä.

Muista sitten ainakin SJMV näyttää hälle kädestä pitäen...krhm.. ;)

Gangnam style?

Noista proteiineista kuulee milloin keneltäkin ihan älyttömiä lausahduksia :DDDD
"Ai sääkin käytät noita, hyi" - naispuolinen tuttuni
"Älä sitten käytä tuommosia liikaa. Ei oo kivoja semmoset isot muskelit" - Äiti :lol2:
"Mitä nuo siis niinku tekee?" - Hieman epäaktiivinen salitoverini

"Mikä helvetti ihmisiä vaivaa" - MINÄ :D:D:lol2:

Pari vuotta sitten, kun salitreeniä oli jo takana 20v niin eräs ammatilaisbodari kysyi jutustelun yhteydessä että harrastanko minä kuntosalilla käyntiä.

Olen mietiskellyt tuota tilannetta muutaman kerran jälkeenpäinkin.

Salilla joku sano että näytän vahvalta ja lihaksikkaalta. :hyvä: ja kerran salilla multa kysyttiin oonko kisaan menossa. Jee kyllä taas tuli hyvä mieli, mutta sit vaivuin siihen ainaseen masennukseen että oon läski ja lihakseton.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom