Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Miks teen mun elämästä aina niin mielettömän kiireistä ja varsinkin viikonlopuista?

Viikolla töissä/opiskeluissa 12-15h päivä, viikonloppuisin pitäisi keretä tapaamaan mun kaikkia kavereita tasapuolisesti ja joskus olisi kiva tavata uusiakin ihmisiä. Miks pitää olla niin hiton sosiaalinen ja ei osaa sanoa ei millekään?

Tiedän mitä tarkoitat, mulla syö duuni/lopputyö viikonlopustakin tyyliin 5-8h /pv, kaikki sosiaalinen elämä onkin aikalailla sitten pois nukkumisesta. Olis kiva nukkua sellanen 8-9h, mut jää aikalailla sinne 5-7h pintaan. Päätin, et kun dietti loppuu ja alkaa pienet plussat niin saa sosiaalinen elämä iltaisin loppua ja uni mennä 1. sijalle. Tosin tässä vaiheessa pitäis olla lopputyökin valmiina niin jää päivisin varmaan enemmän aikaa.

Lasten jutut jatkuu. Eilen oltiin perheen kanssa saunassa, vanhemman pojan (6 vuotias) kanssa oltin saunasta jäähyllä. Poika siinä että iskä, sulla on isot tissit. Minä että jaa, vai että sellasta tuumailit. No poika lähti ensin sisälle saunaan takaisin ja siellä sitten äitille, iskällä on isot tissit. Äiti jotain että joo, iskä reenailee salilla ja sillä on isommat tissit kun äidillä. Poika siihen jotain kommentoi, mitä en kuullut enää.
Miesystävän poitsu kans isoäidillään todennut että iskällä on rintalihakset ja nännit, herhillä on rintalihakset ja tissit. :D

Pukuostoksilla myyjä alkoi valittelemaan ettei tiedä onko sopivan mallisia pukuja meikäläiselle. Ihmettelin sitten ääneen että eihän ne hartiat niin leveät ole. Onneksi myyjä sitten tarkensi että tarkoitti leveää perääni. Tuli kyllä melko :david: fiilis.

Työkaveri: 'Joo mä ilmotin sut sinne salin-vahvin kisaan', Minä: Älä hitossa, nehä nauraa mut pois sieltä'. Työkaveri: 'Juu ne(osaanottajat) on semmosia +125kg nallekarhuja, munki tulokset syötäisiin aamupalaksi' :D

Viimeaikoina naiset on alkanu puristella mun käsivarsia jatkuvasti. Eikä ne ole mitään nopeita kouraisuja vaan nämä puristelemiset käyvät melkeinpä hieronnasta (Y) Tuntuu, että olen naisille vain jonkinlainen seksiobjekti, jonka pitää jännittää hauiksia kun käsketään... Ei kyllä haittaa yhtään! :haart:

Tässä ois nyt sitten taas näitä lasten suusta kuultuja. Eli meidän nuorempi nelivuotias vauhdissa.

Ollaan siis kipeenä koko perhe, makoiltiin päivällä tuossa sängyssä kuumeisenä. Poika sitten nappas kaksin kourin mun selkänahasta kiinni. Nyki siinä aikansa ja sanoi että iskä sussa on ainakin sata läskikohtaa selässä. Minä, että kiitti vaan poikani, niin minäkin rakastan sinua.

Meillä 5-vuotias tyttönen tokaisi eräänä aamuna, "Mikset osta niitä laihdutusjuomia." Minä ihan moilasena, että mistä tämä keskustelu alkoi, koska olen ainaki yrittänyt pitää pääni kiinni kroppamielikuvista lasten kuullen, ettei siirry asennevamma perillisille.

Tämä laskettaneen tänne. Kävin tuossa lenkillä ja juoksinkin sellasta vauhtia että meinas tulla keuhkot pihalle (juoksin Cooperin). Takaa rinnalle ajaa pyörällä arviolta 60-vuotias mies kuka kommentoi seuraavaa:

-Säähän juokset ku mikäki gaselli! Et taida ensimmäistä kertaa olla juoksemassa. Suthan pitäis laittaa maratonille, ei siellä montaa kärjessä edellä olis.

