Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
EDIT: Niin ja asiaakin: Pahin kommentti ikinä, kun vedin leuanvedon 70kg lisäpainoilla ja käsi sano naps.. Kiroilin sitä vähän ja pyörin ympäri salia. Niin yks tokaisi "Olis kannattanu tehdä pienemmillä painoilla" Oli muuten harvoja kertoja että mietin hetken että tempaisenko hampaat kurkkuun

No, mutta ainoa syy miksi käsi sanoi naps oli se, että se ei kestänyt sitä painoa = liikaa painoa. TAI huonot lämmittelyt/huono tekniikka + liian suuret painot. Eli random jamppa oli oikees. Varmasti vitutti kyl, ei siinä.

Ei mulle huomautettu, mut siinä venyttelyalueella kuulin, ku joku nainen sano yhelle kilpailevallekin isokokoiselle spoudarille (tällä hetkellä vieläpä bulkilla ja on tosi isossa kunnossa) "Onpas täällä ahdasta... Koska sä oot täällä!". Ne tais kyllä tuntea toisensa.

Sain kuulla olevani 'bootylicious'. :D

Menee ainakin treeni perille.

Pomo oli tossa kuukauden lomalla ja just ennen hänen lomaansa lopetin dietin ja nostin kalorit n. 500 plussalle, 5 viikossa tuli +2kg nesteitä ja +2-2,5kg massaa. Pomo tuli tuossa muutama päivä sitten takaisin ja kysyi, että olenko mä tehnyt töitä ollekaan vai ollut vaan koko aika salilla :D

No, mutta ainoa syy miksi käsi sanoi naps oli se, että se ei kestänyt sitä painoa = liikaa painoa. TAI huonot lämmittelyt/huono tekniikka + liian suuret painot. Eli random jamppa oli oikees. Varmasti vitutti kyl, ei siinä.

75 on menny lisäpainoilla. No eipä sillä, meneehän monella olkapääki penkissä lämmittelyissä. Loppujen lopuksi paikat ja varsink jänteet sanoo naps kun niitä rasittaa liikaa. Ja joillaki ei hajoo mikää. Pointti olikin siinä että perkeleen huonon ajankohdan kehitti heittää tuon lauseen.

Kiitos sille herralle Malmin Activella joka viime viikolla neuvoi allekirjoittanuta, kuinka oikeaoppisesti tehdään kulmasoutu. Heti tuli paremmin hittiä selkään, kiitoksia.

En tiedä kuuluiko tämä viesti tänne vai ei, mutta w/e

Vähän off topic mutta lapsen suusta. Ihailin Mentulan Espanjan jalkatreeniä, kun taakse ilmestyi 5-vuotias poikani. Mentulan jalat tärisi siinä, niin totesi, "Tuo treenaa kyllä kovaa ja oikein kun tärisee." Hänellä käy samalla lailla, kun tekee punnerruksia.

"Sä oot vielä pikkupoika joka leikkii olevansa äijä"

vittumaista mutta totta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Sä oot vielä pikkupoika joka leikkii olevansa äijä"

vittumaista mutta totta.

Kaikki miehet ovat poikia, vaikka olisivat kuinka äijiä ulkoisesti.

Työkaveri kehuskeli että aloittaa taas kuntoilun.. Sanoi: " Kyllä sua sitten vituttaa kun ens keväänä mä juoksen 3000m coopperissa. Sä vaan pyörit alamäkiä noitten bodariläskies kanssa, sekin pallo.":rolleyes: Tätä piti tietenkin korostaa levittämällä hartiat ja posket täyteen ilmaa.

Työkaveri kehuskeli että aloittaa taas kuntoilun.. Sanoi: " Kyllä sua sitten vituttaa kun ens keväänä mä juoksen 3000m coopperissa. Sä vaan pyörit alamäkiä noitten bodariläskies kanssa, sekin pallo.":rolleyes:
Mulla ois palanu ton lauseenkaa pannu :D Ihan kun exän suusta tuo lause.. Ei vois vähempää kiinnostaa ihteä mikään juokseminen niin siitä pitäs olla kade. :D

Työkaveri kehuskeli että aloittaa taas kuntoilun.. Sanoi: " Kyllä sua sitten vituttaa kun ens keväänä mä juoksen 3000m coopperissa. Sä vaan pyörit alamäkiä noitten bodariläskies kanssa, sekin pallo.":rolleyes: Tätä piti tietenkin korostaa levittämällä hartiat ja posket täyteen ilmaa.

Ihanan positiivinen kommentti ja aika tyyppillistä Suomimenoa. Joku harrastaa jotain tosissaan ja kommentit on vaan kuittailua, svenskit sanoisi että härligt.

Muutettiin juuri takaisin Suomeen Ruotsista. Eka juttu katukuvassa jonka huomasin oli että täälläpä kukaan ei hymyillyt. Mietin hetken että onko joku kuollut, mutta sitten muistin että Suomessahan pitää liikkua haudan vakavana.

Hymyä :)

Veli taas vaihteeks kehu kuinka leveet harteet. Kai niihinki ny lisää kokoo voi tulla ku paksu huppari päällä. :D

oisit vääntäny jätkän solmuun

Veli taas vaihteeks kehu kuinka leveet harteet. Kai niihinki ny lisää kokoo voi tulla ku paksu huppari päällä. :D

Kaveri on käynyt nyt 2kk salilla ja oltiin tossa viikonloppuna vähän ulkona missä nähtiin yhtä sen toista kaveria. Tää kaveri oli sitten mun kaverille, että "vähän sä olet leventynyt", mihin mun oli pakko murskata sen unelmat ja sanoa, että se johtuu tuosta teltan kokosesta t-paidasta mikä sillä oli päällä niin kuin se oikeasti johtuikin. Sanoin sille vielä, että nosta vähän käsiä ja taputtelin kylkiin, että aika ilmavalta tää näyttää ;)

Oon sille alusta saakka tuputtanut, että sun pitää syödä, että sä voit edes kasvaa, mutta tää herra syö päivässä sen 2 ateriaa mitkä hän ostaa take out ruokana, niin ei hyvä ei :( Kirjotin sen treenivihkon takakanteen, kun hän alkoi käymään salilla, että jos sä et ole tähän mennessä kasvanut, niin sä et ole syönyt tarpeeksi ja et voi sanoa etten mä kertonut sulle, että syöminen on tärkeetä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom