Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Sul on tullu tälläset jutut tähän! Tai siis on sul ollu ennenki, mut ne oli sellaset pienet ja nyt nää on tälläset isot, mist saa kunnol kiinni" - Tyttöystävä, kun hieroi selkää ja puristeli siin kreafinnejä. :D Great success
Mummo 1: "Olet lähtenyt puntteja nostelemaan"
Minä:"Juu välillä pitää lähteä"
Mummo 1: "Kyllä niitä lihaksia on vähän tullutkin.. Tai ei ihan niin vähääkään"
Minä: lottovoittajan ilmeellä ja kikatellen siirryn tekemään uutta sarjaa
Mummo 2: "Täällä me kateelliset vaan ihaillaan"
Mummo numero 3 komppailee siinä 2 edellistä..
Pelotti ja huvitti vähän samaan aikaan kun neljästään mumskojen kanssa oltiin salilla :D
Mummo 1: "Olet lähtenyt puntteja nostelemaan"
Minä:"Juu välillä pitää lähteä"
Mummo 1: "Kyllä niitä lihaksia on vähän tullutkin.. Tai ei ihan niin vähääkään"
Minä: lottovoittajan ilmeellä ja kikatellen siirryn tekemään uutta sarjaa
Mummo 2: "Täällä me kateelliset vaan ihaillaan"
Mummo numero 3 komppailee siinä 2 edellistä..
Pelotti ja huvitti vähän samaan aikaan kun neljästään mumskojen kanssa oltiin salilla :D
Kävin joku aika sitten yövuorossa tarkistamassa, että nukkuuko meidän asukkaat. Yksi mummuista sattui olemaan hereillä. Se kattoi mua pitkään ja kysyi mun työkaveriltani: "Onkos tuo poika lihonut?"Mummojen suusta kuulee kyllä kaikenlaista:D Ite kun olin harjottelijana salilla niin vanhusten suusta:
''Kato kun poika pistää painoja''
''Sähän teet jo ihan kohtuullisilla painoilla''
''Aiai kun poika oli jättäny tän tikun tänne pakkaan näin alas'' :o
Mummojen suusta kuulee kyllä kaikenlaista:D Ite kun olin harjottelijana salilla niin vanhusten suusta:
''Kato kun poika pistää painoja''
''Sähän teet jo ihan kohtuullisilla painoilla''
''Aiai kun poika oli jättäny tän tikun tänne pakkaan näin alas'' :o
Niinno, luulis et vaikka ois miten sekasin ni loytys parempi ice breaker, ku eipa silla oo yleensa valia mita ne naiset sanoo, ku harvoin niille sanotaan, etta ei.
Opiskelijakaverimiehen kysymys koulun ruokalassa: "Siis... MITEN paljon sä oikein syöt?!"
Jee. Menin kouluun syömään eikä näkynyt kavereita missään pöydässä, niin kysäisin puolitutuilta tytöiltä pääsiskö siihen viereen istumaan ja lähin hakemaan lisää maitoa, ja kun tulin takaisin niin yks joka selitti jotain jääty ihan totaalisesti ja sitten ne syytti että mun kropan takia ei pystyny enää keskittymään juttuun olin t-paidassa, ja poistuin paikalta yksin.