Naisille vaan tuntuu olevan vaikkea ymmärtää, että hyvä kroppainen...
Kuvaa ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naisille vaan tuntuu olevan vaikkea ymmärtää, että hyvä kroppainen...
Ei minnuu nuo häiritse. Totta kai saa kysyä jos kiinnostaa.
Naisille vaan tuntuu olevan vaikkea ymmärtää, että hyvä kroppainen ja mukava mies voi olla sinkku, ilman että on homo.
Kuvittelisi sinun IFBB Prona tietävän, että parisuhde aiheuttaa kataboliaa.
^ True story
Vanha koulu "kaveri" näki mut autossa istumassa ja huusi : "mitäs runkkari". No nousin sitten autosta ja vanha "kaveri" tais hieman pelästyä mun kokoa. Hän sanoi heti, että minusta on tullut mies. No minä siihen sitten että "haista paska" ja kävelin sisään salin ovesta. Kun tulin salilta "kaveri" oli viereisen ravintolan terassilla syömässä muiden kavereidensa kanssa. He olivat yhdessä keränneet rohkeutta ja taas kuului huuto ,mutta tällä kertaa 3 "kaverin" suusta: "vitun pelle". Minä menin sitten heidän eteensä seisomaan ja oli 10 sekuntia hiljaista. Kaikki olivat aivan punaisia ja housuunkin tais lirahtaa. Tähän tokaisin hiljaisuuden jälkeen, että :" niin, vitun pellet", ja lähdin menemään.
Miula lurahti pöksyyn jo pelkästään tuon tarinan lukemisesta. Onko tuosta tulossa milloin elokuva? Entä ketkä näyttelevät pääosia?
Mä voin olla se jokasen leffan pakkoneekeri, jos ootatte nii kaua et käyn hakee itseruskettavaa