Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
" oh aivan valtava!!!??!! " pyynnöstä näytin habaa. ps. sanoi kyl sängyssä selästäki et on muka hirmu suuri et miten oon saanu sellaisen.
Ei niitä mitkään ennätykset kiinnosta. Se on tullu todettua ihan liian monesti. Sillonki ku ekan kerran nosti satasen penkistä ja olihan se hienoa ja jännää, kunnes pääs muijalle kertoon -_-Tässähän voisi jo tulla kateelliseksi huomautuksista, niin negatiivisista kuin positiivisistakin. Omalla kohdalla ketään vain ei tunnu kiinnostavan asia yhtään ja vaikka vaimollekin joskus sanoo tehneensä uuden ennätyksen jossain nostossa, niin reaktio on vain sellainen "aijaa".
Ei niitä mitkään ennätykset kiinnosta. Se on tullu todettua ihan liian monesti. Sillonki ku ekan kerran nosti satasen penkistä ja olihan se hienoa ja jännää, kunnes pääs muijalle kertoon -_-
Se onkin hassua miten vähän vaatisi toiselta ihmiseltä sanoa vaikka "sepä hienoa, paljonko nousi?" ja hymyillä vähän. Tästä tulisi jo todella hyvä mieli, eikä vaatisi kuin yhden lauseen. Noh, eipä sitä voi liikoja odottaa.
Tuosta saa sen kuvan, että ainakin osittain treenaat muiden takia. Aivan sama vaikka kehuja ei tule, kunhan itse nauttii siitä mitä tekee.
Kaveri sai ku vähän nytti vähän hanttelii, vai? Ja oliko toi "habaa" ;) vai ihan hauista
Haluan jakaa vaimon kanssa minulle tärkeän harrastuksen, joten siksi kerron saavutuksista. Se olisiko kyse vaikka perhokalastuksesta tai halonhakkuusta, niin ihmiset yleensä haluavat kuulla jotain positiivista kun on mielestään saanut jotain aikaan.
Ooo.. Punttimimmit tapailee perusjanttereita? :hyvä: Ehkä tässä joskus kun saa itsensä kerättyä edellisen suhteen jäljiltä niin mahdollisuus vaikka mihin :D
Ne haluaa karjalalippiksen selkeesti.Musta taas tuntuu, että hyvät tytöt ei halua punttijantteria :D
Tyttöystävä joku päivä sanoi että minun pitäisi lopettaa salilla käyminen kun en osaa kuulemma enää hallita voimiani :D (suutuin jostain asiasta ja katkaisin mustekynän :D)
Ei niitä mitkään ennätykset kiinnosta. Se on tullu todettua ihan liian monesti. Sillonki ku ekan kerran nosti satasen penkistä ja olihan se hienoa ja jännää, kunnes pääs muijalle kertoon -_-
Ne haluaa karjalalippiksen selkeesti.
Sit se yks kaunis päivä ko muijas tulee ilosena kertoo ko löysi alennusmyynnistä AI-VAN iiiiiiiihanan käsilaukun ja/tai kengät ja sä toteet siihen vaan ''hyvä hyvä......'' ja vaihdat parhaat huomautukset ketjussa seuraavalle sivulle... lopun varmaan arvaakinEi niitä mitkään ennätykset kiinnosta. Se on tullu todettua ihan liian monesti. Sillonki ku ekan kerran nosti satasen penkistä ja olihan se hienoa ja jännää, kunnes pääs muijalle kertoon -_-