Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"Sie se tykkäät kyykkäämisestä, en oo siuta muualla nähny ku kyykkytelineellä täl salilla."

Ton sano vanhempi mies, eli automaattinen servaus. En ees tykkää kyykystä, mut kyykkään kolmesti viikossa.

"Ota sie tuo isompi pyyhe peffas alle ku sulla on niin iso perse." -Tänään saunassa kuultua 11 -vuotiaan pojan suusta.... Ohan tuota tullu joskus kyykättyä, ei käy kieltäminen.

Kai tää jonkinlainen huomautus oli. Tiburonin saarella ihmettelin, että millon tulee seuraava lautta, että pääsee maihin. Siihen paikalle pelmahtaa pari naista polkupyöriensä kera ihmettelemään samaa asiaa. Todetaan siinä, että aika suotuisaa ois jäädä jonottaa vaikka lautan tulemiseen on 2.5h aikaa, kun lautalle mahtuu vain rajallinen määrä pyöriä ja huhujen mukaan lautta täyttyy giantsin pelin takia.

Siinä koomaillessa toinen muija kiertää ovelasti seläntaakse ja hyökkää käsinensä allekirjoittaneen olemattomien rintalihojen kimppuun ja kouriessa tuumailee "oh wow, oh wow". Seuraavaksi kuorossa vaaditaan, että paita pois päältä. En nyt kuitenkaan siihen ala ja seuraavaksi on paidanalus käsiä täys :) (rasvaisa ja olematon) Sixpack hyväksyttiin ja lauttareissun jälkeen olin yhtä puhelinnnumeroa rikkaampi.

Siinä koomaillessa toinen muija kiertää ovelasti seläntaakse ja hyökkää käsinensä allekirjoittaneen olemattomien rintalihojen kimppuun ja kouriessa tuumailee "oh wow, oh wow". Seuraavaksi kuorossa vaaditaan, että paita pois päältä. En nyt kuitenkaan siihen ala ja seuraavaksi on paidanalus käsiä täys :) (rasvaisa ja olematon) Sixpack hyväksyttiin ja lauttareissun jälkeen olin yhtä puhelinnnumeroa rikkaampi.
Mä teen seuraavalla reissulla jollekkin naiselle noin niin katotaan toteutuuko tasa-arvo vai tuleeko poliisit paikalle.

'Joo nää kaks bodaria on syönyt niin tusti. 6kpl kananmunaa, 1 rahka&raejuustopurkki ynms'. Näin vastasi isoveljeni äitini soittoon joka kyseli meidän toisten veljesten kuulumisia :D

Parilta kaverilta tuli tossa tosi paljon kuittia eilisen ja tan paivan aikana. Ensiksi kun mentiin uimaan, niin yks kaveri sano ettei se kehtaa olla ilman paitaa, jos ma olen ilman paitaa. Seuraavaks, kun oltiin ostamassa vaatteita ja kattelin siin M-koon paitoja niin yks kaveri oli, et luuleks, etta noi mahtuu sulle, etta tarviit varmaan L... Sit tanaan yks kaveri oli, etta han rupeaa kaymaan mun kanssa kesalla salilla, etta ma voisin melkeen lopettaa jo siella kaymisen ja antaa hanelle vahan lihoja. Tan jalkeen kun mentiin ulos ja aattelin, etta yritan ottaa vahan aurinkoa, etta paasisin mun junttirusketuksesta eroon, niin taa rupeaa huumataan et "Ei ala ota paitaa pois, etta ei tarvi poseerata taalla". -_-

Totuuden nimissa pitaa sanoa, etta rupee pikku hiljaa ketuttamaan ainainen kommentointi. Tuntuu, etta omissa silmissa vaan pienenee ihan jarkyttavasti dietin edetessa, mutta eikohan tama korjaannu kun paasee taas syomaan vahan enemman.

Ja tosiaan oon kylla ihan olematon 173/74-75 jollain 15-17% rasvoilla... Etta en tieda onko taa ihan armotonta vittuilua vai pitaisiko noi kehut ottaa oikeasti kehuina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitkästä aikaa tuli oltua ihmisten ilmoilla viikonloppuna.
Mua vastaan tuli joku miesjoukko (päissään), joista viimeisenä kulkenut pysähtyi kysymään multa jotain ihan diibadaabaa (tyyliin suuntaa jonnekin tms arkipäiväistä) kun tuon joku kaveri huusi sille "Herranen aika, kato nyt vähän millaselle naiselle puhut, kato sen käsiä, sehän vetää sua kohta turpaan!". Se mies tuntui vähän hämmentyvän (mua enemmän) ja vastasi kaverilleen että ihan ystävällisesti vain kysyi jotain.

'Seuraavana jouluna, otat kinkkua mukaan kun meet treenmaan' Työkaveri letkautti tälläisen :D (luulenpa että viittas, että oon niin hirmmusen laiha että tartteis syödä enemmän ;)

Lasten jutut jatkuu. Eilen oltiin perheen kanssa saunassa, vanhemman pojan (6 vuotias) kanssa oltin saunasta jäähyllä. Poika siinä että iskä, sulla on isot tissit. Minä että jaa, vai että sellasta tuumailit. No poika lähti ensin sisälle saunaan takaisin ja siellä sitten äitille, iskällä on isot tissit. Äiti jotain että joo, iskä reenailee salilla ja sillä on isommat tissit kun äidillä. Poika siihen jotain kommentoi, mitä en kuullut enää.

Omasta mielestä tuo rinta sieltä paskimmasta päästä, että ei se lasten suusta kuultu kai aina koko totuus ole. Parempi kommentti tuo silti kuin nuoremman selkäläskijutut.

Miks teen mun elämästä aina niin mielettömän kiireistä ja varsinkin viikonlopuista?

Viikolla töissä/opiskeluissa 12-15h päivä, viikonloppuisin pitäisi keretä tapaamaan mun kaikkia kavereita tasapuolisesti ja joskus olisi kiva tavata uusiakin ihmisiä. Miks pitää olla niin hiton sosiaalinen ja ei osaa sanoa ei millekään?

''Miten sää jaksat?'' Toi on varmaan se yleisin reaktio, jos joku alkaa kyseleen mun treeneistä. Isä osaa aina palautella maanpinnalle kivasti, tarttuu hauikseen kiinni ja sanoo että terve mies, ei patin pattia missään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom