Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äiti tuli hakemaan salilta ja sano, että onpa sulla hauikset kasvanu hirveesti.. Hetken jo ajattelin, että ne ois oikeesti huomattavasti kehittyneet, mut sitten tajusin, että ne oli vaan pumpissa treenin jälkeen..
Melkeen jo parempia ku eerjon huomautukset.Tää oli yks parhaista tähän mennessä.
Melkeen jo parempia ku eerjon huomautukset.
Ei siellä muita tälläsellä ilmalla ookkaanOlin tänään rannalla ilman paitaa tai housuja.
Kukaan ei sanonut mitään.
Olin tänään rannalla ilman paitaa tai housuja.
Kukaan ei sanonut mitään.
Mulla on Thyroxin lääkitys, mutta lääkäri ei halua lisätä annosta ja en oikein uskalla mutulla itse päättää sitä. Tällä hetkellä tuo poistaa vaan sen ylenmääräisen väsymyksen, mutta ei korjaa aineenvaihduntaa.
Esimieheni sanoi minua alejandroksi, kun hän näki minut puutarhaleikkurit kädessä ja vaimari päällä leikkamassa oksia. Kysyin myöhemmin mikä on alejandro niin hän vastasi että se on sellainen täydellisissä naisissa oleva puutarhuri
Itse tuo Thyroxin annostus pitää kohdalleen hakea kroppaansa kuuntelemalla, ei lääkäri sun olosta mitään tiedä ja labratulokset on ainoastaan viitteellisiä. Vaikka labrat olisi kuinka viitearvojen sisällä, niin voit silti käydä vajaalla ja pahasti. Ei muuta kuin rohkeasti lisää Thyroxinia kehiin, ei siihen kuole ja kyllä sen huomaa, jos liikatoiminnan oireet alkaa. Pitää hoitaa potilasta, ei labratuloksia ja tämän lääkärit varsin usein unohtavat. Terveisin Thyroxin 0,1 mg 3½ nappia päivässä, kilpirauhanen leikattu kokonaan pois ja hyvin menee. Aikani tosin kärsin lääkärin yrittäessä säätää lääkitystä kohdalleen, kunnes otin ohjat omiin käsiini, niin alkoi homma toimimaan! :hyvä:
:thumbs:
Älä huoli. Homous on muotia.
"Ootko homo?"