Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Haistakaa te.... :D En usko, että kyse oli siitä, sillä sen verran ääntä tyttö pitää :pano: hommien aikana ja tyytyväisenä kiehnää siinä vieressä jälkeenpäin.

Haistakaa te.... :D En usko, että kyse oli siitä, sillä sen verran ääntä tyttö pitää :pano: hommien aikana ja tyytyväisenä kiehnää siinä vieressä jälkeenpäin.

Ja Oscarit parhaasta naispääosasta on jaettu ;)

Kehonrakennusta jo vuosia harrastanut ja hyvässa kunnossa ollut frendi käveli kaverinsa kanssa kaupungilla ilman paitaa. Kundit käveli "päreet kainaloissa" ravintolan terassin ohi ja joku känninen huusi sieltä: "Hei tsiigatkaa, uimareita!!!". Kavereita nyppi kun niitä luultiin uimareiksi.

Kehonrakennusta jo vuosia harrastanut ja hyvässa kunnossa ollut frendi käveli kaverinsa kanssa kaupungilla ilman paitaa. Kundit käveli "päreet kainaloissa" ravintolan terassin ohi ja joku känninen huusi sieltä: "Hei tsiigatkaa, uimareita!!!". Kavereita nyppi kun niitä luultiin uimareiksi.

Uimarit on kyniksii.

Tänään oli taas näitä mummojen kommentteja päivä. Yksi mukava mummeli treenailee suht aktiivisesti samalla salilla ja käy kanssa päivällä niin ollaan 1-2 kertaa viikossa samaan aikaan.

Tein siinä prässiä ensin. Ja perään SJMV:tä. Mummeli siihen pysähtyi ja ensin että "häiritteekö sua jos minä kattelen kun nostat noita raskaita painoja", minä siihen että "eipähän tuo häiritte, ei tässä kesken sarjan näe mitään mitä ympärillä tapahtuu". Sitten se kohta "Sä oot hoikassa kunnossa kun yleensä nuot voimakkaat on niitä pulleroita". Sitten tuli jotain "nuoret vahvat miehet on tällaisen vanhan mummelin silmänilo, ihan tässä itsekin piristyy treenaamaan".

Jotain ois ehkä häirinnyt, minua lähinnä hymyilytti kun se on jotenkin herttainen tapaus.

Tuosta Timban viestistä tuli mieleen kun joskus piti mummolasta hakea muistaakseni pesukone tai joku vastaava perävaunun kyytiin. Mummo tuli vastaan ja sanoi lennokkaasti "Nonniin, nyt tuli bodia! Kyllä pesukone nousee!" :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
oltiin saunomassa nii heti ku riisuin paidan pois muut sano et kyl tosimiehellä pitää olla kaljamaha... en näköjään oo tosimies:D

"No on kyllä lihasta vatsassa, vähän on tosin läskiä päällä, vai onks toi löysää nahkaa? ja ompas iso napakoru, hyi kamala" (kaverin kommentti keskivartalostani)
"Lisää kuvia! Mä nään vaan facen profiilikuvan missä näkyy selkälihaksia ja ton yhen missä on rikkinäinen kenkä mutta kyl mä noiden perusteella lähtisin treffeille" (joku kaverinpoikaystävänkaveri joka vakoili mua facessa, sille näky vaan profiilikuva + kuva rikkinäisestä kengästä johon mut on merkattu)

Joo'o, eilen tuli tiputtelua maanpinnalle, oltiin pelaamassa pöytäcurlingia ja siel mestassa on semmonen lyöntipeli, missä voi juntit mitellä voimiaan pienessä nousuhumalassa. No kaverit siinä sitä paukutteli ja oli mulle, et tule ny näyttämään miten tätä lyödään, johon heitin, että mä lyön, kuin tytöt ( paska tekniikka ja ties mitä, en osaa siis ) ja sitten kun kerran vaivauduin siihen lyömään niin kommentit oli "Ai noin vähän, miten noilla käsillä ja tolla salilla käymisellä voi saada noin vähän". Löin paikaltaan sut samat, kun kaikki muut vauhdin kanssa. Eiköhän toi ole tekniikasta kuitenkin kiinni, kun kattoo noita vapaaottelijoita ja kevyempiä nyrkkeilijöitä.

Joo'o, eilen tuli tiputtelua maanpinnalle, oltiin pelaamassa pöytäcurlingia ja siel mestassa on semmonen lyöntipeli, missä voi juntit mitellä voimiaan pienessä nousuhumalassa. No kaverit siinä sitä paukutteli ja oli mulle, et tule ny näyttämään miten tätä lyödään, johon heitin, että mä lyön, kuin tytöt ( paska tekniikka ja ties mitä, en osaa siis ) ja sitten kun kerran vaivauduin siihen lyömään niin kommentit oli "Ai noin vähän, miten noilla käsillä ja tolla salilla käymisellä voi saada noin vähän". Löin paikaltaan sut samat, kun kaikki muut vauhdin kanssa. Eiköhän toi ole tekniikasta kuitenkin kiinni, kun kattoo noita vapaaottelijoita ja kevyempiä nyrkkeilijöitä.

Legendaarinen lyöntivoima = nopeus * massa, ja käden massa ei edes höyhen-ja raskassarjalaisen välillä tulosta juuri muuta.

Ei, vaan Voima= Kiihtyyys * massa . Nusnus
Kunhan muistaa että lyönnin voimakkuutta tarkastellaan osumakohdassa ja silloin kiihtyvyyteen (hidastuvuuteen) vaikuttaa alkunopeus, eli käden nopeus ennen osumaa. Nusnus.
Oli miten oli, lyöntivoimaan vaikuttaa käden nopeus, johon taas vaikuttaa käden alkukiihtyvyys ja tämä pilkunnussinta on turhaa. :D mutta kivaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom