Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vetelin prässissä ja reiden lähentäjiä tehnyt pappa alko juttelemaan.

Pappa: Paljonko sulla oikein on rautaa koneessa?
Minä: 290kg
Pappa: Herranen aika sentää! Todella vahvat jalat sulla ainakin on, ku nostelet niin suuren määrän monta kertaa kuin tyhjää vain.
Minä: *vaivautunut hymähdys ja jotain mutinaa* (en koskaan oo osannu ottaa kehuja vastaan)

Vetelin prässissä ja reiden lähentäjiä tehnyt pappa alko juttelemaan.

Pappa: Paljonko sulla oikein on rautaa koneessa?
Minä: 290kg
Pappa: Herranen aika sentää! Todella vahvat jalat sulla ainakin on, ku nostelet niin suuren määrän monta kertaa kuin tyhjää vain.
Minä: *vaivautunut hymähdys ja jotain mutinaa* (en koskaan oo osannu ottaa kehuja vastaan)
papan pitäis nähä ronnien jalkarässifilminpätkä :wtf:

Ärrän myyjä tänään "harrastax jotain urheilua?" Ai miten niin? "Katoin vaan noita sun pohkeitas".

En nyt tiiä kuin huomautuksia nää on, mutta;

Tossa yhtenä päivänä aamulenkillä joku pappa huuteli jotain ja näytti peukkua, nappasin kuulokkeen pois korvasta ja kuulin vaan "...että on hyvännäköstä menoa tuo sinun liikkuminen". Näppärästi väläytin vaan nättiä hymyä ja jatkoin matkaa kun pappa jäi jatkamaan juttua :D

Ja äsken siemailin palkkaria semisti hikisenä treenivaatteissa ja kipitin bussille kun oli kiire kotia suihkuu ja syömää niiiin joku taputti mua olalle. Taas oli napit korvissa joten säpsähdin aika perkeleesti, käännyin, ja selän takana seiso sellanen valtavan kokonen manne joka mutis jotain, huusin että MITÄÄÄÄHHHH ja tajusin vast sit ottaa kuulokkeen pois edes toisesta korvasta. Sit se tokas että "Sää oot hiano nainen!" Huikkasin vaa "Kiitos" ja jatkoin matkaa. Oli astetta koomisempi tilanne, ei kuulosta enää ees hauskalle, mut kikattelin yksinää bussissa koko kotimatkan, hhhaa :D

Näitä ihme huutelijoita ja pysäyttelijöitä on ollu useempiki tässä lähiaikoina, nää nyt on ainoot mitkä muistan kunnolla. Muutamat kerrat aamulenkillä on tullu noita vanhoja pappoja jotka näyttää peukkua tai huutelee että "hyvä lenkkisää" tai "aikanen lintu madon nappaa" heh heh ja mä ku oon koko ajan ajatellu että Tamperelaiset on helvetin sulkeutuneita ja juroja :D

Viimeisen kahden viikon saldo pääosin hyvä:
Työkaveri:"Auta sää, kun sulla on niin leveet hartiat."
Työkaveri 2:"Kilpailetko sä vai ihan harrastusmielessä vaan?"
Salilla:"Sähän olet oikea voimamies."

Mutta täti sitten viikonloppuna palautti mut maan pinnalle, kun olin valmistujaisjuhlissa puku päällä:"Kauhea toi dieetti, sähän oot ihan riutuneen näköinen!"
Ja naispuolinen työkaveri vielä, kun vetelin dieettisafkaa:"Meinaatko kuihduttaa itsesi olemattomiin."

Eli miespuolisilta kommentit hyviä, naispuolisilta eivät, mitenköhän tähän suhtautua? Hmm...Kyllähän miehet tietää tällaset jutut paremmin. ;)

Kolmevuotias veljentyttö piristi kyllä päivääni sanomalla että "Oletpa sinä Berlioz vahva". Tämä tietysti hieman myös huvitti, sillä kannoin silloin pahvilaatikkoa jossa oli vain ehkä kolme kiloa tavaraa, mutta kehu se oli silti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Sun on pakko tulla kun sä oot meistä vahvin", sano yks viidestä pojasta kenen kanssa olin lähdössä purkutalkoisiin. Ja mä oon siis tyttö.

"Sun on pakko tulla kun sä oot meistä vahvin", sano yks viidestä pojasta kenen kanssa olin lähdössä purkutalkoisiin. Ja mä oon siis tyttö.

:D Tää oli kyllä hyvä.

Mulle tossa toissapäivänä kaveri heitti, että "Vähän sä näytät isolta, et eihän susta mitään kukkakeppiä tullutkaan". Mikä oli sinällään mukava kommentti, koska kyseisen kaverin kanssa oli juttua noin 5kk sitten, kun aloin diettaamaan, että tähtään suunilleen samanpainokseksi mitä hän on eli luokkaa ~70kg, milloin hän sanoi, että etkai sä halua tulla samanlaiseksi kukkakepiksi kuin hän.

"Vittu!" Sanoi kaveri kun tiputin sohvalta koulussa :D Tiputus kyll tapahtui sohvaa nostamalla. Sohva siis on sellanen 3 tyynyinen nahkasohva ja siinä istu 3 lähemmäs 2 metristä poikaa...

"Mihin sä noi kaikki ruuat oikein tunget?" Isä tokaisi tämän, kun söin ennen shoppailemaan lähtöä ja tarkoituksena oli mennä ostosten jälkeen pizzalle.

"Kyl tossa ja tossa on tollasii möykkyjä", tyttöystävä vastasi, kun voivottelin jalkojen pienuutta.

Salilla... "Teetkö noilla painoilla?" johon vähän ujosti häpeillen vastasin "kyllä...kun en mä oikein suuremmilla jaksa tehdä näitä viimeisiä sarjoja."
Tein sarjan ja mies kysyi "Monta meni?", "Noh, kympin mä noilla sain... että kai tuohon voisi vähän lisää laittaa"
Mies: "No ei hitto, mun pitää lyödä kyllä lisää rautaa kun tuo painojen ero on muuten liian vähän kun sä oot vaan tuollainen pieni tyttö" :D

Vanha koulukaverini johon törmäsin kaupassa ja jota en ollut nähnyt 10 vuoteen:

Se: Moro!
Mä: No terve, long time no see!!
Se: Joo.. Tota... Mitä v***ua sä oot vetäny?
Mä: hmm.. Ai miten niin? Selvinpäin olen.
Se: Eiku mä meinasin että miten helvetissä susta on tullu ton kokonen? Mitä oot vetäny?
Mä: heh. Kanaa! ;)

....okei.. mä huijasin sitä, mut anyway! :P

En varmaan ainut kenelle käynyt tänään tälleen:

Kummisedän lapsen ylioppilas juhlat olivat tänään ja oli pitkästä aikaa käyttöä puvun takille ja yllätysyllätys se oli hieman pienehkö... Kummisetä sitten kysyi perillä, että "Eikö miehellä ole varaa ostaa edes kunnon takkia kun tuo repeää vielä tänään" Eipä takki kyllä revennyt, mutta positiivinen huomautus tuo oli ^^

"Kundilla on vitun isot pohkeet. Pelaatsä sitä Litmasen lajia?" :hyper: futarit ja niiden pohkeet...

"Vitun mätäri"

Tämmöttejä viime aikoina..

Mulle ei oo tähän mennessä paljon kommenttia tullut, mitä nyt lähinnä negatiivista/sarkastista.
Eilen kuitenki kaveri käski näyttää haukat kun puhuttii reenaamisesta (koitin saaha kaveria alkaa reenaa mun kans salilla) ja totes yllättäen: "On sulla kyllä nuo lihakset kasvanu nopiaa." Toine lisäs:" Joo muistan ko olit talvella vielä samanlaine siima ko minäki" Kyllähän tuo mieltä lämmittää, kun itse ei sitä tulosta huomaa/ kehtaa myöntää niin helposti. Totesin kyllä siihen vaa että en kyllä omasta mielestä oo kasvanu vielä oikee mihinkää.

Suositut

Back
Ylös Bottom