Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Annoin muksulle halin auton ikkunan kautta. Exä toka: " Ei toi möykky tosta mahu"

Äiti tuli hakemaan salilta ja sano, että onpa sulla hauikset kasvanu hirveesti.. Hetken jo ajattelin, että ne ois oikeesti huomattavasti kehittyneet, mut sitten tajusin, että ne oli vaan pumpissa treenin jälkeen..

Tää oli yks parhaista tähän mennessä.

Olin tänään rannalla ilman paitaa tai housuja.

Kukaan ei sanonut mitään.

Oli siellä lapsiperheitä.

Tiputin töissä hintalapun olkapäällä hyllynreunasta ohi kävellessäni, niin asiakas sano, että: Syöt sä jotain nappeja ku oot noin iso ettet mahu siitä?

Selkä treenin aikana: "Onko vaikea löytää vaatteita, kun on noin leveä selkä?" .

Mus mus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Esimieheni sanoi minua alejandroksi, kun hän näki minut puutarhaleikkurit kädessä ja vaimari päällä leikkamassa oksia. Kysyin myöhemmin mikä on alejandro niin hän vastasi että se on sellainen täydellisissä naisissa oleva puutarhuri :confused:

Mulla on Thyroxin lääkitys, mutta lääkäri ei halua lisätä annosta ja en oikein uskalla mutulla itse päättää sitä. Tällä hetkellä tuo poistaa vaan sen ylenmääräisen väsymyksen, mutta ei korjaa aineenvaihduntaa.

Itse tuo Thyroxin annostus pitää kohdalleen hakea kroppaansa kuuntelemalla, ei lääkäri sun olosta mitään tiedä ja labratulokset on ainoastaan viitteellisiä. Vaikka labrat olisi kuinka viitearvojen sisällä, niin voit silti käydä vajaalla ja pahasti. Ei muuta kuin rohkeasti lisää Thyroxinia kehiin, ei siihen kuole ja kyllä sen huomaa, jos liikatoiminnan oireet alkaa. Pitää hoitaa potilasta, ei labratuloksia ja tämän lääkärit varsin usein unohtavat. Terveisin Thyroxin 0,1 mg 3½ nappia päivässä, kilpirauhanen leikattu kokonaan pois ja hyvin menee. Aikani tosin kärsin lääkärin yrittäessä säätää lääkitystä kohdalleen, kunnes otin ohjat omiin käsiini, niin alkoi homma toimimaan! :hyvä:

Yks jäätävä sikaniska (ottaa penkistä jotain 180) sanoi kerran salilla, että "Jätkä treenaa aika kovaa, oon pistänyt merkille."

Lämmitti enemmän mieltä kun moni asia. Vaikken mikään iso vielä ole.

Esimieheni sanoi minua alejandroksi, kun hän näki minut puutarhaleikkurit kädessä ja vaimari päällä leikkamassa oksia. Kysyin myöhemmin mikä on alejandro niin hän vastasi että se on sellainen täydellisissä naisissa oleva puutarhuri :confused:

Ootko sitten käynyt pomon vaimossa? Jos en nyt väärin muista, niin tuo puutarhuri pani aina sitä työnantajansa vaimoa

Itse tuo Thyroxin annostus pitää kohdalleen hakea kroppaansa kuuntelemalla, ei lääkäri sun olosta mitään tiedä ja labratulokset on ainoastaan viitteellisiä. Vaikka labrat olisi kuinka viitearvojen sisällä, niin voit silti käydä vajaalla ja pahasti. Ei muuta kuin rohkeasti lisää Thyroxinia kehiin, ei siihen kuole ja kyllä sen huomaa, jos liikatoiminnan oireet alkaa. Pitää hoitaa potilasta, ei labratuloksia ja tämän lääkärit varsin usein unohtavat. Terveisin Thyroxin 0,1 mg 3½ nappia päivässä, kilpirauhanen leikattu kokonaan pois ja hyvin menee. Aikani tosin kärsin lääkärin yrittäessä säätää lääkitystä kohdalleen, kunnes otin ohjat omiin käsiini, niin alkoi homma toimimaan! :hyvä:

Paljonko sitten suosittelet, että lisäisin tuota annosta? Tämän hetkinen annos siis 50 mikrogrammaa. Niin ja saitko itse painon kuriin tuolla annoksen muutoksella?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom