Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joku mies tuli baarissa viereen, hiplas kättä ja sano että kauheet tykit, ethän käytä niitä tänään.
Loppuillasta tuli tarjoon drinkkiä. Valomerkin jälkeen tuli narikassa kysyyn että lähetäänkö ulos tappeleen

:confused:

Siskonpoika totesi että mun painojen nostelusta on vihdoinkin hyötyä kun nostin sen pikkuveljen nilkasta roikottaen ilmaan, puhtaasti kasvatusmielellisesti.

Menin pizzeriaan, siinä sitten avasin lompakkoni ja antaessani maksua pizzasta, sanoi Mehmed, että käyt vissiin salilla. Mä hetken siinä katsoin sitä tyyppiä ihmeissäni ja alitajuisesti vedin keuhkoihin ilmaa, laitoin rinnan rottingille, korjasin ryhdin ja tais vähän melonitkin mennä kainaloihin ja totesin "Onhan tuota vähän tullut käytyä". Siihen Mehmed: Joo, näin sun lompakossa olevan salikortin, käyn samalla salilla. :(

Vanha koulu "kaveri" näki mut autossa istumassa ja huusi : "mitäs runkkari". No nousin sitten autosta ja vanha "kaveri" tais hieman pelästyä mun kokoa. Hän sanoi heti, että minusta on tullut mies. No minä siihen sitten että "haista paska" ja kävelin sisään salin ovesta. Kun tulin salilta "kaveri" oli viereisen ravintolan terassilla syömässä muiden kavereidensa kanssa. He olivat yhdessä keränneet rohkeutta ja taas kuului huuto ,mutta tällä kertaa 3 "kaverin" suusta: "vitun pelle". Minä menin sitten heidän eteensä seisomaan ja oli 10 sekuntia hiljaista. Kaikki olivat aivan punaisia ja housuunkin tais lirahtaa. Tähän tokaisin hiljaisuuden jälkeen, että :" niin, vitun pellet", ja lähdin menemään. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ True story
21818196.jpg

Onpas täällä uhkaava ilmapiiri :(

Mut vittu minäki oon käyny salilla ja nostan penkistä ainaki sata kiloo ja vittu vitun pellet paskahousut on paskat housussa kun näkee mun vaappuvan mestoille! Toteen että "täälä haisee paska, painukaa vittuu" ja paskahousut ymmärtää väistää vahvempansa tieltä! Näin käy joka päivä, lämmittää mieltä.

Vanha koulu "kaveri" näki mut autossa istumassa ja huusi : "mitäs runkkari". No nousin sitten autosta ja vanha "kaveri" tais hieman pelästyä mun kokoa. Hän sanoi heti, että minusta on tullut mies. No minä siihen sitten että "haista paska" ja kävelin sisään salin ovesta. Kun tulin salilta "kaveri" oli viereisen ravintolan terassilla syömässä muiden kavereidensa kanssa. He olivat yhdessä keränneet rohkeutta ja taas kuului huuto ,mutta tällä kertaa 3 "kaverin" suusta: "vitun pelle". Minä menin sitten heidän eteensä seisomaan ja oli 10 sekuntia hiljaista. Kaikki olivat aivan punaisia ja housuunkin tais lirahtaa. Tähän tokaisin hiljaisuuden jälkeen, että :" niin, vitun pellet", ja lähdin menemään. :)

Just ton takia oon "vanha" kaveri :( oot nii ilkee ja iso..PS ; saat maksaa mun housujen pesulamaksun!

Miula lurahti pöksyyn jo pelkästään tuon tarinan lukemisesta. Onko tuosta tulossa milloin elokuva? Entä ketkä näyttelevät pääosia?

Miula lurahti pöksyyn jo pelkästään tuon tarinan lukemisesta. Onko tuosta tulossa milloin elokuva? Entä ketkä näyttelevät pääosia?

Mä voin olla se jokasen leffan pakkoneekeri, jos ootatte nii kaua et käyn hakee itseruskettavaa

Kahden abaut 50v naisen suusta:

Täti1: Kato tota poikaa... noi kädet....
Täti2: Juu, se on reenannu ihan liikaa.

Kaipa tä tietyllä tavalla on ihan positiivinen, mut vituttaa silti, että näillä keskiverto treenaaja iäkkäimmillä ihmisillä on aina jotain helvetin asiantuntevaa kommentia joka väliin, vaikka oikeesti ei ois mitään hajua mistään.

Testoman & raudo saanut jatkoa?

Mä voin olla se jokasen leffan pakkoneekeri, jos ootatte nii kaua et käyn hakee itseruskettavaa

Minä varmaan muistutan sit eniten sitä pakkohomoa tämän kynäniskani kanssa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom