Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja taitaa monelle ihan salilla käyvällekkin olla penkki teh ultimaatti voimankoetus. Hyvänä kakkosen hauiskääntö :D
Tän hetkisellä salillakin huomaa, että monella MIEHELLÄ ei ole tainnu se jalkatreeni edes kaukasena ajatuksena käydä mielessä, mutta kaikissa punnerrusliikkeissä romut liikkuu..
Joo joo, oon suhteessa heikko punnertaja ja enemmän kyykkymiehiä, eli kateellinen kaikille
Ja taitaa monelle ihan salilla käyvällekkin olla penkki teh ultimaatti voimankoetus. Hyvänä kakkosen hauiskääntö :D
Tän hetkisellä salillakin huomaa, että monella MIEHELLÄ ei ole tainnu se jalkatreeni edes kaukasena ajatuksena käydä mielessä, mutta kaikissa punnerrusliikkeissä romut liikkuu..
Joo joo, oon suhteessa heikko punnertaja ja enemmän kyykkymiehiä, eli kateellinen kaikille
Älkää vaipuko masennukseen "sul on tosi kiva perse" kuultu himoksella, eka kerta saliuran aikana kun tuli sellanen olo et kannatti kyykätäJoo se on kyllä masentavaa... Kukaan ei ikinä kysy paljo menee kyykyssä tai vedossa.
Hmm, tyhmä vai homo?Yritti lähestyä koko illan ja pikkutunneilla pyysi numeroakin.. Annoin, mutta annoin kaupungin paskimman kebabbilan numeron..
Ensiksi kannattaa tyydyttyä ja sitten vasta...Äläs nyt, se on erittäin tyydyttävää antaa hyvännäköiselle naiselle pakit..
No itse olen antanut yhdelle ja samalle viimiset, hmm kuusi vuotta...Höpöhöpö, ei tarvii olla niin epätoivoinen,
Tänään tuli kommenttia, että mulla on alkanut olkapäät kääntymään eteen kun ihmettelin meidän salin omistajalle, että rintalihaksia kiristää maastavedossa. Varmaan tolla mun 4xviikkoon penkki venakko-ohjelmalla on jotain osuutta asiaan..
Lähiaikoina tullut myös ihan positiivista palautetta: kaveri ja mun avopuoliso sanoivat molemmat, että on yläkroppaan on tullut lihasta ja maha on pienentynyt selvästi(paino täysin samassa kuitenkin). Tuo oli kyllä erittäin kiva kuulla kun kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavana on järkyttävän vaikea saada rasvaa/nestettä pois.
Pieni yliannos päivittäin thyroxinia, niin lähtee rasva sulaan
Pieni yliannos päivittäin thyroxinia, niin lähtee rasva sulaan
Mulla on Thyroxin lääkitys, mutta lääkäri ei halua lisätä annosta ja en oikein uskalla mutulla itse päättää sitä. Tällä hetkellä tuo poistaa vaan sen ylenmääräisen väsymyksen, mutta ei korjaa aineenvaihduntaa.