Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onpas täällä uhkaava ilmapiiri :(

Mut vittu minäki oon käyny salilla ja nostan penkistä ainaki sata kiloo ja vittu vitun pellet paskahousut on paskat housussa kun näkee mun vaappuvan mestoille! Toteen että "täälä haisee paska, painukaa vittuu" ja paskahousut ymmärtää väistää vahvempansa tieltä! Näin käy joka päivä, lämmittää mieltä.

Onko tämä läppää vai voiko joku todellakin olla näin miestä....Onhan tää läppää vai mitä Partsi87?

Jos on niin kannattaa alkaa koomikoks nimittäin meinas tulla kyllä paskat housuun allekirjottaneellakin kun on niin rajua tekstiä :):rock::hyper::D

"Sulla onkin tullut tätä massaa tänne yläselkään sitten viime näkemän", hierojalta, joka viimeksi tais vuosi sitten (?) hieroa selkää auki.

"Sulla onkin tullut tätä massaa tänne yläselkään sitten viime näkemän", hierojalta, joka viimeksi tais vuosi sitten (?) hieroa selkää auki.

Voi kuule, kun sulle tulee kohta paskaa niskaan tästä. "se kehu sua vaan sen takia, että tuut uudestaa"

- - - Updated - - -

eerjo1 mitä helvettiä taas?

eerjolla vaan selkeästi massakausi piällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Ai sie treenaat NIIN paljo!? En olis uskonu, ku siul ei noi korvat oo kuitenkaa ihan niin pahan näköset!"

Mahotonta sanoo, oliko toi positiivinen vai negatiivinen huomautus. Huomautus kuitenki. Kasvaakohan jousiampujillekki kovalla treenillä ne suippokorvat?

Oliko täs taustalla joku typerä ajatus että on nähty joku vapari ottelija/painija kellä on korvat päin vittua ja se on saatu sit linkitettyä jotenki salireeniin tai jtn?

Otin tumman kaljavarkaan kiinni kaupassa (S-Marketissa töissä) ja ehkä "hieman vahingossa" tutustutin kaverin siinä samalla meidän betonilattiaan kun ei oikein ymmärtänyt pelin henkeä. Noo mentiin sitten pienen väännön jälkeen odottamaan takahuoneeseen niin sankari höpisee siinä itsekseen että, "eipä oo ennen näin ruma nainen ottanu mua kiinni". Ehkä meikäläinen on vaan joidenkin mielestä naisellinen mies.

Onko tämä läppää vai voiko joku todellakin olla näin miestä....Onhan tää läppää vai mitä Partsi87?

Jos on niin kannattaa alkaa koomikoks nimittäin meinas tulla kyllä paskat housuun allekirjottaneellakin kun on niin rajua tekstiä :):rock::hyper::D

Enköhän mä vaan yrittäny olla tade77seiskaakin kovempi kolli, mutta en kai kauhean uskottava ollut kun sinäkin tohdit epäillä tekstini aitoutta.

Tätä kommenttia oon odottanut pienen ikäni. Kaverin kanssa istuttiin tänään alakerrassa ja siitä käveli yks puolituttuohitse ja heitti että mistä te ootte tollaset lihakset saaneet, et käytättekö steroideja. Dietti ilmeisesti kannatti :D

Näin yhen lukio aikasen kaverin ja sano, että oon vissiin puntteja ruvennu nostelee, kun selkään on tullu leveyttä, mut kädet on samat siimat kun ennenkin.. En nyt tiiä miten tuo pitäs ottaa. (Oikeastihan asia on juurikin päinvastoin, että käsiin on lihaa tarttunut, mutta selkä ei kauheasti leventynyt..)

Enköhän mä vaan yrittäny olla tade77seiskaakin kovempi kolli, mutta en kai kauhean uskottava ollut kun sinäkin tohdit epäillä tekstini aitoutta.

Se oli aika hyvä juttu kans se tade77:n juttu... Mut semmosia ihmisiä on tuolla kylällä kun 100kg nousee penkista niin ollaan het niin miestä ja uhotaan ja sit saadaan kuiteskin nekkuun...Ite pidän ainakin pääni kiinni huutelijoille vaikka nouseekin 180kg penkistä raakana.

Se oli aika hyvä juttu kans se tade77:n juttu... Mut semmosia ihmisiä on tuolla kylällä kun 100kg nousee penkista niin ollaan het niin miestä ja uhotaan ja sit saadaan kuiteskin nekkuun...Ite pidän ainakin pääni kiinni huutelijoille vaikka nouseekin 180kg penkistä raakana.
Ok asia selvä.

Ok asia selvä.

Sillä vaan kommentoin tämmöisiä kun nämä huutelijat kannattaa jättää aivan omaan pöytäänsä aukomaan päätään.Niitä tulee ja menee mutta omaa turhautumistaan vaan koittavat purkaa koska eivät saa sitä omaa läskipersettä ylös sohvalta.....

Sillä vaan kommentoin tämmöisiä kun nämä huutelijat kannattaa jättää aivan omaan pöytäänsä aukomaan päätään.Niitä tulee ja menee mutta omaa turhautumistaan vaan koittavat purkaa koska eivät saa sitä omaa läskipersettä ylös sohvalta.....
Totta :)

Back
Ylös Bottom