Vastailin sen minkä läähätykseltäni pystyin. Ihan hauska tapaus ja tuli hyvä mieli :D

Noh, Turkissa lomaillessahan sitä kommenttia tuli, karvakäsiltä ja emännän puolen sukulaisilta.

"Big man, big beer." - Tarjoilija hotellin allasbaarissa
"So you do wrestling? No? MMA? No? Ah, powerlifting?" - Myyntitykki jossain rääsykaupassa
"Your appetite.. Just crazy." - Emännän siskon ranskalainen mies aamupalalla(joka kuului tietenkin matkan hintaan)
"Jätemylly pyörimään!" - Emännän toinen sisko antoi mulle kersojensa osittain syödyt isot ateriat, kun ei viittinyt hukkaankaan heittää
"Vastahan sää söit!" - Emäntä ihmetteli kun tuumin ääneen että voisi hakea parit kebabrullat hotellille
"Taasko sä meet paskalle?!" - Emäntä taas, se ei ole vieläkään tottunut siihen että käyn kotonakin kolmesti päivässä paskalla.
"Rock? Seriously man? I get a headache!" - Ei nyt punttailuun liittyvä, mutta huvittava. Tarjoilija hotellin baarissa kävi kommentoimassa kun pyysin että laittavat Iron Maidenia soimaan, ja tottakai laittoivat. Samalla iso osa porukkaa lähti jatkamaan iltaa muualle. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Matkalla heittämään frisbeetä kaverin kanssa bussikuski sanoi: Ota hetki ni mina ava molemma ovet jotta mahtu

Myöhemmin sitten paikan päällä kaveri sanoi, että: Älä aliarvioi voimaasi ku en jaksa lähteä hakemaan tuota.

Kyllä nuo aika hyvin nosti mieltä

"Tappajan näköinen korsto!" .. Että oli hauskaa :D

'Joo nää kaks bodaria on syönyt niin tusti. 6kpl kananmunaa, 1 rahka&raejuustopurkki ynms'. Näin vastasi isoveljeni äitini soittoon joka kyseli meidän toisten veljesten kuulumisia :D

'Seuraavana jouluna, otat kinkkua mukaan kun meet treenmaan' Työkaveri letkautti tälläisen :D (luulenpa että viittas, että oon niin hirmmusen laiha että tartteis syödä enemmän ;)

'Oikee asenne' kun muotoilin että kehonrakennus ei ole minulle harrastus vaan jotain suurempaa josta elämäniloni/matkani saan :)

Työkaveri: 'Joo mä ilmotin sut sinne salin-vahvin kisaan', Minä: Älä hitossa, nehä nauraa mut pois sieltä'. Työkaveri: 'Juu ne(osaanottajat) on semmosia +125kg nallekarhuja, munki tulokset syötäisiin aamupalaksi' :D

Työkaveri: 'Mää soitan Bull:ille että sääkin oot tulossa' :D

'Hulluje hommaa tollane' kun sepittelin työkaverille mitä vaatii itte bodaus :D

eerjo1:llä on kyllä parhaat huomautukset.

Käyn yleesä porukoilla pari kertaa viikossa syömässä niin äiti sano että etkö sä kotona syö mitään?

Ja vielä tänä vuonna painoa tullut 3-4 kiloa lisää :)

niin ja sitten "voi kauhia kun noi sun käsivarret on ohuet". No onneksi gymlockista oppi forkkujen treenausta ;)

"Sä näytät urheilulliselta tänään". Koulussa sano yks kaveri. Hmm.. miltähän mä näytän sitten kaikkina muina päivinä?

Sattui äsken salin ryhmäliikuntatunnilla. Oli ekaa kertaa uusi ohjelma käytössä, paljon porukkaa paikalla ja pientä normi sähellystä siinä. Tunnin loppupuolella pidin juomataukoa kun vanhempi rouva tulee siihen viereen ja sanoo että "saako kysyä, missä olet oikein oppinut tämän uuden ohjelman etukäteen ennen meitä muita"?? Vähän hämmästyneenä vastasin, että en missään, tämä on mulle eka kerta siinä missä kaikille muillekin. Rouva tuijotti mua hetken ja tokaisi sitten - ei tuo kyllä ihan siltä näytä! :D Ja koko lopputunnin ajan mulkoili mua epäluuloisesti takarivistä, ilmeisesti oli päättäänyt että mä jotenkin huijaan. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom