Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ne haluaa karjalalippiksen selkeesti.

Joskus mietittiin et mihin toi perustuu kun meni meiän kahvitteluhetken aikana kolme pariskuntaa ohi yhteensä missä oli hyvännäkönen muija/treenattu muija ja joku ihan tossu/karjalalippis tai villapaitahippi ukkona.. Tultiin siihen lopputulokseen, että se varmaan liittyy jotenki siihen, että jos on liian hyvännäkönen ja treenattu äijä niin nainen ei ite tunne näyttävänsä enää niin hyvältä vs sellasen urpon vieressä kävellesssä :D

Joskus mietittiin et mihin toi perustuu kun meni meiän kahvitteluhetken aikana kolme pariskuntaa ohi yhteensä missä oli hyvännäkönen muija/treenattu muija ja joku ihan tossu/karjalalippis tai villapaitahippi ukkona.. Tultiin siihen lopputulokseen, että se varmaan liittyy jotenki siihen, että jos on liian hyvännäkönen ja treenattu äijä niin nainen ei ite tunne näyttävänsä enää niin hyvältä vs sellasen urpon vieressä kävellesssä :D

no näihä se taitaa monesti olla.. mun menneisyyden eukosta oli välistä vitu vaikeaa seukata mun kans koska tunsi olevansa se "rumempi" meistä ja itki et miks olen sen kans ku kaikki hotit pimut tsiikaa mua jatkuvasti, oli iha vitu mustis.. vaikeeta olla tollasen kaa.heh mä oon ainaki ilonen jos toinen puolisko on hottistottis :)

Onks tässä nyt pointtina se että isoilla lihaksilla pitäis lähtökohtasesti saada kuumempi misu? Se on ihan oikein että fiksummilla jutuilla, älykkyydellä ja vaikka huumorintajulla saa paremman naisen kun sillä että on karjunut 10v "lightweight" salilla ja nostaa 200penkistä. Maailmassa on näköjään jotain oikeuttakkin.

Onks tässä nyt pointtina se että isoilla lihaksilla pitäis lähtökohtasesti saada kuumempi misu? Se on ihan oikein että fiksummilla jutuilla, älykkyydellä ja vaikka huumorintajulla saa paremman naisen kun sillä että on karjunut 10v "lightweight" salilla ja nostaa 200penkistä. Maailmassa on näköjään jotain oikeuttakkin.

toikin on totta mut musta tossa tarkoitettiin ny ulkonäköä,ei välttämättä lihasmäärää..

toikin on totta mut musta tossa tarkoitettiin ny ulkonäköä,ei välttämättä lihasmäärää..
Jeps. Aika usein vaan kuulee jonkun karjujen nillittävän että miten tollasella narulla voi olla tollanen tyttöystävä niinkun elettäisin jossain Darwinistisessa maailmassa missä vahvin korjaa ne parhaat päältä.

Minkä vitun parisuhde ketjun avasin? Oikeasti, onko se joltain pois jos joku saa naista ja joku ei, sen takia miltä näyttää.

Parturi värjäs tukkaani ja kysyin sitten jotta "voiko tukan pestä vielä pesuaineella tänään kun tulee hikoiltua" vastasi että voi toki ja esitti kysymyksen "salillekko vielä tänää meinasit" En tiiä mitä tarkotti loppujen lopuksi, mutta ei voinu mistää tietää saliharrastustani, kun en siitä ole puhunut. Kai sen sit huomaa...

Toinen tapaus oli työnantajalta. Sain koulun ohella tehdyistä töistä osan harjotteluista kuitattua ja kun opettaja tuli käymään asian tiimoilta niin pomo tokaisi näin "Upiista huomaa että on kovassa kunnossa ja että pitää huolen itsestään myös vapaa-ajalla. Tämä on tärkee asia nykyisillä työmarkkinoillakin"

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Joskus mietittiin et mihin toi perustuu kun meni meiän kahvitteluhetken aikana kolme pariskuntaa ohi yhteensä missä oli hyvännäkönen muija/treenattu muija ja joku ihan tossu/karjalalippis tai villapaitahippi ukkona..

Nyt ei kyllä malta olla kysymättä, että huomasitko minkälaiselle autolle kävelivät? :rolleyes:

Kaveri muistuttu tänään viimekesäisestä. Joku kuppilassa kysyi yhtäkkiä vieressä: where did you get that hand? Vastasin, että ate and slept. Koitti vielä hetken mutista englanniksi mutta sitten vaihtoi suomenkieleen :D

Tänään hierojalla 30min. Noin kymmenen minuutin päästä hieroja sanoi, että pitäisi itsekkin malmia liikutella hiukan enemmän jos meinaa tällästä selkää työstää, tunnista ei selviäisi millään. :puntti:

hierojasta muistu et mun hieroja ottaa muutaman euron enemmän multa ku muilta,meinasi et on sen verta kova homma hieroa mut aina. eipä siinä sen kyllä huomaa ku hiki valuu norona ja pelkkä yläkropan murjuaminen kestää 1,5-2h. :D huh onneksi en oo hieroja..

Kylläpä tuossa hieronta-aikoja viime kuussa varatessani törmäsin muutamassakin paikassa 120min kokovartalohierontaan...
Ja tietenkin isoa ja jäykkää bodaria saa varmasti hieroa vähän erilailla kun jotain kynäniskaa. Toisen epäkästä puristaa 2 sormella kun toisella menee koko koura ympärille...

No höpöhöpö. En tiedä millaisella hierojalla käyt, mutta edes kokovartalohierontaan ei käytetä enempää kuin 90 min.

näillä hierojillaki on käyty ja paikkoja eivät ole saaneet auki, tää äijjä joka mut nykyää hieroo ei silittele ja saa net patit katoamaan. :) vai et kokovartaloon 90min.. noh siellä sit sillee... ;)

No höpöhöpö. En tiedä millaisella hierojalla käyt, mutta edes kokovartalohierontaan ei käytetä enempää kuin 90 min.

Näinhän se on jos hivellään. Viimeeksi rinta ja yläselkä otti sen 90min. Kait se sit on koko kroppa?

Tää oli niin hauska että pakko laittaa (mitä työkaverisi todellisuudessa puhuvat sinusta selän takana:D). 'No, we don't have that, but we can go to 'vaahtokarkki' and beat her up until she does that' 'And where are you going to find the 5 strong men that are needed to beat her up, she is a very strong woman' :D:D:D Perjantain naurut:D Kiva että mun kokonaiset 67 kg massa ja valtaisat lihakset tekee jossain vaikutuksen:D:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom