Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"Ootkos tyttö nähnyt koskaan näin isoa hauista?"
"Joo, mulla on samanlainen"

*pitkä hiljaisuus ja toisen porukan totaalinen repeäminen*

Taas oli hyvä ryypätä 2 päivää, sain kuulla kahdelta et oon laihtunu, joku sano et "vittu sulla on habaa", jotkut tais sanoo bodariks (tosin tämän laskin jo puhtaana vittuiluna :D), ja joku valitti vitun kauan et oon vitun söpö. Käy se näinki :D

Kävin salin jälkeen kaupassa ja kauppareissun jälkeen istahdin autoon, takana tullu mies käveli mun taakse parkeeratun auton luokse ja totes autolla oottaneelle perheelleen: -"Tyttö tais olla hormoonihiiri" ja osotti mun autoa.

Kesällä ikkuna auki ni kuulee kaikenlaista :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Hei, sinä naisen näköinen mies" :wtf:

HA! Mistäköhän kaveri lie ollut kotoisin :D

Kyseessä oli kännissä oleva vanha ämmä. Sano se frendiäkin joksikin.. en jaksa muistaa, et miksi :D .. Varmaan korsosta. Niillä ei pysy järki päässä.

Viimeksi muokattu:
Mulla oli lauantaina mielenkiintonen keskustelu salin pukkarissa. Loppuosuus tässä.

Mies: Mistäköhän sitä motivaatiota saisi?
Mä: No kun hetken treenaa niin tulee semmoinen kipinä eikä malta olla pois..

Tein prodedrinkkiä..

Mies: Jaahas tuosta sitä motivaatiota tulee..
Mä: No jos vähän paremmin palautuis

Luulikohan se tuota joksiki kielletyksi aineeksi.. Huvitti, mutta kotia päästyäni vituttiki jo rankasti. Jehovia oli kertyny alaovelle, en päästäny sisälle kun eivät asu talossa. Näin ikkunasta että ne jäi siihen kytikselle salkkujensa kanssa. Olivat siellä vieläki kun tulin suihkusta. Toivoin sisimmissäni että tulkaa ny saakeli oven taakse niin kiskaisen nää alkkaritkin jalasta pois ja avaan oven.. Ei ne päässyt, luovuttivat sitten lopulta.

EDIT: Niin ja asiaakin: Pahin kommentti ikinä, kun vedin leuanvedon 70kg lisäpainoilla ja käsi sano naps.. Kiroilin sitä vähän ja pyörin ympäri salia. Niin yks tokaisi "Olis kannattanu tehdä pienemmillä painoilla" Oli muuten harvoja kertoja että mietin hetken että tempaisenko hampaat kurkkuun

EDIT: Niin ja asiaakin: Pahin kommentti ikinä, kun vedin leuanvedon 70kg lisäpainoilla ja käsi sano naps.. Kiroilin sitä vähän ja pyörin ympäri salia. Niin yks tokaisi "Olis kannattanu tehdä pienemmillä painoilla" Oli muuten harvoja kertoja että mietin hetken että tempaisenko hampaat kurkkuun

Taisi olla oikea käsi mikä meni kun et lyönyt :)

Taisi olla oikea käsi mikä meni kun et lyönyt :)

Ei ku vasen.. Hyvät hermot. Lopetin treenit tosin siihen. Nyt on vuosi menny eikä toi käsi vieläkää kovin hyvä oo, vaikka leikattukin.

Muutama päivä sitten lämmittelin salilla jalkoja kuntopyörässä, niin sitten siihen tuli semmoinen pikkupoika (4v.)
Tuijotti siinä hetken ja sen jälkeen huusi " et sä tollai saa ikinä voimaa!" silloin vähän nauratti : )

Muutama päivä sitten lämmittelin salilla jalkoja kuntopyörässä, niin sitten siihen tuli semmoinen pikkupoika (4v.)
Tuijotti siinä hetken ja sen jälkeen huusi " et sä tollai saa ikinä voimaa!" silloin vähän nauratti : )

Poika puhui vähän, mutta asiaa :)

Sain kuulla olevani 'bootylicious'. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom