Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kävin tänään töissä semmosella pumppukärry vaakalla ja näytti 102,5 kg(avohaalarit ja turvakengät), eräs vanhempi työntekijä vain ihmetteli että olenko sullonu taskut täyteen rautaa. Kuulemma olen myös pötkistyny :D

Eilen tuli ihan hyvää kommenttia paremmalta puoliskolta.

"Taasko sulla on jalat turvonnu kun noi farkut näyttää kireemmiltä?"
"Miks pitää treenata niin et kasvaa noin, eihän sulle kohta sovi mitkään vaatteet!"

On se kumma kun ei kelpaa. :D

"Sul on tullu tälläset jutut tähän! Tai siis on sul ollu ennenki, mut ne oli sellaset pienet ja nyt nää on tälläset isot, mist saa kunnol kiinni" - Tyttöystävä, kun hieroi selkää ja puristeli siin latseja. :D Great success

Mummo 1: "Olet lähtenyt puntteja nostelemaan"

Minä:"Juu välillä pitää lähteä"

Mummo 1: "Kyllä niitä lihaksia on vähän tullutkin.. Tai ei ihan niin vähääkään"

Minä: lottovoittajan ilmeellä ja kikatellen siirryn tekemään uutta sarjaa

Mummo 2: "Täällä me kateelliset vaan ihaillaan"

Mummo numero 3 komppailee siinä 2 edellistä..

Pelotti ja huvitti vähän samaan aikaan kun neljästään mumskojen kanssa oltiin salilla :D

Pelotti ja huvitti vähän samaan aikaan kun neljästään mumskojen kanssa oltiin salilla :D
:pano::pano::pano::pano:
:pano:

Mummojen suusta kuulee kyllä kaikenlaista:D Ite kun olin harjottelijana salilla niin vanhusten suusta:
''Kato kun poika pistää painoja''
''Sähän teet jo ihan kohtuullisilla painoilla''
''Aiai kun poika oli jättäny tän tikun tänne pakkaan näin alas'' :o

Mummojen suusta kuulee kyllä kaikenlaista:D Ite kun olin harjottelijana salilla niin vanhusten suusta:
Kävin joku aika sitten yövuorossa tarkistamassa, että nukkuuko meidän asukkaat. Yksi mummuista sattui olemaan hereillä. Se kattoi mua pitkään ja kysyi mun työkaveriltani: "Onkos tuo poika lihonut?"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmm tää ketju on kyllä 40% narsistia "äiti sano et mul on iso haba ja sit mä olin ihan pilvissä"-juttuja, 40% oikeasti hauskaa itseironiaa ja 20% vanhojen ihmisten hormonisyytösläppiä. Onko vielä jotain muita arkkityyppejä? :)

Jep, vanhemmat ihmiset ja sitte taas tosi nuoret ihmiset antaa kyllä parhaita kehuja.. siinä välissä on ne kriisi-ikäset jotka vaan haukkuvat :D Siskonpoika tossa äsken kysäs et "miten sä oot niin vahva ja pitkä.. oot ainaki 2metriä pitkä"

Jee. Menin kouluun syömään eikä näkynyt kavereita missään pöydässä, niin kysäisin puolitutuilta tytöiltä pääsiskö siihen viereen istumaan ja lähin hakemaan lisää maitoa, ja kun tulin takaisin niin yks joka selitti jotain jääty ihan totaalisesti ja sitten ne syytti että mun kropan takia ei pystyny enää keskittymään juttuun :) olin t-paidassa, ja poistuin paikalta yksin.

Niinno, luulis et vaikka ois miten sekasin ni loytys parempi ice breaker, ku eipa silla oo yleensa valia mita ne naiset sanoo, ku harvoin niille sanotaan, etta ei.

Tai sit allu veti ilman paitaa/hihattomassa, koska luuli olevansa jotain ja totuus tulikin sittemmin ilmi. Ettei iha offiksmee ni eilinen kommenti vahemmalta herrainmieheltä avokille "älä anna sen enää treenaa, alkaa näyttää jo luonnottomalta"

Bussipysäkillä seisoskellessani joku random mies tuli vain sanomaan, että: "Vau, siinä on tyttö timmissä kunnossa!" ja hoki vain vau,upeeta ja lähti menojaan.

Siinä nyt tältä viikolta:D

Opiskelijakaverimiehen kysymys koulun ruokalassa: "Siis... MITEN paljon sä oikein syöt?!"

Kävi tänään tismalleen samalla lailla, koska salaatti ja kanariisimömmö ei mahtunu yhdelle lautaselle niin piti ottaa kaksi ^^ Itsekkin kun miettisin, niin oli se vähän huvittavaa ^^

Jee. Menin kouluun syömään eikä näkynyt kavereita missään pöydässä, niin kysäisin puolitutuilta tytöiltä pääsiskö siihen viereen istumaan ja lähin hakemaan lisää maitoa, ja kun tulin takaisin niin yks joka selitti jotain jääty ihan totaalisesti ja sitten ne syytti että mun kropan takia ei pystyny enää keskittymään juttuun :) olin t-paidassa, ja poistuin paikalta yksin.

Et ajatellut pistää housuja jalkaan, kuitenkaan?

Suositut

Back
Ylös Bottom