Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Se oli aika hyvä juttu kans se tade77:n juttu... Mut semmosia ihmisiä on tuolla kylällä kun 100kg nousee penkista niin ollaan het niin miestä ja uhotaan ja sit saadaan kuiteskin nekkuun...Ite pidän ainakin pääni kiinni huutelijoille vaikka nouseekin 180kg penkistä raakana.

Mun mielestä pitää nostaa ainakin 120kg penkistä.

Tänää kaverikysäs et tietäisiks mitää liikkeitä latseille. Kerroin sit useemman ja se oli sillein et sun pitäs ryhtyä personal traineriksi ku tiesin kai sit muka paljon liikeitä:D Kummasti kohotti mieltä näin sairas päivänä. Tästä kaikesta saa kiittää gymlogeja. :)

Tänää kaverikysäs et tietäisiks mitää liikkeitä latseille. Kerroin sit useemman ja se oli sillein et sun pitäs ryhtyä personal traineriksi ku tiesin kai sit muka paljon liikeitä:D Kummasti kohotti mieltä näin sairas päivänä. Tästä kaikesta saa kiittää gymlogeja. :)

"Katson gymlogeja - tiedän bodauksesta kaiken :)"

Ja itellä tänään töissä tuli pari uutta duunikaverii samalle linjalle tekeen, ja tais olla eka lause kun toinen kysy heti että paljonko miehel penkki? Ekana päivänä tuli kanssa jotain kun astelin sisään.. "kyllähän noilla raameilla tää homma on lastenleikkiä" ja hauiksen ympärysmittaa ja penkkituloksia kyselty aina jossain välissä.

Miula lurahti pöksyyn jo pelkästään tuon tarinan lukemisesta. Onko tuosta tulossa milloin elokuva? Entä ketkä näyttelevät pääosia?

Sama; äärimmäinen miehekkyys jopa kiihotti, toisaalta äärimmäinen kovuus pelotti; mulla tuli vähän paskaa ja spermaa housuun yhtä aikaa.

Jos nyt jo noin, mieti mitä se on 10 vuoden päästä jos jatkat lajin parissa Töissä esimies kysyi ensimmäisellä viikolla: "Onkos teillä bodimiehillä Arska se suurin idoli?"

Kai vastasit totuudenmukaisesti, ei niitä muita idoleita olekaan?

No paljonkos se hauis on? :D

Vasen joku 45cm kylmänä, oikee sentin pienempi.

Ja siis en mä nyt itteeni vielä minään erikoisen "kaappina" pidä, kun reenivuosiakin vasta joku hieman alle 4 vuotta. Mutta näköjään tuon jo muutkin ulkonäöstäkin näkee kauas, kun melkeenpä aina kun uusia tuttavuuksia tekee niin tulee puntti heti puheenaiheeks :)

Vasen joku 45cm kylmänä, oikee sentin pienempi.

Ja siis en mä nyt itteeni vielä minään erikoisen "kaappina" pidä, kun reenivuosiakin vasta joku hieman alle 4 vuotta. Mutta näköjään tuon jo muutkin ulkonäöstäkin näkee kauas, kun melkeenpä aina kun uusia tuttavuuksia tekee niin tulee puntti heti puheenaiheeks :)

Mitenkä äijä on oikeen treenannut, kun tollaset käpälät ja ikää kuitenkin noin vähän? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sama; äärimmäinen miehekkyys jopa kiihotti, toisaalta äärimmäinen kovuus pelotti; mulla tuli vähän paskaa ja spermaa housuun yhtä aikaa.

Totta. Ainekset tällä tarinalla olisi sellaiseen eroottiseen toiminta-elokuvaan.

Itse menisin varmasti katsomaan, jos kiimoiltani / peloiltani kykenisin.

Ja ettei menisi täysin ohi aiheen niin:

Erään baarin ovimies sanoi: Et pääse sisään. Olet liian kännissä.

Pienen keskustelun jälkeen pääsin kumminkin. Todellinen herrasmies oli hän.

Mitenkä äijä on oikeen treenannut, kun tollaset käpälät ja ikää kuitenkin noin vähän? :D

Tai no siis tietenkin olkavarsi, ojentajat mulla mielestäni parempi lihasryhmä kuin habat. Ja siis tässä nyt ei missään uuberkireässä kunnossa olla, joten kaunistelee hieman lukuja :D Mutta pumpissa näkyy habassa ja forkuissa suonia joten ei sitä fläsää kauheita määriä siinä päällä ole. Ja reeneissä nyt on kokeiltu vähän kaikkee mahollista, nyt siis tolla PHAT-reenillä jossa kaks ekaa reeniä yläkropan ja sit jalkojen voimaa, sitten kolme hypertrofia settiä tietyille lihasryhmille.

Salin kesäapulaisrespa avasi oven meikäläiselle ja huomautti "naiset ensin". Kiitin refleksinä.

*vaivaantunutta hiljaisuutta*

"Mihin mahaan sä oikeen syöt noin paljon?"
Sukulaisten luona tuli tuhottua eilen 4 isoa pihviä, pari olutmakkaraa, muusia ja lähes litra maitoa.

Töissä on tullut pari kertaa kommentointia mun syömisiä koskien. Nyt kun on ollu dietillä niin oon ottanu duunin ruokalassa melkein ainoastaan lihaa ja salaattia lautaselle niin duunikaverit on sanonu että kylläpä mä syön paljon lihaa, ei he pystyis tollasia määriä. En mä nyt mielestäni niin paljoa oo syöny, ku painokin on tippunut...

Menin pitkästä aikaa kaverille ja tämän isäukko oli kotona. Kaveri lähti siitä kuskaan ukkoonsa johonkin illanistujaisiin lähistölle, joten jäin heille odottelemaan. Palatessaan kaveri kertoi, että autossa oli käyty seuraavanlainen keskustelu:

Isä: Olipas ison näkönen se sun kaveris! Mitä se oikein tekee?
Kaveri: Noo se lähinnä syö ja käy salilla.

Hehee tulipas hyvä mieli :)

Back
Ylös Bottom