Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
"Ai käyks sääki salilla?"

okayguy.webp

Tässähän voisi jo tulla kateelliseksi huomautuksista, niin negatiivisista kuin positiivisistakin. Omalla kohdalla ketään vain ei tunnu kiinnostavan asia yhtään ja vaikka vaimollekin joskus sanoo tehneensä uuden ennätyksen jossain nostossa, niin reaktio on vain sellainen "aijaa".
Ei niitä mitkään ennätykset kiinnosta. Se on tullu todettua ihan liian monesti. Sillonki ku ekan kerran nosti satasen penkistä ja olihan se hienoa ja jännää, kunnes pääs muijalle kertoon -_-

Ei niitä mitkään ennätykset kiinnosta. Se on tullu todettua ihan liian monesti. Sillonki ku ekan kerran nosti satasen penkistä ja olihan se hienoa ja jännää, kunnes pääs muijalle kertoon -_-

Se onkin hassua miten vähän vaatisi toiselta ihmiseltä sanoa vaikka "sepä hienoa, paljonko nousi?" ja hymyillä vähän. Tästä tulisi jo todella hyvä mieli, eikä vaatisi kuin yhden lauseen. Noh, eipä sitä voi liikoja odottaa.

Se onkin hassua miten vähän vaatisi toiselta ihmiseltä sanoa vaikka "sepä hienoa, paljonko nousi?" ja hymyillä vähän. Tästä tulisi jo todella hyvä mieli, eikä vaatisi kuin yhden lauseen. Noh, eipä sitä voi liikoja odottaa.

Tuosta saa sen kuvan, että ainakin osittain treenaat muiden takia. Aivan sama vaikka kehuja ei tule, kunhan itse nauttii siitä mitä tekee.

Tuosta saa sen kuvan, että ainakin osittain treenaat muiden takia. Aivan sama vaikka kehuja ei tule, kunhan itse nauttii siitä mitä tekee.

Haluan jakaa vaimon kanssa minulle tärkeän harrastuksen, joten siksi kerron saavutuksista. Se olisiko kyse vaikka perhokalastuksesta tai halonhakkuusta, niin ihmiset yleensä haluavat kuulla jotain positiivista kun on mielestään saanut jotain aikaan.

Kaveri sai ku vähän nytti vähän hanttelii, vai? Ja oliko toi "habaa" ;) vai ihan hauista

Joo ensin hauista ja sitten "hauista" . :D emmä montaa sanaa kuluttanut tän kans et, noh hyä ku ei aina jaksa porista henkeviä jos haluaa vaan sitä.

Haluan jakaa vaimon kanssa minulle tärkeän harrastuksen, joten siksi kerron saavutuksista. Se olisiko kyse vaikka perhokalastuksesta tai halonhakkuusta, niin ihmiset yleensä haluavat kuulla jotain positiivista kun on mielestään saanut jotain aikaan.

Ihmisissä on niin paljon eroa. Kun olin 10kg pienempi ja tapailin sellaista perusjantteria (ei aktiiviliikkuja) ja kun jostain ennätyksestä ilakoin niin kulmat meni kurttuun ja tuli se: "Et kai sä tosta meinaa enää kasvaa?" Toinen mies ei myöskään salilla käynyt, mutta näki miten tärkeä harrastus sali mulle oli. Ei varmaan tajunnut puoliakaan mun selityksistä mutta kysyi välillä miten treenit sujui ja osasi sentään sanoa "hienoa" jos näki mun selvästi olevan iloinen jostain. Kumppanin tuki on kuitenkin aika tärkeä monellakin tapaa.

Ooo.. Punttimimmit tapailee perusjanttereita? :hyvä: Ehkä tässä joskus kun saa itsensä kerättyä edellisen suhteen jäljiltä niin mahdollisuus vaikka mihin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Tyttöystävä joku päivä sanoi että minun pitäisi lopettaa salilla käyminen kun en osaa kuulemma enää hallita voimiani :D (suutuin jostain asiasta ja katkaisin mustekynän :D)

mulle sano kaveri samalla tavalla kun olin sen tupareissa ja jääkaappia avatessa jäi kahva käteen :D

Sit se yks kaunis päivä ko muijas tulee ilosena kertoo ko löysi alennusmyynnistä AI-VAN iiiiiiiihanan käsilaukun ja/tai kengät ja sä toteet siihen vaan ''hyvä hyvä......'' ja vaihdat parhaat huomautukset ketjussa seuraavalle sivulle... lopun varmaan arvaakin

Kun kuuntelee muita ihmisiä ja heittää jotakin rakentavaa tai kannustavaa kommenttia vaikka asia ei voisi kiinnostaa oikeasti paskan vertaa, pysyy tosi hyvissä väleissä vähän inhottavampienkin heppujen kanssa. Psykologiaa. ;)

Joo ja toi kusee siinä vaiheessa, kun heistä tulee sun parhaimpia ystäviäsi. "No toihan on mukava heppu jees jees". Ja sitten et pääse niistä eroon millään.

Eli jos en noteeraa joidenkin ihmisten tekemisiä ja kommentoi niihin mitenkään, välit tulehtuvat? Perkele.

Suositut

Back
Ylös Bottom