Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ulkonäköön kiinnittyvät huomautukset eivät yleensä hirveästi kiinnosta mutta nyt se 12kg tullut pudotettua painoa ja kyllähän nuo kommentit hivelee mitä kuulee kavereilta salilla ja koulussa.

Eilen baaris jonkun muijan kans juttelin ja valitin ettei oikein näy treenaaminen kauheesti päällepäin.. näytin sille forkkusuonia et nää nyt vähän paistaa tästä niin se näytti innostuneelta.. selitti kuitenkin myöhemmin et hiihtele itses vielä timmimpään kuntoon.. en tiedä, ois ny voinu suoraan sanoo ettei niissä niin kauheesti ollu juhlimista.

haaahhaha :D voin kuvitella tilanteen. Hirveellä vaivalla käärit hihaa ylös ja laitat käden alas että veri menee sinne, sitten pieni ranteen kääntö ja hnngh!

Jännä ku ei ollu niin mehuissaan niistä suonista :)

Tänään kehuin tyttöystävälle, että meni 2,1x oma paino mavessa. Vastaus: "Sä oot vahva"

Koulussa tyttöystävän kaveri selitti jotain mun paidasta, et kuin jännästi siinä menee kuviot.
Mä: "Mitkä ihmeen kuviot?"
Se nousee sohvalta ja vetää sormella paitaa pitkin tossa vatsakohtaa, mut alkaa nauraa ja muuttuu ihan punaseks.
Mä: "Mikä sul nyt tuli?"
Se: "Kui mont noit päkkejä sul oikeen on?"
Mä: "Kyl tos kaheksan näkyy..."
Se: "No tuntuski silt, et oot sä siel salil oikeesti käyny!"
Mä lähin luokkaan vaatimattomasti ja se jäi kavereiden kanssa hykertelemään sinne sohvalle.

Tänään kehuin tyttöystävälle, että meni 2,1x oma paino mavessa. Vastaus: "Sä oot vahva"

Koulussa tyttöystävän kaveri selitti jotain mun paidasta, et kuin jännästi siinä menee kuviot.
Mä: "Mitkä ihmeen kuviot?"
Se nousee sohvalta ja vetää sormella paitaa pitkin tossa vatsakohtaa, mut alkaa nauraa ja muuttuu ihan punaseks.
Mä: "Mikä sul nyt tuli?"
Se: "Kui mont noit päkkejä sul oikeen on?"
Mä: "Kyl tos kaheksan näkyy..."
Se: "No tuntuski silt, et oot sä siel salil oikeesti käyny!"
Mä lähin luokkaan vaatimattomasti ja se jäi kavereiden kanssa hykertelemään sinne sohvalle.

ÄIJÄ! :rock:

haaahhaha :D voin kuvitella tilanteen. Hirveellä vaivalla käärit hihaa ylös ja laitat käden alas että veri menee sinne, sitten pieni ranteen kääntö ja hnngh!

Jännä ku ei ollu niin mehuissaan niistä suonista :)

Karsta kusettaa sua! Se aina kusettaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Tyttöystävä ilmoitti äskön että en voi missään nimessä painaa 77kg kun olen tämmöinen "keppi" :(
Noh, tämmönen kasvattaa vaan salimotivaatioo ja nälkää!:rock:

Nyt tuo työkaverilta aivan loistava. Homma meni näin, keskustelussa oli siis työpaikkani talouspäällikkö, minä ja sitten se duunikaveri.

Talouspäällikkö: "Oot näköjään laihtunut kunnolla, naamasta huomaa parhaiten"
Minä: "Joo 12 kg ja 13 cm vyötäröltä rapiassa kahdessa kuukaudessa"
Työkaveri: "Sairastatko jotakin?"

Minä siinä kohtaa mielessäni että mitä vittua...

^

Tuli tuosta Timba79 kommentista mieleen, että jotenkin jännä tuo painon pudottaminen/nostaminen. Tähän viittaavia "kommentteja" on itsekin hieman huomannut.

Ensimmäistä kertaa kun "tosissaan" on tätä hommaa tehty ja painoa nostettu 68 kg -> n. 80 kg, niin vihjailuja on satanut, että ihan kun tässä olisi vahingossa nostettu painoa tai lihottu syömällä pizzaa. Ihmisillä (joilla ei ole käsitystä mistä hommassa on kyse) on jotenkin kuva, että kaikki painon nousu on turhaa ja tarkoituksetonta. Saati sitten, että diettaaminen olisi jotenkin niin maagisen ylivoimaista ( ei se varmasti kivaa ole ) ja jotenkin "paha", joka kuvastaa epäonnistumista.

Joku aika sitten olin isän luona käymässä ja näin samalla tädin pitkästä aikaa. Täti oli puhelimessa tyttärensä kanssa (eli mun serkku) ja kysy siinä et "ootko nähny tota Caffeinedia pitkään aikaan? Sehän on jo ku ladonovi!" :D
Aika kaukana oon ladonovesta mut hyvä mieli tuli kyllä.

Yks parhaista huomautuksista tuli joku aika sit valomerkin jälkeen baarissa takkia jonottamassa. Tuntematon tyttö ilmesty viereen ja kysy haluunko pitää hauskaa ilman sitoumuksia, en kerro miten kävi ;) Täähän ei ollu suoranaisesti huomautus ulkomuodosta mut luulen et liitty kuitenkin tiukkaan paitaan ja hyvää tahtia lähestyvään kesäkuntoon...

Ehkä mieluummin tuo, kuin "Onneksi olkoon", jos laihtumisen syynä olisi suolistosyöpä ;-)

BTW. Hyvä tahti sulla Timba. Onneksi olkoon.

Ehkä mieluummin tuo, kuin "Onneksi olkoon", jos laihtumisen syynä olisi suolistosyöpä ;-)

BTW. Hyvä tahti sulla Timba. Onneksi olkoon.

Heh, joo. Mutta olen kyllä ns. elämäni kunnossa. Joten ehkä sen huomaisi jos olisi suolistosyöpä. Mutta tämä työkaveri nyt on sellanen perus pessimisti, joka ei varmaan ikinä osaa onnitella ketään tai kehua mistään. Ei siis sillä että mä siltä jotain kehuja kaipaisin, mutta oli vain jotenkin totaalisen koominen tilanne ja tuli välittömästi tämä ketju mieleen tuo tapauksen jälkeen.

Nyt tuo työkaverilta aivan loistava. Homma meni näin, keskustelussa oli siis työpaikkani talouspäällikkö, minä ja sitten se duunikaveri.

Perussuomalaista meininkiä. Sepä onkin just parasta ku oot tehny kovan duunin ja saavuttanu jotain oikeasti tulosta ja saatat jopa sanoa mitä oot tehny, niin joku lyttää heti perään oikeilla sanoilla.:D Välillä jengillä on tapana, ettii kaikki negatiiviset kohdat ja virheet vähän liiankin tehokkaasti.:rolleyes: Mutta tommosissa tilanteissa on hyvä lähteä leikkii mukaan. Olisit sanonu, että joo hiv-infektio takana ja muuttu just aidsiksi. Hyvin on lähteny kilot.

Salilla: "Pitääkö hypätä vielä jalkaprässin päälle? Ennen vanhaanhan ne niin aina teki ku prässiä tehdessä tangosta loppu tila. On sulla perkele kova jalat."

Perussuomalaista meininkiä. Sepä onkin just parasta ku oot tehny kovan duunin ja saavuttanu jotain oikeasti tulosta ja saatat jopa sanoa mitä oot tehny, niin joku lyttää heti perään oikeilla sanoilla.:D Välillä jengillä on tapana, ettii kaikki negatiiviset kohdat ja virheet vähän liiankin tehokkaasti.:rolleyes: Mutta tommosissa tilanteissa on hyvä lähteä leikkii mukaan. Olisit sanonu, että joo hiv-infektio takana ja muuttu just aidsiksi. Hyvin on lähteny kilot.

Taas perus töissä: "käytät sää horkkaa?" :face:

Kävin salilla vetämässä HCCBB-takareiska treenit, suihkun kautta parkkikselle. Siellä joku spurdespärde kysyy, että miten meni peli? Viitaten samaan aikaan käynnissä olleeseen sählypeliin... Hyvin palautti maan pinnalle :D

"Onks sulla iso hauis?" (keskustelunavaaja)
"Ei"
"Aijaa"
Joku akka baarijonossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom