Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Salikaverin mukaan oon pienentynyt dietillä niin paljon, että sen pitää ruveta rääkkäämään mua oikeen kunnolla, kun aletaan käymään yhdessä taas tossa parin kuukauden päästä salilla <3 Lämmittää mieltä, että dietti toimii, mutta kyllä sitä itseäkin välillä vituttaa katsoa peilistä, kun paino tippunut 82->75 niin tuntuu kovin pieneltä ja vielä pitäis pari kiloa dietata pois :(

" Möykky"

Tänään fudiskentällä kuultua: "Ei tää mikään punttis ole!".. "hei, nro. 21 käy vähemmän salilla"... "oottekste jotain lätkäpelaajia?"
Okei, myönnetään että puolet vastustajista oli tuolta lähi-idän suunnilta, ja ne tunnetusti mussuttaa joka asiasta :D

Tänään fudiskentällä kuultua: "Ei tää mikään punttis ole!".. "hei, nro. 21 käy vähemmän salilla"... "oottekste jotain lätkäpelaajia?"
Okei, myönnetään että puolet vastustajista oli tuolta lähi-idän suunnilta, ja ne tunnetusti mussuttaa joka asiasta :D

Takaisin voi aina heittää: "Oletko lihonnut vai onko sulla ton paidan alla pommiliivit?"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tääl turkis on kyl saanu kuulla koko ajan jotaa "you are very big" tai "ooo ramboo!" vaikkei mikää iso ole :D tosin suurin osa turkkilaisist on tosi pienii, et joku joka on vähäkii treenannu nii kehui satelee..

Eilen illalla sain tietää eräältä neitokaiselta (jonka perseestä huomasi, että siideri on maistunut), että vain nössöt käyttävät lisäravinteita eli "paskaa". Palkkarin sijasta treenin jälkeen pitäisi kuulemma juosta aina palauttava lenkki! Tämän tiedon jälkeen tuntui, että pää räjähtää...

Eräänä kesänä jonotettiin tyttöporukalla yökerhoon (aika harvakseltaan ulkoilen nykyään, eli extreme kokemus), minulla oli joku hihaton ja selätön hepene päällä. Yht'äkkiä takaamme kuulu humalainen: "Hitto mitkä hauikset, ihan ku miehellä." Norminaisen kokoinen kaverini kääntyy kärppänä ja alkaa sättiä kommentoija hyvin kärkkäästi: "Kannattaa varoo, että se ei anna teille turpiin." Siinä vaiheessa munkin pitää jo kääntyä katsomaan, että miten miehekkäitä hauiksia takana onkaan ja millaisille jannuille mun on luvattu antavan turpaa. Kaksi laihaa genderblenderiä roikkuvine pillifarkkuineen ja muotitukkineen. Toinen keksi alkaa kokeilla käsivarsiani. Onneksi poke pelasti tilanteesta kysäisemällä "Ette varmaan ole samaa seuruetta."

Kerran työpaikan illanvietossa juteltiin hankalista asiakkaista, niin alaiseni heittää parissa kaljoissa: "Näytä niille sun haba."

Sikälihän tämä naurattaa, että millaisilla röntgenkatseilla kanssaeläjäni näkevät lihaksen pätkiäni paksun vararavintokerrokseni läpi :wtf:
Tai sitten alkaisi olla aika keskittää treeniä muuallekin kuin käpälän koukistukseen...

tääl turkis on kyl saanu kuulla koko ajan jotaa "you are very big" tai "ooo ramboo!" vaikkei mikää iso ole :D tosin suurin osa turkkilaisist on tosi pienii, et joku joka on vähäkii treenannu nii kehui satelee..
Noinhan se menee. Viime syksynä Kanarialla sai kuulla tota samaa ramboo yms. paikallisilta, vaikka täällä Suomessa on ihan kynikseen verrattavissa. :D

Eläkeläisten sali vuoro oli just päättymässä, kun astuin sisään:

Joku mummo: jaa kaippa tästä täytyy sit poistua, kun tulee tuota nuorta väkee ettei tarvi nolata itteään
Joku pappa: Kyllä nuo klopit saa vielä salilla käydä pitkän aikaa, sen verta laihojakin ovat
2 mummoo: *naureskelee*

Servas oikee kunnolla :| melko tottahan tuo kuitenkin on mitäs sitä kieltämään, ihmettelen kuitenkin miksi puhui monikossa kun olin ainoa ikäisistäni sillä hetkellä.

E: ei nyt ihan positiivinen huomautus, vaikka huumorillahan se tietenki sano

Kaikki kommentit mitä vanha väki sanoo on automaattisesti servausta. Syy on siinä että siinä iässä ketään ei kiinnosta enää pätkääkään mitä muut niistä ajattelee käytöksen tai muun asian perusteella. Voivat huudella mitä vaan ja voittavat aina, etkä voi sille yhtään mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom