Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
about 40v mies totes yks pvä että mulla on nuoreks tytöks sangen lihaksikkaat käsivarret. sen lisäks tiedusteli että käynkö salilla ja 'nosti hattua' ku kertoilin että kuin paljo treenaan :D ja sit dissattii yhessä siiderivalaita

Tossa sängyllä köllittii tyttöystävän kanssa nii tokas: "On noi sun reidet oikeesti kasvanu" :)

Sitten ku leikkasin kaljuks tossa pari päivää sitten, niin on sanottu, että enää puuttuu sellanen sikaniska ja että meinaanko alkaa näyttää Bullilt :D

Odotan kovin kesää, kun kaveri tulee vaihdosta Australiasta, että mitä kommenttia tulee. On tullu nääs 10kg siitä, kun viimeksi nähtiin ja viel on pari kuukautta aikaa :D Järkyttyy ku tulee takas Suomeen...

" Oot ihanan iso"

Hieman aiheen vierestä, mutta silti...

Kävin tänään paikallisessa urheiluliikkeessä asioilla ja kysyin ohimennen myyjältä löytyykö heiltä vetoremmejä.
Myyjä vastasi, että ei, mutta hetken mietittyään esitti tarkentavan kysymyksen: "Onko ne niinku jumppakuminauhat?"
:face: Juueiole...

Minä kun kysyin samoja, ja myyjä katteli oudosti niin lisäsin että "niin painojen nostamiseen", myyjä katsoi minua arvioiden ja sanoin "tsihih!" =(

Menee vähän offtopiciksi, mutta vastaavaa on käynyt rannesiteiden kanssa... Kaverin oli tarkoitus ostaa salille rannetta tukemaan niin myyjä oli myynyt käsisiteet.
Huomasi vielä vasta kotona ja viitsinyt alkaa niitä enää palauttamaan. Noh, minä sain ne sitten, että jotain positiivista :)

Ja sitten aiheeseen:
Opetin kaverille käpälätreeniä, niin hauiskääntöä tehdessä huikkasi kauhistuneena "että ei kai mulla oo tuollaisia käsiä ku sulla".
En oikein tiennyt että mitä siitä olisi pitänyt ajatella :rolleyes:

Parhaat on ehkä tulleet isältä. Kävin porukoiden luona pitkästä aikaa, saunassa isä "mikä ihmeen patti siun reidessä on?" tarkoitti vastus medialista :D myöhemmin leukoja vetäessä ihmetteli kasvaneita käsiä. Baarissa yks kaveri, jota en oo vuoteen nähny tuli sanoo "siun hauis on kyllä kasvanu!"
Sit viime aikoina kavereilta tulleet huomautukset "oot kyllä vahva" jne, lämmittää mieltä kummasti.

Minulle tehtiin sali/kotiliikunta ohjelma. Ystäväni teki ilmaiseksi (on liikunnanohjaaja). Ja hän sanoi minulle, että takapuoli on parhainta kropassani:) pääsi kyllä naurut. Tämä ystäväni siis meni kroppani läpi päästä varpaisiin ja mentiin mitä kaikkea treenataan kesäkuntoon.

Exä tokas, kun haki muksuja: "Älytön möykky olet, kun et mahdu enää kunnolla ovista."

..Tuntu todella hyvältä. Exä kuitenkin nähnyt "kehityksen" läheltä vuosien ajan.

Normaalisti kehut ei tunnu missään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Kävin terveydenhoitajalla hakemassa rokotuksen. Ulkomaalaistaustainen terveydenhoitaja oli äärimmäisen mukava ja tiedusteli olenko pitkäänkin käynyt salilla.

Kerroin hankkineeni salikortin vajaa vuosi sitten, johon hän; "Sä varmasti käytä joku lihaslääke". Hetken häkellyksen jälkeen tajusin kiistää käyttäväni mitään kaurapuuroa ja heraa vahvempaa, mihin terveydenhoitaja ei tuntunut uskovan.

Olen 88kg/180cm ja peilistä ei todellakaan tuijota mikään lihashirmu joten tuntui todella hyvältä :D

Oon ollu nyt 6kk samassa paikassa duunissa, tähän mahtuu 4kk bulkkia ja 2kk diettiä... Tulin tänää pitkästä aikaa t-paidassa duuniin, niin pomo kyseli et taidan viihtyä yliopiston kuntosalilla hyvin töiden ulkopuolella ^_^.

Ekoina päivinä hän siis hehkutti mulle, että täällä yliopistolla on tosi hyvät kuntoilumahdollisuudet, et kannattaa käyttää niitä hyväksi. ( mikä pitää paikkansa 7 salia, uima-altaat jne. kampuksella ).

Tyttöystävä joku päivä sanoi että minun pitäisi lopettaa salilla käyminen kun en osaa kuulemma enää hallita voimiani :D (suutuin jostain asiasta ja katkaisin mustekynän :D)

(suutuin jostain asiasta ja katkaisin mustekynän :D)

363j4f.jpg

Oot turvonnu sitten viime näkemän.

Tuli kaverin suusta kun nähtiin viimeksi pari viikkoa sitten, nyt sellasta ja tollasta niin otellaan kohteliaisuutena.

Ja kerran tuntemattomissa sherwoodin metsissä naispuolinen tuttava tuli kokeilemaan housujeni sisään.
Kehaisi hyvänkokoiseksi, runkkaisi pari kertaa.
Lipaisi hieman, ja sanoi että jatketaan myöhemmin.

Kuka oikeesti uskoo mua?

Oon ollu nyt 6kk samassa paikassa duunissa, tähän mahtuu 4kk bulkkia ja 2kk diettiä... Tulin tänää pitkästä aikaa t-paidassa duuniin, niin pomo kyseli et taidan viihtyä yliopiston kuntosalilla hyvin töiden ulkopuolella ^_^.

Ekoina päivinä hän siis hehkutti mulle, että täällä yliopistolla on tosi hyvät kuntoilumahdollisuudet, et kannattaa käyttää niitä hyväksi. ( mikä pitää paikkansa 7 salia, uima-altaat jne. kampuksella ).

Mitä helvettiä? Missä Harvardissa sinä opiskelet kun tommoset puitteet?

Itelleen lähinnä todetaan joka kerta, että olen laihtunut vaikka yleensä sitä painoa on kyllä tullut lisää sitten viime näkemän. Kumma juttu.

" oh aivan valtava!!!??!! " pyynnöstä näytin habaa. ps. sanoi kyl sängyssä selästäki et on muka hirmu suuri et miten oon saanu sellaisen. :rolleyes:

M: "Äiti äiti, arvaa mitä! Minäpä oon saanu vähän lisää painoa ja viimeks maastavedossa nousi kevyesti 70 kiloa!"
Ä: "Varopa nyt sen painonnousun kans ettet liho ihan mahottomaksi kasaksi. Ja lapsentekovärkkis rikot tuommosella repimisellä! Eikö siitä tuu kauhian kipiäksi?"
M: "Ai lihaskipua? No aina pikkusen, mutta kun juo palautusjuomaa niin helpottaa."
Ä: "Et sitten tuo niitä purkkejas ennää kottiin, isäs reppii pelihousunsa ku näkkee."

:D

Tässähän voisi jo tulla kateelliseksi huomautuksista, niin negatiivisista kuin positiivisistakin. Omalla kohdalla ketään vain ei tunnu kiinnostavan asia yhtään ja vaikka vaimollekin joskus sanoo tehneensä uuden ennätyksen jossain nostossa, niin reaktio on vain sellainen "aijaa".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom