Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kaveri on käynyt nyt 2kk salilla ja oltiin tossa viikonloppuna vähän ulkona missä nähtiin yhtä sen toista kaveria. Tää kaveri oli sitten mun kaverille, että "vähän sä olet leventynyt", mihin mun oli pakko murskata sen unelmat ja sanoa, että se johtuu tuosta teltan kokosesta t-paidasta mikä sillä oli päällä niin kuin se oikeasti johtuikin. Sanoin sille vielä, että nosta vähän käsiä ja taputtelin kylkiin, että aika ilmavalta tää näyttää ;)

Oon sille alusta saakka tuputtanut, että sun pitää syödä, että sä voit edes kasvaa, mutta tää herra syö päivässä sen 2 ateriaa mitkä hän ostaa take out ruokana, niin ei hyvä ei :( Kirjotin sen treenivihkon takakanteen, kun hän alkoi käymään salilla, että jos sä et ole tähän mennessä kasvanut, niin sä et ole syönyt tarpeeksi ja et voi sanoa etten mä kertonut sulle, että syöminen on tärkeetä.

Vaikutat aika mulkulta kaverilta

Kaveri on käynyt nyt 2kk salilla ja oltiin tossa viikonloppuna vähän ulkona missä nähtiin yhtä sen toista kaveria. Tää kaveri oli sitten mun kaverille, että "vähän sä olet leventynyt", mihin mun oli pakko murskata sen unelmat ja sanoa, että se johtuu tuosta teltan kokosesta t-paidasta mikä sillä oli päällä niin kuin se oikeasti johtuikin. Sanoin sille vielä, että nosta vähän käsiä ja taputtelin kylkiin, että aika ilmavalta tää näyttää ;)

Hyvä ottaa luulot pois :thumbs:

Jos toi tekee ihmisestä mulkun niin itse olen kävelevän kyrvän uusi malli, jolla on korvat.

Kuulosti enemmän kaverilliselta piruilulta.. tiedä sitten.

Mut mulkusta tuli mieleen pikku insidentti erään punttisalin parkkipaikalla/pihalla. Kaksi aika rotevan ja juron oloista jätkää jutteli auton takaoven vieressä ja satuin kuulemaan, kuinka keskustelu koski isäksi tulemista. Kohta toinen avasi takaoven ja näytti ilm. kaukalossa nukkuvaa aika tuoreen oloista lastaan. Toinen katteli hetken lasta kumartuneena ja tokaisi kohta "No, on se ainakin varmasti sun oma, kun on noin saatanan ruma.".

Pari jäätäävää sekuntia siinä meni, ennen ku repesivät molemmat... jäin vähän käsitykseen, että takana oli joku yhteinen vitsi...oli tai ei, niin itse pitäisin tuon tason mölyt mahassa piilossa. Kyllä se jälkikäteen on useempaan otteeseen kuitenkin naurattanut, oli nimittäin aika absurdi tilanne :D

Jep olen ihan täysi kusipää, en edes ymmärrä miten mulla on kavereita. No ei, kyl mun mielestä voi ihan realistisesti ilman suurta vittuilua sanoa, että tuleeko kaverille kehitystä vai ei ja nää pitäis pystyä ottamaan vastaan ilman, että tekee mieli vetää toista ympäri korvia. Samanen kaveri on kyllä valitellut, kun ei tule kehitystä ja oon ihan asiallisesti selittänyt, että sille on tullut mun mielestä hyvin kehitystä sarjapainoissa vaikkei se arskan mittoihin olekkaan vielä kasvanut :)

No kyllähän nyt hyvälle kaverille voi ihan helposti heittää tuollaista läppää :)

Todellakin, totaalinen vittuilu on taas täysin eri asia. Vaikka kaverit sitä kestäisikin hyvin pitkään niin en näe mitään tarvetta vittuilla siinä määrin, että sieltä meinaa tulla nyrkistä.

Subwayn jonossa tuli tänään randomilta takana jonottavalta mieheltä kommenttia, kun tilasin kananrintasubia tuplalihalla, että kyllä noi kädet tarviikin proteiinia :hyper: Noh perjantaina alkaa 2 viikon dietti. Eilen tuli vedeltyä tommonen 1000kcal pieni korvapuusti :D

Kuinka hyvin ne lääkärit uskoo esim voidi sun tapauksessa? Ja miten tohon kuuluu edes vastata? :D Nauraen/tonnin seteli/roinarage..?
No mun tapauksessa ei onneksi tarvitse edes juurikaan valehdella vaan voi kieltää naama aika peruslukemilla. Mutta on siinä aina samanlainen fiilis kuin silloin kun olet esim. poliisien kanssa tekemisissä. Eli syyllinen olo vaikket olisi tehnyt mitään, ja vaikka mitä sanot niin tuntuu ettei ne usko vaan epäilee sua silti :D

Mulla on vähän raskausarpia siellä täällä ylä ja alakropassa ku oon nykyään tällänen läskipulla. Sitku olin kuvauttamassa olkapäätä ni kaks eri lääkäriä kysy et oonko syöny kaurapuuron seassa muutakin kun voita:jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on vähän raskausarpia siellä täällä ylä ja alakropassa ku oon nykyään tällänen läskipulla. Sitku olin kuvauttamassa olkapäätä ni kaks eri lääkäriä kysy et oonko syöny kaurapuuron seassa muutakin kun voita:jahas:
Asiallinen lekuri :)

Yhden käden sormilla melkein laskettavissa tähän asti kuullut kommentit :)

"Ai hitsi sul on seksikkäät vatsalihakset" erään yhdenillan tuttavuuden suusta kuultuna kun otin paidan pois... sattu vissii ikkunasta tuleva valo antamaan suht edustavan varjostuksen, kun ei mitään sixpackia tuolloin kyllä ollut, ja itseäni pisti lähinnä naurattamaan :D

Tuosta on jo reilusti yli vuosi aikaa, ja sen jälkeen on tullut treenattua vähän aktiivisemmin. Nyt kesällä festareilla tuli sitten pariltakin kaverilta positiivista kommenttia, mm. "Ihan jäätävät noi sun epäkkäät". Eihän ne mitkään kummoiset ole, mut ilmeisesti siitä mavettamisesta on jotain hyötyä kuitenkin ollut... :dance:

Joku arvauskeskuksen sankari? Miten lääkäri tommoseen kysymykseen pääty? Tuntuu hieman huvittavalta, jos pelkästään ulkonäön perusteella on tollasia kysellyt.
Kävin siellä ihottuman takia, joten kai se ynnäs oireet+ulkonäkö ja veti johtopäätöksen että olisi aineidenkäyttö mahdollisesti syypää. Eli ihan asiallinen, kuitenkin aika moninaisia vaivoja voi jostain kulmalta ostetusta roinaputelista saada. Ei tää ollut ensimmäinen kerta, t-todistusta hakiessani terveystarkastuksessa kysyi lääkäri samaa.

No on multakin kysytty ja olin 72kg/188cm :face: Vastasin naama peruslukemilla, että en käytä, mutta heti sieltä päästyäni nauroin ensin isän kanssa ja myöhemmin tyttöystävälle asiasta. Teki melkein mieli sanoa lääkärille, että olisinko tällänen kukkakeppi, jos käyttäisin. :D

Olin kerran lekurissa näyttämässä pientä pattia rinnassa niin lekuri kysyi:

Vedätsä testoo?
-en
Käytätsä kasvuu?
-en

Sitten mä sanoin, että mieli tekis douppaa. Mitäs mieltä herra lääkäri on, ei taida olla fiksua?
-Noo, riippuu ihan miten sen tekee...

Hauska lekuri...

Juu parin kerran ne vähän säväyttää noi kyselyt, mut kyllä ne sitte rupee jo pian vituttamaan. Aina on muka jotain jauhojen seassa, aaargh.

Oon tästä ennenkin sanonut kun oli varmaan just tässä ketjussa aiheesta puhetta, että tuskin ne lääkärit vittuillakseen tai small-talkkina heittää että käytätkös horkkaa heh heh. Mäkin menin lääkäriin pitkittyneen yskän vuoksi ja multa kysyttiin että poltanko, NO VITTU EN! Näytänkö siltä että polttaisin hä? Ei ku niin se tais tarvita sitä tietoa diagnoosiin...
Ja mistä sitä tietää vaikka ne kyselis ihan jotain tilastoja varten. Nehän kyselee tota varmaan about jokaselta, joka vaikuttaa siltä että nostelee puntteja. Eikä tarvii olla iso vaikka roinaa, eli siksi tätä voidaan kysyä aika normijampoiltakin.

Mutta enhän mä oikeasti tiedä, kunhan nyt arvailen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom