Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Tyttöystävä sanoo mua "pikkuseks" :( ja väittää et vaikka kuinka isoks bodaisin itteni nii kutsuis silti
Haistakaa te.... :D En usko, että kyse oli siitä, sillä sen verran ääntä tyttö pitäähommien aikana ja tyytyväisenä kiehnää siinä vieressä jälkeenpäin.
Kehonrakennusta jo vuosia harrastanut ja hyvässa kunnossa ollut frendi käveli kaverinsa kanssa kaupungilla ilman paitaa. Kundit käveli "päreet kainaloissa" ravintolan terassin ohi ja joku känninen huusi sieltä: "Hei tsiigatkaa, uimareita!!!". Kavereita nyppi kun niitä luultiin uimareiksi.
Joo'o, eilen tuli tiputtelua maanpinnalle, oltiin pelaamassa pöytäcurlingia ja siel mestassa on semmonen lyöntipeli, missä voi juntit mitellä voimiaan pienessä nousuhumalassa. No kaverit siinä sitä paukutteli ja oli mulle, et tule ny näyttämään miten tätä lyödään, johon heitin, että mä lyön, kuin tytöt ( paska tekniikka ja ties mitä, en osaa siis ) ja sitten kun kerran vaivauduin siihen lyömään niin kommentit oli "Ai noin vähän, miten noilla käsillä ja tolla salilla käymisellä voi saada noin vähän". Löin paikaltaan sut samat, kun kaikki muut vauhdin kanssa. Eiköhän toi ole tekniikasta kuitenkin kiinni, kun kattoo noita vapaaottelijoita ja kevyempiä nyrkkeilijöitä.
Legendaarinen lyöntivoima = nopeus * massa, ja käden massa ei edes höyhen-ja raskassarjalaisen välillä tulosta juuri muuta.
Kunhan muistaa että lyönnin voimakkuutta tarkastellaan osumakohdassa ja silloin kiihtyvyyteen (hidastuvuuteen) vaikuttaa alkunopeus, eli käden nopeus ennen osumaa. Nusnus.Ei, vaan Voima= Kiihtyyys * massa . Nusnus
Oli miten oli, lyöntivoimaan vaikuttaa käden nopeus, johon taas vaikuttaa käden alkukiihtyvyys ja tämä pilkunnussinta on turhaa. :D mutta kivaa