Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuli tossa yks ilta käytyä töitten jälkeen oluella työkaverin kanssa.
Nojailin semmoseen korkeeseen pyöreeseen pöytään kun nuori nainen tulee viereen ja sanoo moi.
Vastaan ja tyttö hymähtää havaitsi ilmeisesti sormuksen sormessa ja tuumaa että oot just sen näkönen kaveri minkä olisin vieny kotiin jos et olis ollu varattu ja jatkoi matkaa.
Hiukka veti hiljaseks siinä vaiheessa.

voima voidaan myös määrittää liikemäärän muutoksena eli F=dp/dt = dmv/dt
ja nopeuden aikaderivaatta on yhtä kuin kiihtyvyys, eli mikä oli tän sun postin pointti? Metallica selittikin jo loput

sain beachilla kommenttia naiselta, että mikä helvetti tota sun jalkaa vaivaa, ja osoitti jännittynyttä VMO:tani

" Viime kesänä sun selkä oli paljon leveämpi" .. WHAT ?!

Stockalla sovittamassa kauluspaitoja:

Myyjä1: "Hei Myyjä2, tulisitko auttamaan. Täällä on taas yksi tällainen paksukaulainen ja leveähartiainen, jolta puuttuu maha"

Töissä siinä yhtä hommaa tehtiin parin muun kaverin kanssa (työharjoittelu), niin yks työmies vähän matkan päästä huutaa mulle, että "hei tuuppas sinä raamikkaana ja riskinä sällinä vähän apuun kantamaan näitä tavaroita".

Töissä siinä yhtä hommaa tehtiin parin muun kaverin kanssa (työharjoittelu), niin yks työmies vähän matkan päästä huutaa mulle, että "hei tuuppas sinä raamikkaana ja riskinä sällinä vähän apuun kantamaan näitä tavaroita".
Toi alkaa hetken päästä vituttamaan kun aina huudetaan johonkin kantohommiin, ja sukulaiset/kaverit aina kysyy muuttoapua...

Ja kun ne eivät ymmärrä että ainakin meikäläisestä on paljon tavan pulliaista vähemmän apua niissä kantohommissa :D Aina saa varoa selkää ja olkapäitä, tai sitten on joku paikka hapoilla edellispäivän treeneistä.

Ja moni luulee, että jos on iso ja voimakas, niin kantohommat ois aina helpompia sillon. Eihän se näin ole, koska jonkun sementtisäkin kantaminen esimerkiksi voi käydä paljon helpommin jollakin normijampalla kuin isolla vahvalla kaverilla. Tekniikka ja kokemus ratkaisee, todettu on. Itse en ole tämä tarinan isovahva kaveri, vaan viime vuonna töissä minulle näin kerrottiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja kun ne eivät ymmärrä että ainakin meikäläisestä on paljon tavan pulliaista vähemmän apua niissä kantohommissa :D Aina saa varoa selkää ja olkapäitä, tai sitten on joku paikka hapoilla edellispäivän treeneistä.

Joo itellä tossa oli just vetävienpäivä takana joten ei se niin mukavaa loppujenlopuksi ollut :D

Olin pojan (6v)kanssa saunassa. Poitsu lähti ennen mua suihkuun ja oli kysynyt äidiltään et onko iskä sairas. Äitinsä oli tietty kysynyt et kuinka niin, ni poika selitti että ne putket käsissä on levinny jo jalkoihin ja mahaankin. Dietti siis toimii. :)

Ja moni luulee, että jos on iso ja voimakas, niin kantohommat ois aina helpompia sillon. Eihän se näin ole, koska jonkun sementtisäkin kantaminen esimerkiksi voi käydä paljon helpommin jollakin normijampalla kuin isolla vahvalla kaverilla. Tekniikka ja kokemus ratkaisee, todettu on. Itse en ole tämä tarinan isovahva kaveri, vaan viime vuonna töissä minulle näin kerrottiin.

Töissä se aina menee niin että se isokokoinen kaveri, eli pitkä ja lihava ikinä salilla käynytkään, on muka vahva ja saa kantaa ne tavarat, kun normimitoissa oleva kaksinkertaiset voimat omaava salijannu saa olla rauhassa. Näin onneksi tähän mennessä, kannattaa pitää itsensä kireässä (pienessä) kunnossa :)

Niih, ja yleensä happi loppuu aikasemmin isosta lihaksesta ja alkaa puutumaan.

Näin yhen jätkän salilla ketä en ollut vähään aikaan nähyt. Siinä hän sitten kysyi, että ootko laihtunut. Olin siinä ihan kikseissä että jes, näkyy jo ulospäin että oon dieetillä! Vastasin kuitenkin siihen että miten niin ni hän vastas että multa on kaikki lihat lähteny ja läskit jääny. Söi miestä aika paljon ..

Spurgu: hei kaveri
Minä: no mitä
Spurgu: Mitä hommia sää teet (olin työkamat päällä)
Minä: Peruskesäduunii, haravointtii yms....
Spurgu: Vittu mies on kaapin kokonen ja haravoi työkseen, mun mielestä susta on ihan mihin vaan.
Minä: jaa kiitos.
Spurgu: ei ois heittää kaljaa

Ja sit lähin käveleen :D.

Nyt viime aikoina on lämmittänyt et kaverit ja kaikki tutut on huomannu et oon dietillä ja kehuvat että näkee tuloksen. onhan tota jo 8kg tiputettu mut jos johonki -15kg pääsen niin sit vasta oon tyytyväinen :)

oisko 4kk ku viimeks nähny yhtä tuttua ja satuin olemaan ilman paitaa "huomaa kyllä et oot käyny salilla tai jotain.." "pullistunut" 5kk painoa tullut 9kg lisää. no ei kun enemmän siis treeniä!

Suositut

Back
Ylös Bottom