Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tein n. 1,5kg satsin kinkku,riisi,kermaviili,pakastevihannes mössöä meidän isoimpaan salaattikulhoon ja heti kummatkin vanhemmat sekä pikkuveli ihmettelemässä.
Ensin äiti tulee saunasta ja katsoo, kun teen ruokaa. "Onks toi sul siis loppu päiväks?"
Minä: "Eiku tää on niinku nyt yks ateria".
Sitten hän menee jonnekin pukemaan ja isä tulee terassilta takaisin sisälle juuri, kun aloitan syömään: "Ai tollasen satsin sä sitä sitten päätit tehä".
Hän menee ajamaan partaa ja mä jatkan syömistä pöydän ääressä. Pikkuveli tulee paikalle ja tuijottaa vähän aikaa puoliksi syötyä saavillista. Ymmärrän sanattoman viestin ja kerron, että sitä oli siis puolet enemmän aluksi. Lähtee naureskellen pois. Pari minuuttia myöhemmin laitan salaattikulhoa astian pesukoneeseen ja ukko tulee sitten parranajo puuhistaan ja äiti yläkerrasta pukemasta.
Äiti: "Joko sä sen söit?"
Mä: "No joo"
Äiti: "Mihin sä oikee ton ruuan tunget?"
Isä naureskelee jotain ja kerron, että pitää kai alkaa syömään enemmän, kun ei paino tahdo kasvaa. Lopuksi äiti vielä kertoo, ettei halua musta mitään lihashirviötä. :D

Lopuksi äiti vielä kertoo, ettei halua musta mitään lihashirviötä. :D
Äidit ne osaa olla kannustavia. Eikö niillä koskaan käy mielessä, että jos poika haluaakin olla joskus Jay Cutler, niin miten tollaset kommentit aiheuttaa pahaa mieltä.

Mullakin on pari mieleen jäänyttä kommenttia, joista on jo vähän aikaa:
-Kaupan kulmalla istuu kaks teiniä, tyttö ja poika. Kun kävelen siitä ohi niin tyttö huutaa "tää poika haluu sua!".
-Eräs naispuoleinen ystävä näki treenivideon ja lähetti facebookissa viestin "mä ehkä rakastuin suhun uudelleen kun katoin ton videon".

Ihan alkaa punastuttaa tollaset.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Istuin nurtsilla pori jatsissa, polveen asti ulottuvat housut jalassa, ilman paitaa, noin 2v. pikkutyttö osoittaa sormella ja nauraa, nakupelle!
Hyvä ettei sanonut pelkäksi pelleksi.

Äidit ne osaa olla kannustavia. Eikö niillä koskaan käy mielessä, että jos poika haluaakin olla joskus Jay Cutler, niin miten tollaset kommentit aiheuttaa pahaa mieltä.

Joo osaa olla :D Ja sitten, kun alan jotain ravintoasioista selittämään niin alkaa kertomaan omaa "faktaansa" vaikka meikä on näitä juttuja opiskellut nyt 2v. non-stoppina. Hän ei ollenkaan. Äideistä nyt sais oman ketjunsa tänne :) Ja onneksi ihan Cutleriksi en oo tulossa vähään aikaan vielä enkä haluiskaan olla niin iso...

Tyttökaveri saunassa: "Nuo sun reidet on niin jäätävät! Polviki näyttää iha ouolta."
Nousi kyllä itsetunto, kun kerrankin joku huomio jalatkin :). Heti tuli hirviä himo kyykkäämään! :rock:
Ja polvi näytti sen takia oudolta ku toinen reisilihas kiinnittyy niin lähelle polvea :).

Äitit ne osaa :) Olin äitin taloa vahtimassa ja viettämässä punttileiriä . Ennen kotia lähtöä äiti tokas, että siun kädet on kun äitin miehen jalat :D
Mies on tosin päätä pitempi ja 23kg kevyempi. Minä siis tällänen 165cm/97kg taistelupygmi ja tumppu parin sentin päässä 50cm kerhosta.

Tulipas juostua baareissa ihan urakalla viikonloppuna ekan kerran varmaan yli puoleen vuoteen ja tuli noita kommentteja niin vitusti kokoajan, että rupes jo nolottamaan. Jatkuvaa "ihanan seksikästä kun miehellä on noin leveät hartiat" ja "millä ihmeellä sä oot tollaset hankkinut" ja muuta perussettiä. Ei voinut missään pöydässä istua ilman, että tuntemattomat naiset puristelee ja hipelöi joka paikasta. Harmitti kyllä hieman olla varattu, kun osa noista naisista oli tosi mukavia ja kauniita.

Jännä muuten, että naisille on sosiaalisesta hyväksyttävää hipelöidä esim. miehen rintalihaksia ja reisiä, mutta jos mies tekis saman homman niin varmaan syytteet rävähtäis samantien. :)

Tulipas juostua baareissa ihan urakalla viikonloppuna ekan kerran varmaan yli puoleen vuoteen ja tuli noita kommentteja niin vitusti kokoajan, että rupes jo nolottamaan. Jatkuvaa "ihanan seksikästä kun miehellä on noin leveät hartiat" ja "millä ihmeellä sä oot tollaset hankkinut" ja muuta perussettiä. Ei voinut missään pöydässä istua ilman, että tuntemattomat naiset puristelee ja hipelöi joka paikasta. Harmitti kyllä hieman olla varattu, kun osa noista naisista oli tosi mukavia ja kauniita.

Jännä muuten, että naisille on sosiaalisesta hyväksyttävää hipelöidä esim. miehen rintalihaksia ja reisiä, mutta jos mies tekis saman homman niin varmaan syytteet rävähtäis samantien. :)

Kyllä ne homot on yleensä hakattu vaan takapihalla. ;)

Hauskan pistit sitten. :)

Mutta joo mietis mitä tapahtuu, jos menet baarissa vaikka puristelemaan tuntemattoman naisen tissejä?

Ensin se akka hakkaa, sit poke hakkaa, ja sen jälkeen vaimo tappaa.. Tai näin kuvittelen, siks en mee :D Tiiän kyllä mitä tarkoitat on se niin väärin. Maailma ois paljon parempi paikka jos olis sosiaalisesti hyväksyttävää käydä puristelemassa söpöjä tissejä, sodat lakkaisi eikä ihmisten tarvitsisi uskoa jumalaan. Räsänenkin olisi varmaan välillä ihan iloinen eikä kieltäisi viinan pirua.

Mutta joo mietis mitä tapahtuu, jos menet baarissa vaikka puristelemaan tuntemattoman naisen tissejä?

Vähän samaan kastiin menee se miten mulle kaupungilla tuli nainen avaamaan keskustelun. "Mahtava perse". Juteltiin siinä hyvässä hengessä tovi ja lähtiessä tokas vielä "nähdään sitten muutaman vuoden päästä kun hänkin on treenannut vähän enemmän". Mitä siitä tulis kun menisin naiselle keskellä päivää keskellä kaupunkia toteamaan että "hyvät tissit". Jäisköhän jutteleen?

Vähän samaan kastiin menee se miten mulle kaupungilla tuli nainen avaamaan keskustelun. "Mahtava perse". Juteltiin siinä hyvässä hengessä tovi ja lähtiessä tokas vielä "nähdään sitten muutaman vuoden päästä kun hänkin on treenannut vähän enemmän". Mitä siitä tulis kun menisin naiselle keskellä päivää keskellä kaupunkia toteamaan että "hyvät tissit". Jäisköhän jutteleen?

miksi ei jäisi :) ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom