Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%

pat-bateman-template.jpg

Se vaan on niin tyhmää puhua noin ei tarvi olla edes kieliopin ystävä, että menee hermo.

Eilen baaris jonkun muijan kans juttelin ja valitin ettei oikein näy treenaaminen kauheesti päällepäin.. näytin sille forkkusuonia et nää nyt vähän paistaa tästä niin se näytti innostuneelta.. selitti kuitenkin myöhemmin et hiihtele itses vielä timmimpään kuntoon.. en tiedä, ois ny voinu suoraan sanoo ettei niissä niin kauheesti ollu juhlimista.

Jos haluutte et joku huomaa teiän salil käynnin ni ehkä muutatte pois sielt metsästä.. Kuka käskee asuu pöndellä. ":D"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Täällä tuntuu suurin osa saman ikäsistä änkeävän kylän ainoalle pikku salille ja penkkiä kysytään joka välissä :face: + huudellaan KOVALLA äänellä kuinka on salilla tullu käytyä. Ite pakenen vuorille jos joku kyseisistä veijareista yrittää tulla salilla käynnistä puhumaan.

Eilen baaris jonkun muijan kans juttelin ja valitin ettei oikein näy treenaaminen kauheesti päällepäin.. näytin sille forkkusuonia et nää nyt vähän paistaa tästä niin se näytti innostuneelta.. selitti kuitenkin myöhemmin et hiihtele itses vielä timmimpään kuntoon.. en tiedä, ois ny voinu suoraan sanoo ettei niissä niin kauheesti ollu juhlimista.

Paljo se ehti juoda su rahoi? ilmeisesti ainakin viimistä penniä myöten..:(

Olin tänään terveystarkastuksessa inttiä varten. Hetken päästä piti mitata verenpaineet ja tämän sanottua hoitajanaikkonen mittaili mua katsellaan ja mietti, että "Mahtaakohan tämä edes mennä käsivartes ympärille ?" Hymyilytti kummasti.. :D

Hieman aiheen vierestä, mutta silti...

Kävin tänään paikallisessa urheiluliikkeessä asioilla ja kysyin ohimennen myyjältä löytyykö heiltä vetoremmejä.
Myyjä vastasi, että ei, mutta hetken mietittyään esitti tarkentavan kysymyksen: "Onko ne niinku jumppakuminauhat?"
:face: Juueiole...

Hieman aiheen vierestä, mutta silti...

Kävin tänään paikallisessa urheiluliikkeessä asioilla ja kysyin ohimennen myyjältä löytyykö heiltä vetoremmejä.
Myyjä vastasi, että ei, mutta hetken mietittyään esitti tarkentavan kysymyksen: "Onko ne niinku jumppakuminauhat?"
:face: Juueiole...

Minä kun kysyin samoja, ja myyjä katteli oudosti niin lisäsin että "niin painojen nostamiseen", myyjä katsoi minua arvioiden ja sanoin "tsihih!" =(

Kaveria näin ensimmäisen kerran taas vuoteen niin kehui että ootpas kasvanu. Sitten kun kaljoteltiin, niin kysyin että lihonu vai lihaksia...se sanoi: molempia :D

Ja tottahan tuo on, kun hän minut viimeksi näki niin olin about 65kg ja nyt 77kg. Lievä bulkkipossu, mutta lihaksistakin on kovasti kuittailtu :puntti:

Ja salia on vasta 4kk takana, mutta hyvä mieli noista tulee. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom