Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minäkin olen äitini mielestä Suomen komein mies.

Joo, kyllä mulle toi tuli mieleen (et oot Suomen komein mies) tossa kirjottaessa, mutta tuo kommentti tuli vaan ihan yllättäen kesken muun jutustelun. Ja myönnän kyllä itsekin, että reiteni ovat kasvaneet siitä, mitä ne ovat esimerkiks vuos sitte olleet. Pienet ne silti on.

yks ei niin terävä työkaveri kyseli tossa taannoin kahvitunnilla "ootko kokoajan jotenki vihane ku noi suonet pullistelee käsistä noin"

"Ootsä käyny salilla? Nonii otas nyt meloonit pois kainalosta silti." :P vanha työkaveri jota en oo nähny 9kk

"jätkällä on niska ku alonsolla" kaverit tuntien meinas f1 kuskia mut tokkopa sentää ois moinen oma niska. ja sitäki jäin pohtimaan et onko tämä kehu vai..

"Onks toi Cristaino Ronaldo" joku random muija kysyi kaveriltaan ja osoitti minua kun kävelin ruississa ilman paitaa katsoen maahan. Sitten katsoin sinne päin ja kyseinen muija paikkasi heti virheensä ja sanoi " että ei se ollutkaan"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle se oli koheliaisuus sillä C.R panee vitusti :D Ja sehän sano että ei ollukkaa c.ronaldo. Varmaan sen takii ku mulla oli liian suuret lihat.. who knows?

Äiti tuli hakemaan salilta ja sano, että onpa sulla hauikset kasvanu hirveesti.. Hetken jo ajattelin, että ne ois oikeesti huomattavasti kehittyneet, mut sitten tajusin, että ne oli vaan pumpissa treenin jälkeen..

"Ai sie treenaat NIIN paljo!? En olis uskonu, ku siul ei noi korvat oo kuitenkaa ihan niin pahan näköset!"

Mahotonta sanoo, oliko toi positiivinen vai negatiivinen huomautus. Huomautus kuitenki. Kasvaakohan jousiampujillekki kovalla treenillä ne suippokorvat?

Mutsi sano tänää, ku valitin takareisien hankaavan toisiaan: "Älä sitten kasvata niitä jalkoja liian isoiks" Mä sitten kysyin, että onko sellaset hämähäkkijalat paremmat... Muutenkin se on huomatellu näitä, sulle on kasvanu tollaset oikeet rintalihakset -juttuja ja älä kasva liian isoks yms.

Mutsilta:
"No mut sä oot tollanen painonnostaja, ei sulla näy lihakset."
"Kokeileppa joskus sitä bodaustreeniä, vai pelkäätkö et sulla alkais patti kasvamaan?"

Tää itse treenailee jonkun pt:n ohjelmalla, jonka mukaan toiminnallista treeniä on se, että viparit vedetään pikkupainoilla ihan ylös asti(ei 90 asteen kulmaan niinkuin yleensä) ja vartalonkiertolaitteessa pitää vetää sen liikeradan yli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom