Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen baaris jonkun muijan kans juttelin ja valitin ettei oikein näy treenaaminen kauheesti päällepäin.. näytin sille forkkusuonia et nää nyt vähän paistaa tästä niin se näytti innostuneelta.. selitti kuitenkin myöhemmin et hiihtele itses vielä timmimpään kuntoon.. en tiedä, ois ny voinu suoraan sanoo ettei niissä niin kauheesti ollu juhlimista.
Tänään kehuin tyttöystävälle, että meni 2,1x oma paino mavessa. Vastaus: "Sä oot vahva"
Koulussa tyttöystävän kaveri selitti jotain mun paidasta, et kuin jännästi siinä menee kuviot.
Mä: "Mitkä ihmeen kuviot?"
Se nousee sohvalta ja vetää sormella paitaa pitkin tossa vatsakohtaa, mut alkaa nauraa ja muuttuu ihan punaseks.
Mä: "Mikä sul nyt tuli?"
Se: "Kui mont noit päkkejä sul oikeen on?"
Mä: "Kyl tos kaheksan näkyy..."
Se: "No tuntuski silt, et oot sä siel salil oikeesti käyny!"
Mä lähin luokkaan vaatimattomasti ja se jäi kavereiden kanssa hykertelemään sinne sohvalle.
haaahhaha :D voin kuvitella tilanteen. Hirveellä vaivalla käärit hihaa ylös ja laitat käden alas että veri menee sinne, sitten pieni ranteen kääntö ja hnngh!
Jännä ku ei ollu niin mehuissaan niistä suonista
Talouspäällikkö: "Oot näköjään laihtunut kunnolla, naamasta huomaa parhaiten"
Minä: "Joo 12 kg ja 13 cm vyötäröltä rapiassa kahdessa kuukaudessa"
Työkaveri: "Sairastatko jotakin?"
Minä siinä kohtaa mielessäni että mitä vittua...
Ehkä mieluummin tuo, kuin "Onneksi olkoon", jos laihtumisen syynä olisi suolistosyöpä ;-)
BTW. Hyvä tahti sulla Timba. Onneksi olkoon.
Perussuomalaista meininkiä. Sepä onkin just parasta ku oot tehny kovan duunin ja saavuttanu jotain oikeasti tulosta ja saatat jopa sanoa mitä oot tehny, niin joku lyttää heti perään oikeilla sanoilla.:D Välillä jengillä on tapana, ettii kaikki negatiiviset kohdat ja virheet vähän liiankin tehokkaasti. Mutta tommosissa tilanteissa on hyvä lähteä leikkii mukaan. Olisit sanonu, että joo hiv-infektio takana ja muuttu just aidsiksi. Hyvin on lähteny kilot.Nyt tuo työkaverilta aivan loistava. Homma meni näin, keskustelussa oli siis työpaikkani talouspäällikkö, minä ja sitten se duunikaveri.
Talouspäällikkö: "Oot näköjään laihtunut kunnolla, naamasta huomaa parhaiten"
Minä: "Joo 12 kg ja 13 cm vyötäröltä rapiassa kahdessa kuukaudessa"
Työkaveri: "Sairastatko jotakin?"
Minä siinä kohtaa mielessäni että mitä vittua...
Perussuomalaista meininkiä. Sepä onkin just parasta ku oot tehny kovan duunin ja saavuttanu jotain oikeasti tulosta ja saatat jopa sanoa mitä oot tehny, niin joku lyttää heti perään oikeilla sanoilla.:D Välillä jengillä on tapana, ettii kaikki negatiiviset kohdat ja virheet vähän liiankin tehokkaasti. Mutta tommosissa tilanteissa on hyvä lähteä leikkii mukaan. Olisit sanonu, että joo hiv-infektio takana ja muuttu just aidsiksi. Hyvin on lähteny kilot.