Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tässä taas jotain tullut:

Oli kevyt viikko menossa ja koulun ruokalassa menen tyttöystävän ja sen kavereiden kanssa samaan pöytää. Lautasella on niin iso vuori kinkkukiusausta kuin vain voi olla (ja osa tais olla tajottimen puolellakin...) Tytöt on siinä: "Kui jumalattoman paljon sä oikein syöt!" Mä: "Mua täs just vituttaa, ku on kevyt viikko ja piti vähentää syömisii". Katsoivat vähän aikaa ja alkoivat jutella jostain muusta.

Viime viikolla kaverilla oli kylmä joten annoin hupparin lainaksi ja olin koulussa ekaa kertaa sitten alkusyksyn t-paidassa. Tunnilla vieressä istuva tyttö tökkää hauista ja sanoo, et oon kasvanu ja takana istuva tyttö piirtää smileyn mun ojentajaan. (Nolotti mennä treenaa käsiä seuraavana päivänä ku ei ollu lähteny pois :D )

Tänää lääkärissä naislääkäri totes: "On sulla hyvät vatsalihakset. Mulla on saman ikänen poika, mutta se on kyllä paljon ruipelompi."

Ja sängyllä kelliessä tyttöystävä kertoi, kuinka jalat on kasvanu ja et niihin on tullu ihmeellisii ulokkeita ja möykkyjä.

--->Rantakelejä odotellessa näin sitten

Jee. Menin kouluun syömään eikä näkynyt kavereita missään pöydässä, niin kysäisin puolitutuilta tytöiltä pääsiskö siihen viereen istumaan ja lähin hakemaan lisää maitoa, ja kun tulin takaisin niin yks joka selitti jotain jääty ihan totaalisesti ja sitten ne syytti että mun kropan takia ei pystyny enää keskittymään juttuun :) olin t-paidassa, ja poistuin paikalta yksin.

Miksi poistuit yksin paikalta? :( Sun ois pitäny napata se tyttö (ja vaikka pari muutakin) mukaan

Naiset ja parisuhteet lisää kataboliaa. Oko, sen takia niillä jäiki suut auki kun olin unohtanu housut, löysit tarinan pointin ;)

En ole käyny vuoteen mun vakkari urheiluhierojalla ja nyt kun kävin niin sai paljon palautetta, "Ei helvetti sä oot taas kasvanu,voisit alkaa pienentyy ku en pysty enää näihi lihaksii.. taitaa naiset antaa paljon rakkautta tälle selälle jne." Oli iha positiivista kyl kuulla et etiäpäi vielä mennää, mut ai saatana kävi kipeetä ku äijjä paino kyynärpäällä pakarat,sai purra kyl hampaita yhtee.. kädetki on vereslihalla mut oli vaini aikaki käydä tasottaa noita kuonapatteja. UgH!

Tässä ois nyt sitten taas näitä lasten suusta kuultuja. Eli meidän nuorempi nelivuotias vauhdissa.

Ollaan siis kipeenä koko perhe, makoiltiin päivällä tuossa sängyssä kuumeisenä. Poika sitten nappas kaksin kourin mun selkänahasta kiinni. Nyki siinä aikansa ja sanoi että iskä sussa on ainakin sata läskikohtaa selässä. Minä, että kiitti vaan poikani, niin minäkin rakastan sinua.

Tyttönen: " Sun rinta on kasvanut"

.. Tuttu, joka on 174cm/105kg. On todella kovassa lihassa kehui et olen hyvässä kondiksessa. Otin sen vähän naljailuna :D

Jalkojen reenaus menny kuulma vähä yli. Alkaa olee kuuelma rumat. Aaaah tätä kommenttii oon niin oottannu. Vielä ku sais yläkropan ällöttäväks niin alkaa olla hymy herkäs.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bussipysäkillä seisoskellessani joku random mies tuli vain sanomaan, että: "Vau, siinä on tyttö timmissä kunnossa!" ja hoki vain vau,upeeta ja lähti menojaan.

Mulle tuli viime kesänä joku mies kehumaan mun pohkeita kun odotin bussia kesämekossa. Pohjetraumaiselle se teki hyväääää:D

Baarissa vähän aikaa sitten vastaan käveli kaksi miestä, joista toinen sanoi että "huh, olipa harteikas nainen"

Monilla tuntuu olevan vastustamaton tarve (etenkin baarissa) tulla puristeleen mun haukkaria. Sivistyneemmät aloittaa keskustelun että millä salilla sä käyt :rolleyes:

"Ei vittu että jätkällä on noi kädet kasvanu!" Todennäkösesti kaveri koitti vaan tsempata treenaamaa kovempaa, en oo käsiä treenannu erikseen sitten viime kesän. Huomaa kyllä taas mitä pitäs treenata, jos haluis guidokuntoon :)

"Ei vittu että jätkällä on noi kädet kasvanu!" Todennäkösesti kaveri koitti vaan tsempata treenaamaa kovempaa, en oo käsiä treenannu erikseen sitten viime kesän. Huomaa kyllä taas mitä pitäs treenata, jos haluis guidokuntoon :)
Niin, tai sitten raskailla perusliikkeillä kädet kasvaa..? ;)

Pari kertaa jo porukat tokassu että ''toi on tosi epäterveellistä toi sun ruokavalios... tommosia jauhojakin kun vetelet, ne ei tee hyvää sydämmelle (tämä jauho oli siis heraa)'' Ja muita lukuisia samantapaisia huomautuksia porukoilta tullut :D

"Aika riski jätkä"
Asiakkaan suusta, kun kannoin hyllyiksi tulevia metallikehikkoja itekseen myymälään (ts. näytän niin vinkuheinälle, että tuommonenkin voimannäytös yllätti)

Pari kertaa jo porukat tokassu että ''toi on tosi epäterveellistä toi sun ruokavalios... tommosia jauhojakin kun vetelet, ne ei tee hyvää sydämmelle (tämä jauho oli siis heraa)'' Ja muita lukuisia samantapaisia huomautuksia porukoilta tullut :D

Heh. Vähän sama, kun porukoilla käydessä kysyin äidiltä, että onkohan täällä porukoiden paikkakunnalla missään kaupassa mitään lisäravinteita kun prisman valikoimasta oli L-arginine poistunut. No äitini epäili että jos siitä on tullut kielletty aine eikä sitä saa enään myydä...:D No onneksi minimanista löytyi, niin saa sekoitettua omat treenilaturit :)

Nyt se tapahtui minullekin: mummo ja kysymys douppauksesta. LOL. Aikoi myös kieltää minulta salilla käynnin, jos vielä kasvan.

Annan anteeksi, koska mummo teki myös toisen mummoille luonnollisen asian, eli alkoi siivoamaan samalla kun söi aamupalaa, vessassa käydessään jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom