Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ja taitaa monelle ihan salilla käyvällekkin olla penkki teh ultimaatti voimankoetus. Hyvänä kakkosen hauiskääntö :D
Tän hetkisellä salillakin huomaa, että monella MIEHELLÄ ei ole tainnu se jalkatreeni edes kaukasena ajatuksena käydä mielessä, mutta kaikissa punnerrusliikkeissä romut liikkuu..

Joo joo, oon suhteessa heikko punnertaja ja enemmän kyykkymiehiä, eli kateellinen kaikille :)

Joo se on kyllä masentavaa... Kukaan ei ikinä kysy paljo menee kyykyssä tai vedossa.

Tuli tossa kaverin kanssa juteltua salilla käymisestä ja treeneistä yleensäkkin. Otin puheeksi treenien jakoisuudet ja kysyin millä jaolla kaveri tekee treeninsä. Tähän sitten vastaus

''Mä en tiedä noita salislangisanoja ku en lue mitään mr.muscle lehtiä ja hengaile kökköjen kanssa''.

Tuohan oli siis ihan läpällä heitetty, mutta silti aika koomista :D

Ja taitaa monelle ihan salilla käyvällekkin olla penkki teh ultimaatti voimankoetus. Hyvänä kakkosen hauiskääntö :D
Tän hetkisellä salillakin huomaa, että monella MIEHELLÄ ei ole tainnu se jalkatreeni edes kaukasena ajatuksena käydä mielessä, mutta kaikissa punnerrusliikkeissä romut liikkuu..

Joo joo, oon suhteessa heikko punnertaja ja enemmän kyykkymiehiä, eli kateellinen kaikille :)

Joo se on kyllä masentavaa... Kukaan ei ikinä kysy paljo menee kyykyssä tai vedossa.
Älkää vaipuko masennukseen :) "sul on tosi kiva perse" kuultu himoksella, eka kerta saliuran aikana kun tuli sellanen olo et kannatti kyykätä

^ On munkin massive arse saanu kehua kun on niin muodokas... miehiltä :D Tai kyllä kerran yks nainen sano hyvin spontaanisti "hyvä pylly". Mutta sekin oli narkkari :D

Eli ei muuta ku lisää niitä bizepzcurlsseja niin saadaan tyttöjen päät kääntyyn :puntti:

Joku näpsäkkä tyttö yritti lähestyä baarissa. Nojailtiin kaverin kanssa totuttuun tapaan baaritiskiin ja toivottiin, että joku tyttö katsoisi edes päin. No sieltä tulikin kaukaa eräs muuan näpsäkkä tyttö kohdalle ja sanoi mulle puristellen:

"oho! Oot näköjään viihtynyt salilla" ja iski silmää. Samalla kuitenkin tokaisi " mutta kaveris on viihtynyt vähä enemmän "

Yritti lähestyä koko illan ja pikkutunneilla pyysi numeroakin.. Annoin, mutta annoin kaupungin paskimman kebabbilan numeron..

Höpöhöpö, ei tarvii olla niin epätoivoinen, että joka helvetin naikkoselle antaa. Kokeile joskus sanoa tylysti ei, se ilme/fiilis on sen arvoista. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Intissä alokaspalautteessa kehuttiin persettä ja viime viikolla työhaastattelussa kysyttiin että mitä teen vapaa-ajalla, koska oon kookkaan kokoinen herra. Kyllähän se vähän mieltä lämmitti, kun haastattelija ei itsekään ollut mikään suotuulen nussima vinkuheinä.

Varmaan saaduista kommenteista eniten mieltä lämmittävä on sellainen, kun samaan aikaan salilla ollut naishenkilö kysyi treenaanko kilpailumielessä tms, kun olen niin isossa/hyvässä kunnossa. Ja mieltä se lämmittää siksi, että kuulin jälkeenpäin tuon kysyjän itse kisaavan sm-tasolla jossain kehonrakennuksessa tai bodyfitnessissä tai mitä näitä on, eli tietää vähän mistä puhuu. Ja kovassa kunnossa neiti kyllä olikin, ikinä nähnyt lähellekään sellaista selkää kenelläkään mimmillä.

Pyysin äidiltä mittanauhaa kun piti housuja mitata nii keskustelu meni:

M: Mis meil on mittanauha?
Ä: Kui? Mittaileks sä hauistas?(Ja räkätti päälle)
M: :face:

Tänään tuli kommenttia, että mulla on alkanut olkapäät kääntymään eteen kun ihmettelin meidän salin omistajalle, että rintalihaksia kiristää maastavedossa. Varmaan tolla mun 4xviikkoon penkki venakko-ohjelmalla on jotain osuutta asiaan..

Lähiaikoina tullut myös ihan positiivista palautetta: kaveri ja mun avopuoliso sanoivat molemmat, että on yläkroppaan on tullut lihasta ja maha on pienentynyt selvästi(paino täysin samassa kuitenkin). Tuo oli kyllä erittäin kiva kuulla kun kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavana on järkyttävän vaikea saada rasvaa/nestettä pois.

Pieni yliannos päivittäin thyroxinia, niin lähtee rasva sulaan

Mulla on Thyroxin lääkitys, mutta lääkäri ei halua lisätä annosta ja en oikein uskalla mutulla itse päättää sitä. Tällä hetkellä tuo poistaa vaan sen ylenmääräisen väsymyksen, mutta ei korjaa aineenvaihduntaa.

Mulla on Thyroxin lääkitys, mutta lääkäri ei halua lisätä annosta ja en oikein uskalla mutulla itse päättää sitä. Tällä hetkellä tuo poistaa vaan sen ylenmääräisen väsymyksen, mutta ei korjaa aineenvaihduntaa.

T4 ei ainakaan kovin kummoinen ollut..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom