Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sattui äsken salin ryhmäliikuntatunnilla. Oli ekaa kertaa uusi ohjelma käytössä, paljon porukkaa paikalla ja pientä normi sähellystä siinä. Tunnin loppupuolella pidin juomataukoa kun vanhempi rouva tulee siihen viereen ja sanoo että "saako kysyä, missä olet oikein oppinut tämän uuden ohjelman etukäteen ennen meitä muita"?? Vähän hämmästyneenä vastasin, että en missään, tämä on mulle eka kerta siinä missä kaikille muillekin. Rouva tuijotti mua hetken ja tokaisi sitten - ei tuo kyllä ihan siltä näytä! :D Ja koko lopputunnin ajan mulkoili mua epäluuloisesti takarivistä, ilmeisesti oli päättäänyt että mä jotenkin huijaan. :D
Mulle on käyny tää sama joskus, mut kysyjä oli tunnin ohjaaja. :wtf: Kesken jonkun liikesarjan näyttämisen ohjaaja jääty paikalleen, tuijotti mua silmät renkaina peilistä ja karjas "MILLÄ SALILLA ON ALETTU VETÄÄ TÄTÄ OHJELMAA ETUKÄTEEN!!!!!". Ei millään, kai... Ilmeisesti aika tarkkaan säänneltyä puuhaa tuo uuden ohjelman käyttöönotto lisenssitunneilla.

Kuulostaa aika helvetin vakavalta touhulta nuo ryhmäliikunnat.

Heh, ne on. Itekki käyn kahvakuulaamassa ryhmäliikuntatunneilla ja nää 4-8kg:lla treenaajat tuumaa miun 24kg ja 32kg kuulista vaan, että "no helppohan se siun on ku oot mies". Niin kai sit, mut hapottaa ihan perkeleesti heiluu noilla 45min :D Sitä ei vaan voi näyttää.

Kuulostaa aika helvetin vakavalta touhulta nuo ryhmäliikunnat.

Se muuten on joillekin hyvin vakavaa... Huvittaa kun nää rouvat aina asettuu samoille paikoille, jokaisella on oma suosikki kohtansa missä haluavat olla joka kerta, sitten jos vahingossa sattuu menemään siihen "varatulle paikalle" niin saa mulkoiluja osakseen. :D Yleensä menen sinne missä on tilaa ja annan tätien mulkoilla rauhassa, usemmiten sitä tilaa on eniten eturivissä sillä takarivistä nämä akat voivat paremmin kontrolloida koko tilannetta ja kertyä sinne juoruamaan keskenään. :D Ei toki kaikki tunneilla kävijät ole noita ärsyttäviä rouvia, onneksi, mukavaa treeniseuraakin voi löytää ja todella kovaa treenaavia myös.

Viereinen ala-aste tulee syömään meidän lukion ruokalaan. No tänään taas oli ihan suht hyvää mättöä (jauheliha-makaroni vuoka) niin jotkut pikku pojat ihmettelivät mun annoskokoa :D Kuului vaa: "Kattokaa ton pojan annosta". "Vähän se syö paljon." jne. No en saanutkaan siihen kasaan kuin about kilon sitä safkaa plus puol kiloa porkkanaraastetta, tartteis isommat lautaset, mutta bulkilla on kiva olla ^^ Ois pitäny sanoa pojille, että täytyy syödä, jotta kasvaa isoks ja näyttää siihen perään hauista...

autokortin ajokoetta olin tekees, kokeen päätteeks se muija sano et pidän tangosta kiinni ku ois posliinia, autokoulun opettaja sanos sit sihe välii et mitä vittua, jätkäl on tollanen hanska, pidä nyt poika kunnolla kiinni.

Päiväkodista läpsia tuli käymään mun duunipaikalle ja yksi noin neljävuotias poika tuli kysymään totisena multa: "oletko sä swartsennekkeri"? Johon vastasin että olen sen veli Rudolf. Nassikka juoksi toisten pilttien luo ja kertoi innoissaan että tuo mies on swartsennekkerin veli.

Salilla oli noin nelivuotias poika joka kysyi multa: "oletko sä vahva". Vastasin että en oikein tiedä, johon poika vastasi kysymällä: jaksatko sä nostaa ton kukan ja näytti sormellaan salilla olevaa Jukka-palmua. Erikoinen voimatesti salilla.

Kerran yks pikkutyttö ihmetteli: "miksi sun kädet on noin lihavat"?

Aloitin treenaamisen 17-vuotiaana 70-luvulla salilla jossa oli vain painon- ja voimanostajia. Olin tekemässä salilla hauiskääntöä ja yksi maajoukkuetason painonnostaja tuli viereen ja sanoi: "kundi tekee kulissiliikettä".

Lisäys vakiosanavarastoon.

Yks tuttu painonnostaja oli Rönnin kisoissa nostamassa. Tempausnostossa painot jäi yläasennossa pahasti liian eteen ja se yritti korjata tilanteen ottamalla askelia eteen päin, mutta ei onnistunut korjaamaan asentoa ja huusi edessä pöydän takana oleville tuomareille; "PAINUKAA VITTUUN, TÄÄLTÄ TULLAAN". Tuomarit ehti alta pois ennen kuin painot törmasi pöytään.

Espoon Otaniemessä treenasi 70-luvulla yksi kaveri josta kuulin monia legendaarisia juttuja. Kerran se kysyi salin pitäjältä - taisi olla Aroniemen Ville - "voisinko mä tulla huomenna salille ennen kuin sali avataan". Salin pitäjä ihmetteli syytä niin tää kaveri oli vastannut: "että mä ehdin ottaa mun kyykkytreenit". Tää kaveri oli tunnettu siitä että sen kyykkytreenit kesti useita tunteja. Lattialla oli kuulemma hikilammikko kun se otti 100-toiston sarjoja. Kaverin lempinimi oli Jalka-Mononen.

Sama kaveri treenas niskalihaksia saksalainen ensimmäisen maailmansodan aikainen kypärä päässä. Siinä kyrpärässä oli joku piikki mihin se oli laittanut painoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sama kaveri treenas niskalihaksia saksalainen ensimmäisen maailmansodan aikainen kypärä päässä. Siinä kyrpärässä oli joku piikki mihin se oli laittanut painoja.

No tässä on miehinen tyyli treenata niskaa! Nyt tuli hirveä hinku hommata jostain tuollainen kypärä. :D

Päiväkodista läpsia tuli käymään mun duunipaikalle ja yksi noin neljävuotias poika tuli kysymään totisena multa: "oletko sä swartsennekkeri"? Johon vastasin että olen sen veli Rudolf. Nassikka juoksi toisten pilttien luo ja kertoi innoissaan että tuo mies on swartsennekkerin veli.

Salilla oli noin nelivuotias poika joka kysyi multa: "oletko sä vahva". Vastasin että en oikein tiedä, johon poika vastasi kysymällä: jaksatko sä nostaa ton kukan ja näytti sormellaan salilla olevaa Jukka-palmua. Erikoinen voimatesti salilla.

Kerran yks pikkutyttö ihmetteli: "miksi sun kädet on noin lihavat"?

Aloitin treenaamisen 17-vuotiaana 70-luvulla salilla jossa oli vain painon- ja voimanostajia. Olin tekemässä salilla hauiskääntöä ja yksi maajoukkuetason painonnostaja tuli viereen ja sanoi: "kundi tekee kulissiliikettä".

Tuli oikeasti ihan vedet silmiin hykerrellessä näille, kulissiliikkeelle varsinkin :hyper: Ja lasten huomautukset on vaan aina niin kovia, tällä kertaa sitä luokkaa että tekee itsekin mieli ruveta bodaamaan että saa tuollaista respektiä ja kuulla noin hyviä juttuja :puntti:

"-Nyt et saa kyllä töissä hikoilla pariin päivään" -Shoitaja
"-Mie teen aina kaikkeni, etten töissä hikoilis(kontrollialalla)" -Wilmo
"-...vaik eihä tommosella kropalla tarvii ku sanoa, niin kaikki tekee just niinku haluut niitten tekevän ;)" -Shoitaja
Pelimiehenä vastasin tietysti kääntämällä katseen lattialaattoihin ja hymähtämällä.

Yks päivä menin kotiin ja naapurin papparainen oli ovensa eessä nortilla:
"-senjasen asunnon mummo tuli valittamaan siun moottoripyörän parkkeerauksesta(kieltämättä se oli vähän miten sattu jäämää, koko parkkipaikka remontissa ja siihen ei saa ajaa)" -Papparainen
"-no miksei se miulle tullu suoraan valittamaa vaa siuta häiritsi sillä?" -Wilmo
"-ei se vissii uskaltanu siulle ku oot niin iso" -Papparainen
...right, alle 80kg kynis. Tosin oon kalju, joten ymmärrän terveen kuolemanpelon vanhuksilla.

"Kuukauden paksuin sarveiskalvo", sanoi lääkäri LASIK-leikkauksen esitarkastuksessa. Vähän jäi kyllä kaivelemaan, kun kaksi veljeä oli käynyt samalla lekurilla ja oli molemmille sanonut samoin..

Parikymmentä vuotta sitten mun vaimoa huvitti kun mun mutsi käytti minusta nimitystä "pikkupoika" vaikka olin silloin kovassa kondiksessa ja aika iso (185cm/120).Vaimo luuli aluksi että se oli ironiaa.

Mutta kun se näki ekan kerran mun broidin joka ei ollut kovin pitkä (194cm), mutta karmeat lihasmassat ja paino 145kg, niin vaimo totesi vakavana:"nyt mä ymmärrän miksi sua sanotaan "pikkupojaksi".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom