Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
5v kyselee kotona kovasti: "Isi miksi sä treenaat".
Tähän vastaus hauista pullistaen: "Jotta saan isot lihakset".
5v sanoo silmät lautasina "Ooh, isi sulla on iso hauis". :)

Pari viikkoa myöhemmin leirintä-alueella. 5v viihdyttää lähistöllä olevaa meille tuntemattoman perheen vauvaa. Viihdytyksen ohessa 5v pullistaa omaa hauistaan tämän perheen isälle. Tämän perheen isä pullistaa omaa hauistaan takaisin. Sitten 5v kipittää hirveetä vauhtia meidän luo: "Isi, isi tule pian katsomaan tolla miehellä on isompi hauis kuin sulla" :face:

Juu parin kerran ne vähän säväyttää noi kyselyt, mut kyllä ne sitte rupee jo pian vituttamaan. Aina on muka jotain jauhojen seassa, aaargh.

Off.. Sulla onkin enemmän pattia, kuin monella pakkiksen miehellä :rock:

Oon tästä ennenkin sanonut kun oli varmaan just tässä ketjussa aiheesta puhetta, että tuskin ne lääkärit vittuillakseen tai small-talkkina heittää että käytätkös horkkaa heh heh. Mäkin menin lääkäriin pitkittyneen yskän vuoksi ja multa kysyttiin että poltanko, NO VITTU EN! Näytänkö siltä että polttaisin hä? Ei ku niin se tais tarvita sitä tietoa diagnoosiin...
Ja mistä sitä tietää vaikka ne kyselis ihan jotain tilastoja varten. Nehän kyselee tota varmaan about jokaselta, joka vaikuttaa siltä että nostelee puntteja. Eikä tarvii olla iso vaikka roinaa, eli siksi tätä voidaan kysyä aika normijampoiltakin.

Mutta enhän mä oikeasti tiedä, kunhan nyt arvailen.

Juu kyllähän ne tota kysyy jos menee valittamaan jostain mikä saattais liittyä mahdolliseen lääkeaineiden käyttöön. Esim. mulle tuli jotain aknea ei-teinivuosilla. Se oli hieman outoa. Silloin kun kävin niin lääkäri taisi jotain 5 kertaa kysyä käytänkö mitään vastaanoton aikana. Ymmärtäähän sen.

OFF: Eipä tarvi kuin sheikkeri ottaa treenin jälkeen pussista ja sekoitella sitä niin jo on kylän ukot päätä puistelemassa ja voivottelemassa.. Ei se haittaa niinkauan ku ei mitään perätöntä paskaa ala kuulumaan ;)

OFF: Eipä tarvi kuin sheikkeri ottaa treenin jälkeen pussista ja sekoitella sitä niin jo on kylän ukot päätä puistelemassa ja voivottelemassa.. Ei se haittaa niinkauan ku ei mitään perätöntä paskaa ala kuulumaan ;)

Jooh huomannut saman että heti jos joku näkee sheikkerin ni se o automaagisesti mystistä hormoonia tai douppinkia.

Tänään kävin lekurilla valittelemassa pitkään jatkunutta yskää. Kuunteli siinä keuhkoja ja sen jälkeen mainihin kun koittanu tässä kiristellä, kun 165 cm varteen 97.5kg on aika hurja lukema. Lääkäri kahto olkavartta ja sano että oot aika kovassa kunnossa, johon minä että nooh on toi olkavarsi monta senttiä kaulaa paksumpi vaikka kaula paksu onkin. Johon lääkäri, että se on se paras tapa verrata ja naureskeltiin kumpikin :) Totes vielä että ei tarvii välilevyjen keventämisestä(painoa tiputtaa) murehtia, kun mitä enemmän lihasta sitä parempi paketti välilevyjen rappeumien ja pullistumien kannalta(joita minulla riittää). Eli kannusti treenaamaan kovempaa,syömään enemmän ja että lakkaan stressaamasta. Fiksu ja mukava nuori mies lääkäri.

Olin lähdössä duunista lenkille ja juttelin asiasta duunikaverille. Sanoin vetäväni samalla muutaman leuan, johon hän tokaisi: "Paljonko menee leukoja? 40?". Itseäni tuo vähän huvitti kun 40 olisi jo aika kova tulos ainakin omasta mielestä (tällä hetkellä menee puhtaasti 17). Ehkä mä näytän vahvemmalta kuin olen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lääkäri: "Se on hyvä, kun on tota lihasmassaa selässä niin se pysyy kondiksessa"

Vihdoinkin mullekin se positiivinen kommentti. Kaveriporukalla oltiin mökkeilemässä ja viimeisestä näkemiskerrasta oli vuoden verran. On tullut treenattua säännöllisesti tuo aika, ja painoakin tullut pudotettua noin 15 kiloa. Kun otin paidan pois ennen saunaan menoa, niin kaverit alkoivat puhua, että sähän olet nykyään "mies kuin veistos". Ja sitten alettiin kyselemään treenauksesta ja paljonko on painoa lähtenyt jne. Tuli hyvä fiilis ja motivaatiota taas roimasti lisää.

Hajotin viikko sit uunin lasin ja samalla jäi koko uunin luukku käteen..

Huoltomies: "Sä oot niin voimakas äijä, et ihan varovasti avaat seuraavan kerran!" :D

"Ethän käytä mitään laitonta?" Aika heikot voisilmät saisi olla jos tässä kunnossa olisin niiden avulla tuumasin.
Näitä kommentteja tulee itellekki nykyään. Tuntuu että jos miehessä on vähäkään muotoa ja painoa yli 50kg, niin aletaan kyselemään että kuka sua piikittää? Varmaan johtuu ihmisten laiskuudesta ja median vääristämästä kuvasta, pidetään jotain Beckhamia lihaksikkaana miehenä.

Muistan itekki ku kerkesin alkuaikoina käymää pari kk salilla vähän ahkerammin niin iskä tuli tiskikonetta täyttäessa kyselemään, että ootko poika vetäny jotain aineita ja sitä siinä sitten selviteltiin tovi jos toinenkin. Mutta aika yleistä se on kenen tahansa lähipiirille jos punttia harrastaa ja tulosta tulee.

Näitä kommentteja tulee itellekki nykyään. Tuntuu että jos miehessä on vähäkään muotoa ja painoa yli 50kg, niin aletaan kyselemään että kuka sua piikittää? Varmaan johtuu ihmisten laiskuudesta ja median vääristämästä kuvasta, pidetään jotain Beckhamia lihaksikkaana miehenä.

Sitten vielä kun jyrkästi kiistää niin todetaan vain, että niinhän ne kaikki väittää. :jahas:

Olen ruennut vastakysymään inttäjiltä, että ovatko jo lopettaneet kaapissa runkkaamisen ja tivaan kyllä/ei-vastausta. Osaan tuo tuntuu toimivan...

sain ensimmäiset roinaepäilyt! mä olen niin onnellinen <3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom